Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten ihmeessä tota videoo vois kattoa... Olisko jokin tietty sovellus .. ? Ei tosta sivulta saa mitään ohjetta ,tai sit olen vaan tyhmä ja sokea.
Miten ihmeessä tota videoo vois kattoa... Olisko jokin tietty sovellus .. ? Ei tosta sivulta saa mitään ohjetta ,tai sit olen vaan tyhmä ja sokea.
Jostain syystä minäkään en nykyisin näe noita Flexonlinellä olevia videoita. Ronnie.cz sivustolla nuo löytyy kuitenkin yleensä upotettuina, kuten nyt ja ainakin itse näen ne , vaikken suoraan flexiltä näekkään. Tässä suoraa linkkiä - http://kulturistika.ronnie.cz/c-12902-video-den-v-zivote-kaie-greena-ii.html

Ei jeesus mitä pohdintaa taas Kaitsulta, välillä menee ainakin oman sietokykyni yli. Eikö joskus vois puhua vaikka ihan normaaleja maallisia asioita eikä jatkuvasti jotain tyyliin "What is what, is it it? That is that" -shittiä.
Mä esim. tykkään kyllä pohdiskella syvällisiä, mutta pidän itseäni silti kohtuu konservatiivisena. Voisiko tuollaisten määreiden käyttöä rajoittaa, kiitos, ennen kuin tuosta tulee jokin yleiskäsite tähän webbikulttuuriin.