Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole tainnut symmetria muuttua Philillä mihinkään, vai miltä osin meinaat, että olis epätasapainoa?

Samoilla linjoilla meikäkin menee. Kun nuita kuvia kattoo niin Heath näyttää mahtavalta.Joo eipä niin, en nyt tiedä itekään mitä olen ajatellut tuota kirjoittaessani. En tarkoittanut, että olisi mitenkään epätasapainoinen.
Tuntuu vain jotenkin, että tuo pienempi massamäärä näyttää paremmalta Phillilä, vaikkei se tämänhetkinen kokokaan minusta mitenkään huonolta näytä.
Edit. ehkä minä sitten pidän vain "hieman" hillitymmistä massoista![]()
Imoehrmann ainoa tämän hetken olympia kärkiukkeleista, jonka fysiikka kantaa nuo järkyttävät massat klassisen tyylikkästi ja fysiikka on yksityiskohtaista ja kaunista katseltavaa...Kaitsu oli 2000-luvun alkuun saakka natikka (kisasi natikkaisoissa), ja helvetin kova sellainen. Kun iski roujuja koneeseen, niin turpoaminen on ollut kovaa tahtia. Joku nyt jeesustelee, että ei me tiedetä onko Kaitsu käyttänyt vai ei nuorempana, ja on voinut vetää kasvua tai ei vaan jäänyt kiinni testeissä. Ihan sama onko jotain ottanu nuorempana vain ei, mutta mitään muuta syytä ei tuohon kasvamistahtiin ole, kuin että on iskenyt kunnon kuurit koneeseen nykyiseen ammattilaistyyliin. Aivan sama juttu, kuin Colemanilla 90-luvun puolivälin jälkeen tapahtui hurja hyppäys, ja sen jälkeen turposi kuin ilmapallo miltei vuosikymmenen tuoden ihan vitusti lihaa lavalle (melkein 20-30kg lisää lihaa ammattilaisuran lopussa). Eli pikkukuurittelusta tajusi olevan pakotettu siirtymään isohin satseihin menestyäkseen, ja siten lähti kasvaminen!Kaitsu on meikän mielestä ilmiöimäisin kehonrakentaja koskaan. En enää edes ymmärrä miten paljon lihaa voi yhteen ihmiseen tulla ja lisää joka vuosi.
Kaitsu itsessään on ihmemies, mutta ei mikään ihme että herralle tulosta tulee tuolla työllä ja omistautumisella lajiin, sillä onhan tuo ihan omaa luokkaansa pro-tasollakin, tai sitten on vaan hyvän kulissin luonnut ja illat menee greippi-geimeissä.. :D Vähän epäilen kyllä. ;)Onkos tää Kaitsu fruittareita?
Kerro ens kerralla terkkuja, kun näet salilla :DGeenit ja roina.... Ja sitten lähti kasvaminen! Oon mä mielestäni Kaitsun myös joskus salillakin nähny ja käsittääkseni myös aika paljon lajiin panostaa muutenkin.
Luulen kanssa niin, kyllä tonne MM-kisamassoihinkin on tarttenu treenata...Tainnut aloittaakin tuon touhun ja satsaamisen lajiin jo aika kauan aikaa sitten.![]()