BB PRO Kai Greene

Ei ole tainnut symmetria muuttua Philillä mihinkään, vai miltä osin meinaat, että olis epätasapainoa?

Joo eipä niin, en nyt tiedä itekään mitä olen ajatellut tuota kirjoittaessani. En tarkoittanut, että olisi mitenkään epätasapainoinen.
Tuntuu vain jotenkin, että tuo pienempi massamäärä näyttää paremmalta Phillilä, vaikkei se tämänhetkinen kokokaan minusta mitenkään huonolta näytä.

Edit. ehkä minä sitten pidän vain "hieman" hillitymmistä massoista :)

Joo eipä niin, en nyt tiedä itekään mitä olen ajatellut tuota kirjoittaessani. En tarkoittanut, että olisi mitenkään epätasapainoinen.
Tuntuu vain jotenkin, että tuo pienempi massamäärä näyttää paremmalta Phillilä, vaikkei se tämänhetkinen kokokaan minusta mitenkään huonolta näytä.

Edit. ehkä minä sitten pidän vain "hieman" hillitymmistä massoista :)
Samoilla linjoilla meikäkin menee. Kun nuita kuvia kattoo niin Heath näyttää mahtavalta.

Mitähän kuvia te ootte katelu sitte missä Heath ei näyttäis mahtavalta. :) Imoehrmann ainoa tämän hetken olympia kärkiukkeleista, jonka fysiikka kantaa nuo järkyttävät massat klassisen tyylikkästi ja fysiikka on yksityiskohtaista ja kaunista katseltavaa...

Greenellä on kyllä yläkroppa kasvanut niin saatanasti noista Colorado Pro 06 -ajoista. Komppaan Mikeä, käsittämätön... tosin ehkä samaan kategoriaan voidaan laskea esim. Sergio Oliva ja itse Iso-Arska, mutta noistapa ei ole omakohtaisia fiiliksiä kun ei heidän aikoinaan elänyt/tajunnut mitään.

:D Kyllä toi Kai muistuttaa jotain helvetin ylisuurta tonttua tos videos kun käppäilee menemään..lopussakin oli ilmeet kohillaan " häh? mit vitt**? ei saatana äijät putsaa painot skumpalla!!"

Kaitsu on meikän mielestä ilmiöimäisin kehonrakentaja koskaan. En enää edes ymmärrä miten paljon lihaa voi yhteen ihmiseen tulla ja lisää joka vuosi.
Kaitsu oli 2000-luvun alkuun saakka natikka (kisasi natikkaisoissa), ja helvetin kova sellainen. Kun iski roujuja koneeseen, niin turpoaminen on ollut kovaa tahtia. Joku nyt jeesustelee, että ei me tiedetä onko Kaitsu käyttänyt vai ei nuorempana, ja on voinut vetää kasvua tai ei vaan jäänyt kiinni testeissä. Ihan sama onko jotain ottanu nuorempana vain ei, mutta mitään muuta syytä ei tuohon kasvamistahtiin ole, kuin että on iskenyt kunnon kuurit koneeseen nykyiseen ammattilaistyyliin. Aivan sama juttu, kuin Colemanilla 90-luvun puolivälin jälkeen tapahtui hurja hyppäys, ja sen jälkeen turposi kuin ilmapallo miltei vuosikymmenen tuoden ihan vitusti lihaa lavalle (melkein 20-30kg lisää lihaa ammattilaisuran lopussa). Eli pikkukuurittelusta tajusi olevan pakotettu siirtymään isohin satseihin menestyäkseen, ja siten lähti kasvaminen!

Vai luuletteko että Kaitsu vaan yht'äkkiä ryhtyi syömään enempi roheiinia ja keksi jonkun uuden super-pump-treenihojelman!?

Mikeä komppaan, että Kaitsu on kyllä lihasten kasvatuksessa lahjakkaimpia, jollei lahjakkain ever! Kaitsu ja Ronnie olivat jo nuorina todella lahjakkaita ja kovia vaikka siis kuurittelun ollut pientä (tai jopa kokonaan natikoita?), ja sitten kroppa turpoaa järjettömästi kun isojen poikien eväät laitetaan kehiin. Ainoa ikävä asia on tuo keskivartalon pullahdus sekä kovimman erottuvuuden ja kivisyyden häviäminen.

Geenit ja roina.... Ja sitten lähti kasvaminen! Oon mä mielestäni Kaitsun myös joskus salillakin nähny ja käsittääkseni myös aika paljon lajiin panostaa muutenkin. Tainnut aloittaakin tuon touhun ja satsaamisen lajiin jo aika kauan aikaa sitten. :confused: Kaitsu itsessään on ihmemies, mutta ei mikään ihme että herralle tulosta tulee tuolla työllä ja omistautumisella lajiin, sillä onhan tuo ihan omaa luokkaansa pro-tasollakin, tai sitten on vaan hyvän kulissin luonnut ja illat menee greippi-geimeissä.. :D Vähän epäilen kyllä. ;)

Kaitsullahan oli pitkään rahotusongelmia. Sit ku vihdoin sai sponssin niin se yhtäkkiä antokin potkut kaikille urheilijoilleen. Vasta mmuutaman vuoden Kai on saanut keskittyä treenaamiseen täysipainoisesti ja tulosta on tullut. Heathillahan rahoituksen kanssa eiole ollut vastaavia ongelmia. Kumminkin noilla tyypeillä menee roinaan ja ruokaan ihan älyttömästi rahaa...

Geenit ja roina.... Ja sitten lähti kasvaminen! Oon mä mielestäni Kaitsun myös joskus salillakin nähny ja käsittääkseni myös aika paljon lajiin panostaa muutenkin.
Kerro ens kerralla terkkuja, kun näet salilla :D

Totta hemmetissä panostaa, mutta tietysti panostaa muutkin aivan huiput (Cutler, Warren, Heath). Kaitsun kasvu vaan on aivan ilmiömäistä, juuri kukaan ei ole tuollaista kasvua saanut aikaan, kun on jo päässyt ammatilaismassoihin (no ehkä coleman aikoinaan). Tuolla aiemmin postatulla kuvalla, jossa on Heath ja Greene vierekkäin 2006, näkee että Heath on tuossa paljon kovempi ja isompi... nyt Kaitsu on massapuolella mennyt ohi, vaikka Phil on myäs kehittyny lähes jättiläisen harppauksin (tosin Heath on vähintää yhtä kova, koska on säilyttänyt erottuvuuden). Eli ilmiömäistä kehitystä Kaitsulta kehen tahansa verratuna. Totta helvetissä huipulla tarttee reenata kovaa, vaikka ainahan on noita joiden on kerrottu treenanneen aika laiskasti (Flex Wheeler, Paul Dillet ja omaan silmään Dexinkin treeni on hirveetä valittamista ja sluibailua, kun treeniklippejä ja videoita kattoo :D, melkein yhtä laiskaa kuin oma treenini ;) ).

Tainnut aloittaakin tuon touhun ja satsaamisen lajiin jo aika kauan aikaa sitten. :confused:
Luulen kanssa niin, kyllä tonne MM-kisamassoihinkin on tarttenu treenata...

Kaitsun kasvu on mennyt hyvin käsikädessä tuloihin nähden, niin kuin yleensä kaikilla muillakin tuolla tasolla. Onhan sen nyt kaikille selvää että jos vuodessa laitetaan menee esim. 60000€ douppiin, niin ei sitä kroppaa ruokita yhden kisan 10000€ pääpalkinnolla, sekä pikku sponsseilla vuodessa, hyvät kamat ja tieto maksaa aina. Kehonrakennus ammattitasolla on vähän kuin moottorin virittäminen, isolla rahalla ja parhailla kamoilla saa aina isoimmat tehot irti koneesta ja rahalla saadaan myös se kone hyvin huollettua ja kestämään niiden tehojen kasvun. Kaitsulla on myös erittäin hyvä luusto kantaa isoja lihoja, sekä tottakai hyvät geenit. Ihme on jos ei voita Olympiaa tänä tai ensi vuonna.

^Jos Kaitsu on kondiksessa niin se pyyhkii Philillä lattiaa 100-0. Jay ja Kaitsu tulee olemaan paljon kinkkisempi vertailupari tänä vuonna.

Back
Ylös Bottom