BB PRO Kai Greene

Vielä vähän... että mä en kyllä ymmärrä, miten joku käsitys "rankkuudesta" vaikuttaa yhtään mihinkään :D ihan vitun sama. Kunhan nostelen punttia.

Aina puhutaan tästä, että bodaus on 24/7 elämistä lajille jne.

Michael Phelps, eli huippu -uimari. Luin jostain, että ui 80 kilometriä viikossa, 5 tuntia päivässä ja siihen päälle parit hieronnat päivässä sekä suusta alas se joku 7000-10000 kaloria (jos ei jakseta uskoa sitä 12 kcal:a, mitä jossain väitettiin). Sitten pitäs vielä levätäkki. Jos joku luulee, että toi on jotain muuta ku 24/7, niin voi miettiä uudestaan.

Teemun kanssa samaa mieltä. Nimen omaan tuo dieetin rankkuus on se, mikä tekee kehonrakennuksesta erillaista verrattuna muihin lajeihin.
Mitä jos Michael Phelpsi pudottaisi kalorit 2000 kcl ja lisäisi treeni määrää 50 % miltä mahtaisi tuntua?
Itse jonkin verran esim. noita kamppailulajeja harrastaneena on tullut tehtyä rankkojakin maitohappotreenejä, mutta aina ne on tehty hyvin syöneenä. Itse treenit ovat kyllä lajissa kuin lajissa kovia, jos ne tosissaan tehdään.

Redemption - Complete Director's Cut DVD on ilmestynyt ja DVD:llä on enemmän materiaalia kuin mitä nähtiin Bodybuilding.comin pätkissä.

KAI_redemption_DVD_caseforwebsite.jpg

Onhan tuo toki erilaista, mutta ei kyllä itselle enään kolahta tuo Kaitsun keikisteleminen lavalla paskan musiikin tahdissa... Nyt kohta joku läski alkaa vinkumaan, että pitäisikö taustalla soida hevi ja paskanjäykkänä heilutella tuplahaukkoja edestä ja takaa vuorotellen.

Ei, mutta on se välivaihe. 90 luvulla bodauksessa oli sitä jotain henkeä siinä tekemisessä. Suurena osoituksena ehdottomasti yksi hienoimista vapareista:

http://www.youtube.com/watch?v=GLN_VsWdXf4&feature=related

Sanotaan nyt vielä, että onhan nämä makuasioita niin ei jää hampaankoloon mitään. :-)

No tuo tämä ainakin perspektiiviä mistä näkökulmasta esiintymisiä arvioi. Tuo mielestäni huonoin boogien esiintyminen jonka olen nähnyt :) Kyseessä kuitenkin yksi suomen parhaista esiintyjistä.

Munmielestä Kaitsu näyttää tosi hyvältä ja silti sijottu aika alas (oma mielipide)

Noi järjettömät videot kyllä pistää kelailee... tosi hyvi mies venyy ei siinä mitään mutta sais hyödyntää sitä vaikka voltteja heittämällä tai jotain ilma noita ihme pelle asusteita...

Siis prejudgingeissahan Kaitsu oli löysässä ja nesteisessä kunnossa, ja jäi kärkikuusikon ulkopuolelle. Sääntöjen mukaanhan prejudgingeissa kärkikuusikosta ulos jääneet eivät sinne enää finaalipäivänä takaisin pääse, oli kunto sitten mikä hyvänsä. Kyllähän se sitten paranti kuntoaan prejudgingeista reilustikin, mutta se ei enää riittänyt kuin korkeimpaan mahdolliseen sijoitukseen kärkikuusikon ulkopuolella, joka yllättäen oli seitsemäs.

Tietääkö kukaan, työstääkö Mike Pulcinella Overkillin tai Redemptionin kaltaista dokumenttia Kain valmistautumisesta tämän vuoden Olympiaan?

Back
Ylös Bottom