BB PRO Kai Greene

Mahtavaa settiä. Tämän mies taitaa kyllä olla keskivertopotaria fiksumpaa sorttia. Aika filosofista settiä. Tuntuu lishastuntemus olevan melkosen kovaa luokkaa. Ehkä juuri tästä syystä kaitsu on mm niin hyvä esiityjä.

Noi painot on kyllä jotain aika naurettavaa. Kait tässä on tarkoitus säästellä, ettei paikat pamahtele juuri ennen kisaa, kun kerran kuivana ollaan.

oli kaverin treenit minkänäkösiä tahansa niin taitaa kuvissa näkyvä jalka-perse -osasto olla parasta mahdollista mainosta metodien toimivuuden puolesta. Jos oon ymmärtäny oikein nii kaiken tuon vemputuksen tarkoituksena lienee se että kun niitä "oikeita" liikkeitä tehdään niin ne menee sitten perille just eikä melkein. Taidanpa lähteä tästä tekemään jeffersonia -->

mä jospa saisin joskus haitarin semmoisen tv:n kokoisen

Notta.. :D

:D Meni vähän aikaa enneku tajusin tuon kaverin päästä tulevan luiron hiuksiksi. Katoin aluksi että sillä on joku hämärä tonttulakki päässä.

Liikkeen nimi on Jefferson Squat, oikein suoritettuna varsin tehokas liike sisäreisille, pakaroille etc. Suosittelen laihareitisille.

Legandaarinen voimavalmentaja Bill Starr myös puhui tuosta liikkeestä jossain artikkelissaan erinomaisena kyykyn apuliikkeenä. Käytti siitä nimeä "straddle lift".

Noi painot on kyllä jotain aika naurettavaa. Kait tässä on tarkoitus säästellä, ettei paikat pamahtele juuri ennen kisaa, kun kerran kuivana ollaan.
Turha tuossa vaiheessa on enää mitään ennätys rautoja yrittää nostella.
Voimaa Kailla on joka tapauksessa enemmän, kun pakkiksen hc treenareilla, jotka täällä ketjussa miehelle naureskelevat.

Kaitsu on synnynnäinen luennoija. Mielenkiintoisia juttuja, mitä nyt tällä kielitaidolla selvää sain.:dance:

Mun mielestä on vaan hyvä, että ulosanto on selkeää, on halukas selittämään mitä tekee ja kertoo omia näkemyksiään. Joillakin kilpailijoilla kangistelee se ulosanti välillä.

Back
Ylös Bottom