Kahvinmakuinen rahkaherkku :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja heather
  • Aloitettu Aloitettu
Uusi, ihana tapa nauttia rahkaa: purkillinen Ehrmannia ja sekaan reilu loraus ( puoli desiä?) O'Lightin kahvimakuista mehutiivistettä. Nam!!!

Ainakin minulle uutuustuote tuo kahvinmakuinen mehutiiviste. Tuosta seoksesta saisi varmaan hyvää mössöä vaikka omenapiiraan päälle...Faidralla on tuolla blogissaan Fastin sivuilla kevyt ja hyvältä kuullostava omenpiirasohje, johon tuota vois ehkä soveltaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuo resepti on llut yleisessä tiedossa jo kauan. Ei sitä o´ligtia puolta desiäkyllä tarvi. Tietty jos ei muuten maistu. Lusikallinen riittää.

heather

Kahvinmakuinen mehutiiviste oli minulle ihan uusi juttu...ilmeisesti olen kulkenut laput silmillä mehuhyllyn ohi jo jonkin aikaa, jos kaikille muille on jo tuttu tuote :)

Joo, on se ollut jo kauemman aikaa markkinoilla. Mutta mikä siinä aineessa ihmetyttää, on hinta: Euromarket myy pullon tiivistettä hintaan 3,09€ kun esim. S-Market myy sitä 1,20€/plo. Skarppina ihmiset.:D

Ja veteen sekoitettuna tuo tiiviste maistuu melko.... persoonalliselta, mutta pieni määrä maitoon sekoitettuna on nami nami :)

Suositut

Back
Ylös Bottom