Kahvaluulat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja malens
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terve,
Nyt pukkas vaimon sisuksista maailmaan ihmistaimi ja meikäläiseltä ei tunnu enää löytyvän vapaa-aikaa tarpeeksi salitreeniin. Melkeimpä se on tällähetkellä tuo vaimo joka jossakin käy, ja minä keskityn sillä aikaa kotona lapsen hoitotoimenpiteisiin. Ratkaisuksi tähän salille pääsy ongelmaan olen miettinyt kahvakuulia. Onko kokemuksia miten noilla saa treenattua koko kroppaa ja lisääntyykö lihasmassa/koko kahvakuula treenillä? Myös hyviksi ja toimiviksi koetut ohjelmat kiinnostaa?

mitä lueskelin käyttöohjeita salilla ni en kyllä kauheesti lähtis bodailemaan kahvakuulilla. ainakin wrangen (tai joku) ohjeilla neuvotaan miten parannetaan koordinaatiota liikkuvuutta tukilihaksia yms koko kehon hallintaa. ja ne kyllä näyttää aika vaativilta ne liikkeet

lisääntyykö lihasmassa/koko kahvakuula treenillä?
Lähinnä noista on hyötyä kehitettäessä funktionaalista voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa.
Massaakin toki saa, mutta salitreeniin verrattuna siihen tarvitaan aikaa ja kärsivällisyyttä (vielä) paljon enemmän.

Ja aivan varmasti saa massaa!! Riippuu siitä, että kuinka raskaan kuulan ostat ja jos mahdollista, niin osta 2. Se joka väittää, että jos säännöllisesti heiluttelet 30-40kg kuulaa eri liikkeissä ei vaikuta massaan, niin voi mennä Siperiaan mun puolesta.
Haet netistä tietoja liikkeistä ja kokeilet omia, niin löydät kyllä hyvin monipuolisia harjoituksia. Voin vannoa, että ellet ole jo 90-100kg ukko 8% rasvoilla, niin kyllä lähtee massa kasvuun. Kaikki riippuu morkulan painosta ja sitä kautta, että paljonko toistoja jaksat tehdä. Tietenkin myös liikkeistä!! Ei kahvakuula mitenkään estä massahakuista treeniä tekemästä. Mun mielestä monessa liikkeessä se hakkaa kevyesti "normaalit" painot.

Hommaat vielä kaveriksi leuanvetotangon, niin et paljon muuta tarvi.

Terve,
Nyt pukkas vaimon sisuksista maailmaan ihmistaimi ja meikäläiseltä ei tunnu enää löytyvän vapaa-aikaa tarpeeksi salitreeniin. Melkeimpä se on tällähetkellä tuo vaimo joka jossakin käy, ja minä keskityn sillä aikaa kotona lapsen hoitotoimenpiteisiin. Ratkaisuksi tähän salille pääsy ongelmaan olen miettinyt kahvakuulia. Onko kokemuksia miten noilla saa treenattua koko kroppaa ja lisääntyykö lihasmassa/koko kahvakuula treenillä? Myös hyviksi ja toimiviksi koetut ohjelmat kiinnostaa?
Kahvakuulasta on ainakin kirjastoissa jokunen laaja teos muistaakseni liikkeistä.

Kyllähän sillä/niillä saa kehonhallintaa, liikkuvuutta ja koordinaatiota kehitettyä hyvin. Isoilla kuulilla toki saa hyvin mukailtua joitain salilla tehtäviä perusliikkeitä. Itse tosin huomasin, että kun kyse on kuitenkin kahvallisesti kuulasta, niin se painopiste on hiukka ovela jos joitain tiettyjä liikkeitä tekee ja tuntuu oudolta, mutta tottumuskysymys.

Ranteet ainakin myös saa kyytiä ja forkut. Tosiasia on se, että ei kyllä yksikään kahvakuula korvaa raskaita perusliikkeitä salilla, jos meinaa lihasmassaa hankkia. Parempi tosin kahvakuulat kotona kun ei sitten minkäänlaista toimintaa/liikuntaa tai vastaavaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom