Pari kesää sitten kaverin kanssa (kuumana kesäpäivänä) tehtiin Jyväskylässä aika pitkä punttitreeni, 2h, mutta ihan reippaaseen tahtiin. Fiilis sattui vaan olemaan energinen ja yhden lihasryhmän jälkeen keksittiin aina että tehdään vielä olkapäät, sit vielä vatsat, sit vielä pohkeet jne jne jne... Reeni kesti ihan aikuisten oikeesti tasan 2h. Tämä ei vielä mitään, kaverin kämppä oli siinä vieressä. Juotiin vettä, pari kananmunaa suolan kanssa (taukoa n. 20-25min?) jonka jälkeen juostiin pieni lenkki. Kierrettiin se perhanan järvi siinä, eli kuskustasta lähtien, Laajavuoren kautta Palokkaan, Viitaniemen rannan kautta takaisin keskustaan. En muista kauanko lenkkiin meni aikaa mutta jos joku on sielläpäin sen juossut niin kertokoon kauanko siihen menee. Kilometrejä siitä kerääntyy ihan kivasti.
Tämän rimpuilun jälkeen olin pari päivää hieman rikki. On kai noita muitakin 'sankaritekoja' ollut, mutta tuo on viimeisimmässä muistissa.
Tämän rimpuilun jälkeen olin pari päivää hieman rikki. On kai noita muitakin 'sankaritekoja' ollut, mutta tuo on viimeisimmässä muistissa.
hommaa. Kierto venyi kahteen viikkoon kun kroppa oli aivan palasina. Aivan älytön oli myös ohjelma, jossa tehtiin 4 liikettä/sarjaa joka lihasryhmälle, jaksoin sitä pari viikkoa tehdä :rolleyes
Heh, ihan pakko kahden samanrotuisen kahjon emäntänä naureskella tuota
. Parhaillaan sitä sitten lenkin viimesen kilsan loppuspurtin jälkeen kaaduin maahan rähmälleni haukkoen henkeä ja syljeskellen suolan makusta vaahtoa.. Siihen paikalle tulee mummo joka kysyy että "kutsunko minä ambulanssin?" johon nolona ähisen että ei tarvii
. Toinen aivan järjettömän hölmö temppu tuli tehtyä samoihin aikoihin. Ei vaan jaksanu oottaa kuumeen laskua oikein niin heti kun lämpö käväs joskus päivän aikana alle 37:ssa niin lähin äkkiä (ja salaa kun vanhemmatkin pelkäs että teen jotain tämmöstä hölmöä) ulos vetämään "kevyttä" juoksutreeniä 180 sykkeellä. Täti sit sattu näkee minut ja rolli vielä äidille.