Kaatumatauti :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kerran on käynyt vastaavasti.
Silloin treenasin jalat kovaa ja kotimatkan tein bussilla.
Ja kun astuin bussista ulos jalat olivat täysin poissa pelistä.
Suoraan turvalleen maahan.

Kun ennen tein jalkatreeniä niin ne oli sen verran kovat treenit että kerran koulussa olin ruokaa hakemassa kaaduin tarjoilualustan kanssa jolloin safkat lens pitkin lattiaa =) se oli noloa.. Silloin oli tuttua että jalat pettää treenin jälkeen, mutta kyllä ne kehittykin oikein kunnolla. Nykyään teen vähän rauhallisemmin treenit :p

Elämäni ensimmäisessä kyykkytreenissä jalat _melkein_ lähti alta. Nimittäin kyykkäsin kotonani kellarissa ja lähdin ekan kovan sarjan jälkeen ylös hörppäämään vettä ja portaiden nousu luonnistui aivan vaivatta. Mutta kun palasin portiaita alaspäin, niin olin pyöriä portaat alas, kun jalat eivät pitäneet ollenkaan. Hullu tunne.

Myös toisenlainen hupaisa ja ennen kokematon tilanne tapahtui mulle toissa syksynä.

Olin kesän jäljiltä ensimmäistä kertaa jäällä, pelaamassa kaukalopalloa ja kun sitä ei osaa mitään peliä tai kilpailua ottaa puolitosissaan, niin tuli vedettyä aivan täysille eka minuutista lähtien. Menin treenien jälkeen jäähalliin katsomaan lätkämatsia ja kun eka erätauko tuli, niin yritin nousta ylös. Homma jäi tosiaankin yrittämiseksi, sillä en yksinkertaisesti päässyt ylös, etureidet nimittäin kramppasivat tai oikeastaan kouristivat niin hurjasti, että ylös nousu oli mahdotonta. Yritin monta kertaa, mutta tuloksetta. Siinä minä sitten kökötin 5-10 min omalla paikallani ja hieroskelin reisiä, kunnes pääsin vaivoin ylös.

Tuli mieleen vaan, että voisiko se kamala "tohjona" olemisen tunne johtua siitä ettei ole ns. kunnossa (en tiedä oikeaa sanaa tähän kohtaan, suokaa anteeksi) kys. treenin suhteen?

Itsekin ennen kuolin jokaisen jalkatreenin jälkeen, mutta nyt kun kyykkään 2-3 kertaa viikossa ym. niin HYVIN harvoin tulee paikat kipeäksi. Muistan kyllä ensimmäisen kyykkytreenini, 2 sarjaa 45 kilolla. Tunti sen jälkeen oli vaikeaa päästä sohvalta ylös, ja jalan suoristaminen teki niin helvetin kipeää . . .

No en mä usko et sillon on paskana treenistä jos ei oo kunnossa. Koska itellä ainakin on tullu viime aikoina vasta (kun kesän jälkeen taas alottanu kovaa treenaamisen) se fiilis et laatta lentää jalka treenissä. Tosin huomasin hauskan pikku lisän lauantaina kun vedin prässii täysii. Painetta oli yläkropassa niin paljon et pää meinas räjähtää. Vikat 3-4 toistoo joutu jo huutamaan naama ihan punasena. Treenin jälkeen ku meni suihkuun ni oli hartitoitten alue täynnä ihan pientä punasta pistettä ihan ku jotain ihottumaa. Saatana ihon verisuonet paukkunu ja tuloksena vitusti ihan skidejä mustelmia. On ollu enneki mut palautu taas mieleen miten treenataan täysii.

Mulla ei jalat ole vielä koskaan pettäneet kokonaan, mutta aika rajoilla on aina pari päivää kyykkäämisen jälkeen. Meno on horjuvaa kuin jollain +90v kolmen sodan veteraanilla. Täytyy töissä juonia ihme reittejä, kun ei kehtaa ruuhkaisimmilla käytävillä nykiä. Ja tässä taannoin jäin ylimpään kerrokseen jumiin, kun sieltä ei päässyt hissillä pois ja portaita pitkin laskeutuminen ei tullut kyseeseenkään...täytyi pyytää kaveria taluttamaan toiselta puolen ja toisella kädellä kaiteen varassa...:rolleyes:

Back
Ylös Bottom