kaakaojauhetta malton tilalle??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja a.m
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

a.m

Nii oonko ymmärtäny oikein et palautusjuomassa malton tilalle vois laittaa tavallista kaakaojauhetta:hyper: :hyper:

kysyttään sit samassa et paljo te laitatte palautusjuomaan maltoo suhteessa protskuun??
Mulla on 100g heraa ja 50g maltoo, Miltä kuullostaa ?

Itse käytän kaakaojauhetta hiilarina, enkä näe syytä miksen käyttäisi.

Suosittelen 50g/50g maksimissaan ja myös suhteeksi, tuo 100g heraa on pelkää tuhlausta.

Itse käytän kaakaojauhetta hiilarina, enkä näe syytä miksen käyttäisi.

Suosittelen 50g/50g maksimissaan ja myös suhteeksi, tuo 100g heraa on pelkää tuhlausta.

oho siis tosiaan tarkotin 1 desi heraa ja puol desiä maltoa eli 30g heraa ja maltoa ... nii paljo muuten on puol desii maltoo??

Ei saatana mitä hifistelyä. On oikeesti ihan sama tungetko heran lisäks sokeria, maltoa, kaakaota vai vehnäjauhoa. On myös ihan sama syötkö palkkarin tilalla bic mac -aterian tai kotipizzan. Vähemmän TURHAA hifistelyä ja enemmän tekoja!

Pistä siis ihmeessä kaakaota, maistuu paremmalta.

Helvetisti vain pölisee jos kaakaota pistää. Pakko ainakin minun laittaa vettä lisäksi palkkariin silloin.

Käsitinkö oikein että ilman kaakaota juot palkkarisi ilman nesteitä?:D

ok nakkaan tästä lähin 30g heraa ja 30g kaakaota

Saatan lisätä myös kreatiinii jossain vaiheessa

Onko glutamiinistä mitään hyötyy??

Mites tuo kreatiinimonohydraattijauhe, nii pitääkö sille jotain kuurea ottaa vai nakkaanko sen vaan tonne palkkariin? Eikös jollekin krealle ollu jotain kuureja??

Joo monohydraatillahan on se lataus jakso, mutta se ei ole niin tarpeellinen. Mutta kreatiini varastot täyttyvät nopeammin. Mutta aivan yhtä hyvin voit heittää vaikka 10g kreaa palkkariin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, minun makuuni hieman liian makeaa laittaa joku 30-50g kaakaota palkkariin.

Ja tosiaan tuo 10g oli vaan esimerkki :)

Niin siis ylläpitää kreatiini varastoja. Jos et nyt jotain 6kk treeni taukoja meinaa?

Ei saatana mitä hifistelyä. On oikeesti ihan sama tungetko heran lisäks sokeria, maltoa, kaakaota vai vehnäjauhoa. On myös ihan sama syötkö palkkarin tilalla bic mac -aterian tai kotipizzan. Vähemmän TURHAA hifistelyä ja enemmän tekoja!

.

Kyllä noilla ainesosilla nyt hiukan eroa löytyy jos meinaa käyttää
palautusjuomassa ja haluaa palautua mahdollisimman tehokkaasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom