Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kohta 2 kuukautta ollut tuo puhelin.
+
Ulkonäkö ja koko
Kaikki yksityistiedot voi poistaa halutessaan kerralla
5 Mpix kamera on ihan hyvä hätävara, tosin pimeässä kuvista tulee ylivalottuneita
-
Välillä tuo kosketusnäytön käyttö tahmaa
Puheluissa äänenlaatu heittelee
Valikot ei ole aina niin loogisia kuin esim nokiassa, toisaalta tämä on lähinnä tottumiskysymys
Jämäkkä tuo on ja ei ole näytössä vielä mitään naarmuja. Kaikki suojamuovit kuitenkin revin heti alussa puhelimesta pois, kun alkoivat repsottaa.Kiitoksia.
Mites se näyttö, onko jäänyt skruiduja pintaan vai kestääkö hyvin käyttöä?
En ole koskaan moista kapinetta pitänyt kädessä, onko jämäkkä kuten SE vai muovinen rimpula kuten Nokia?
Valikoiden loogisuus/käyttö tosiaan on tottumiskysymys ja kun henkilökohtaisesti en ole juurikaan Nokiaa käyttänyt niin sitä Nokian-valikko-syndroomaa minulla ei ole.
Puhumisessa suurin häikkä taitaa olla vanhempien mallien kanssa, kolmitaajuuspuhelinten kanssa ei ilmeisesti häikkää(ihan oma arvaus kokemusten perusteella). Tuota kosketusnäytön tahmausta on ilmeisesti korjattu päivityksellä, itsekin tuon sais laitettua mutta laiskana olen vielä antanut olla. Kehottaisin räpläämään puhelinta liikkeessä ennen kuin teet päätöksen, oli se sitten mitä tahansa.Itse näen tämän listauksen niin punaisena kuin olla ja voi. Käyttö ja itse olennainen osa - puhuminen - tökkii tuon puhelimen kanssa. Ei hyvä, ei todellakaan.