Käyttäytymisestä

Mitä tulee eläkeläisiin olen huomannut että nykyään ku kaikenmaailman taxikyydityksiä/ korpivaaran bussikuljetuksia eläkeläisille, niin vanhuksista on tullut paljon kärttyisempiä yms... ja huonokuntoisempia kun aikasemmin, joka liitty siihen ettei vanhuksien tarvitse enää tehdä pahemmin mitään, ei tarvitse itse liikkua paikasta toiseen ellei joku kyyditse.Kaiken voi odottaa tapahtuvan vain itsestään, kun 10 v sitten ja aiemmin kun ei tällaista ollut sai mummelit paljon enemmän liikuntaa ja pysyivätkin niin henkisesti kun fyysisestikin paremmassa kunnossa, olen nähny kuvan jossa 90 v ukkini hyppää pää edelleen altaaseen uimahallissa,. ja oli tosi hyvässä kunnossa ihan viimesiin päiviin saakka.Mutta taas mummosta on tullut sellanen ettei kotoaan liiku juuri mihinkään ellei haeta ja valittaa motkotkottaa kolotuksiaan koko ajan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskoisin, että vittupäitä löytyy molemmista väreistä. Itse ainakin teen arvion ihmisistä yksilötasolla: "Pingo Pango on vittumainen ihminen, mutta se ei tarkoita, että kaikki neekerit olisivat."

Kannattaa myös muistaa, että löytyy niitä "osaajia" myös palveluihmisistä, kuten juuri yrmeät kassaneidit, mulkoilevat poket ja olen-bussikuski-minulla-on-hiekkaa-pimpissä. Esim. Espoossakin tiedetään ajelleen eräs bussikuski, joka taisi innostua aikanaan telttaretkellä... :)

Sanoo kukin mitä tahtoo, mutta kyllä Suomessa vaikuttaa pieni ihmisryhmä joilla ei tunnu olevan minkäänlaista yleistä moraalikäsitystä. Itse joudun työssäni näiden kanssa tekemisiin päivittäin, kuten myös "alkuperäiskansalaistenkin" kanssa. Mutta kyllä näiltä tietyn "ihmisryhmän" edustajilta paistaa läpi yleinen sääntöjen ja lakien kunnioittamattomuus. Olen ollut tekemisissä kokonaisten perheiden, sukujen kanssa jossa pienestä pitäen lapset kasvatetaan tähän piittaamattomuuteen.

Tiedän näitä "paskiaisia" löytyy joka "ihmisryhmästä", enkä todellakaan ole rasisti mutta tämä yksi ihmisryhmä nousee ylitse muiden.

Tarkoituksella en ole missään vaiheessa nimennyt yllämainittua "ihmisryhmää" mutta ne jotka huomaavat (ei varmaan kovin vaikeata) mistä ryhmästä on kysymys ovat ilmeisesti havainneet saman kuin minäkin, joten se ei silloin voi johtua minun henkilökohtaisista antipatioistani tätä "ihmisryhmää" kohtaan.
Eikä näihin tunnu mitkään rangaistukset tehoavan. Ensiksi rötöstellään niin kauan, että jäädään kiinni, istutaan vähän aikaa ja jatketaan taas rötöstelyä. Ja tämä jatkuu läpi elämän, välillä ollaan vankilassa ja välillä taas vapaalla rötöstelemässä.

WTA sanoi:
Ensiksi rötöstellään niin kauan, että jäädään kiinni, istutaan vähän aikaa ja jatketaan taas rötöstelyä. Ja tämä jatkuu läpi elämän, välillä ollaan vankilassa ja välillä taas vapaalla rötöstelemässä.
"Kolmen hudin laki" olis jees. Eli kolme tuomiota = elinkautinen (Oikea semmonen, ei mikään 10 vuotta).

Asiaan. On se tosiaan kumma, kun ei osata käyttäytyä. Oli kyse sitten jonotuksesta, oven avaamisesta, lautakeskustelusta tai mistä vain. Joku voisi syyttää Individualisaatiota, mutta se nyt kuitenkin on ihan paskapuhetta. Tapakulttuuri alkaa rappeutumaan ja se on Imo. eri kulttuurien "ymmärtämisen" ja yhdistymisen syytä. Myös tietysti mtv:tä ja telkkua ylipäätään voi syyttää. Oikea suunta on kuitenkin vanhemmat, jotka sen kakaransa kasvattavat. Huonosta käytöksestä aikuista pitäisi rangaista kuten lasta.

Paingod sanoi:
Huonosta käytöksestä aikuista pitäisi rangaista kuten lasta.
Huonosta käytöksestä aikuista pitäis vetää turpaan, toisin kuin lasta. Lynkkaysporukka on demokratiaa, kun taas esim. vallanpitäjien asettamien ehdokkaiden äänestäminen silkkaa kansalle valehtelua. Kenttäoikeus vaan kokoon ja petturit tuomiolle.

Timba79 sanoi:
Ensimmäinen rasistinen viesti ja tämän ketju haihtuu taivaan tuuliin. Ja nuo mannekeskustelutkin on jo loppuun kuluneita. Eli jos jollakulla no oikeasti jotain järkevää sanottavaa, niin sanokaa, muuten jättäkää vastaamatta koko ketjuun.
Juu kannattaa muistaa että täällä saa puhua rasistiseen sävyyn ainoastaan jenkeistä ja valkolaisista.

paalu sanoi:
Juu kannattaa muistaa että täällä saa puhua rasistiseen sävyyn ainoastaan jenkeistä ja valkolaisista.
Erittäin hyvin sanottu. Sama tosin tuntuu pätevän lähes kaikilla muillakin palstoilla. :jahas:

edit: tarkentaisin vielä, jenkeistä ja valkosesta miehestä.

Muuttakaa pois sieltä persesilmästä. Eikö tää ala olla jo trendi eurooppalaisissa kaupungeissa, että alkuperänen väestö muuttaa rauhallisempiin kaupunginosiin/esikaupunkeihin.

Ei kai tähän muuta voi sanoa kuin että maailma on paska paikka, nyt ja tulevaisuudessa. Tuollainen käytös ei ole suotavaa, mutta en mä bussikuskina mitään tekis tuossa tilanteessa kun sitten muut matkustajat joutuis kärsimään myöhästymisen jne. muodossa. Itse olen myös palveluammatissa ja joudun oman ylpeyden lähes päivittäin nielemään pystyäkseni omalta osaltani pitämään ammattimaista kuvaa alani edustajista yllä.

Hullu inkkari sanoi:
Huonosta käytöksestä aikuista pitäis vetää turpaan, toisin kuin lasta. Lynkkaysporukka on demokratiaa, kun taas esim. vallanpitäjien asettamien ehdokkaiden äänestäminen silkkaa kansalle valehtelua. Kenttäoikeus vaan kokoon ja petturit tuomiolle.

Sanoma on kuin suoraan suustani, poliitikot ajavat ensisijaisesti vain omaa etuaan ja vaalilupaukset/ puolue lupaukset on vain oman perseen mainostamista. Huomion herättämistä oman edun viemiseksi. :curs:

reinhardt sanoi:
miksi on tarpeen mainita ENSINKÄÄN, mihin etniseen ryhmään hän kuuluu -vai mainitsisitko, jos tyyppi olisi ollut esim. sinisilmäinen ja vaaleatukkainen?

Miks sitä sitten ei ois saanu mainita?

mun mielestä mainitsemalla lukija saa paremman käsityksen tapahtuneesta, tietysti olisin voinut kirjoittaa tähän että "mies tuli ja räkäs"- stop- ja mun mielestä toi ei anna asiaan liittyvää vakavuutta mukaan ollenkaan.

.

Allah sanoi:
Kannattaa myös muistaa, että löytyy niitä "osaajia" myös palveluihmisistä, kuten juuri yrmeät kassaneidit, mulkoilevat poket ja olen-bussikuski-minulla-on-hiekkaa-pimpissä. Esim. Espoossakin tiedetään ajelleen eräs bussikuski, joka taisi innostua aikanaan telttaretkellä... :)

Kannatta muistaa myös mikä yleensä muuttaa kassaneidit yrmeiksi, poket mulkoileviksi ja bussikuskit olen-bussikuski-minulla-on-hiekkaa-pimpissä-bussikuskeiksi. Yleensä huono käytös ja vittuilu tuppaa ruokkimaan itseään. Asiakas on vittumainen -> kassaneitiä alkaa vituttamaan -> kassaneiti on vittumainen -> seuraavaa asiakas vittuuntuu -> asiakas vittuilee seuraavassa kaupassa kassaneidille joka vittuuntuu jne jne jne........

Jos se romani oli menossa töihin ja hänellä ei ollut rahaa lippuun, koska oli juuri maksanut paljon veroja?

Eilen vai toissapäivänä kävi mannen kanssa hassu tapahtuma.
Oltiin bilistä pelaamassa, sitten sinne tuli pari jotain muutakin, toinen niistä (manne, joka oli sekaisin jostain huumehista) tuli pummimaan röökiä. Ei saanut. Sitten, hra. reipas mustalainen meni omalle bilispöydälle. Otti taskustaan tupakan ja sytytti. siis, perkele! Täällä suunnassa nuo on kaikki tuommosia!

japadahoe sanoi:
Sanoma on kuin suoraan suustani, poliitikot ajavat ensisijaisesti vain omaa etuaan ja vaalilupaukset/ puolue lupaukset on vain oman perseen mainostamista. Huomion herättämistä oman edun viemiseksi. :curs:

niinpä, hyvin moni paskiainen ansaitsisi kunnolla turpaan valehtelemisesta vaalien yhteydessä. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom