Perustelut?Originally posted by Nahka
Negatiiviset taitaa olla aikas turhia loppupeleissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perustelut?Originally posted by Nahka
Negatiiviset taitaa olla aikas turhia loppupeleissä.
Originally posted by Tiedz
Huippu pumppi liike.....itse nimettynä 7-7-7
Käyrätängolla tai taljassa: ensimmäinen seitsemän toistoa normaali täysi liiike. Toiset seitsemän toistoa superina alhaalta 90 asteen kulmaan. Kolmas seitsemän toistoa superina 90 asteen kulmasta ylös asti.
Voi kuulostaa :ltä mutta kokeilkaa....helvetin hyvä
ja yleensä oon tehnyt kolme settiä.
Originally posted by Hulkki
Tietysti jos edessä on kevyt viikko pyrin saamaan lihakset äärimmäisen paskaksi nimenomaan tahkoamalla pakkoja, negoja ja rest/pausea. Mutta ns. normitreeneissä en enää juurikaan käytä mitään muita erikoistekniikoita kuin vastakkaisten lihasryhmien supersarjoja (jotka lähinnä säästävät aikaa ja parantavat pumppia).
Eikös kaksykköset tehdä yleensä siten, että aluksi tehdään liikkeen alaosasta puoliväliin 7 toistoa ja sitten yläosasta puoliväliin 7 toistoa ja vielä 7 kokonaista toistoa. Eli hieman eri järjestyksessä, vaikka ei sillä varmaan paljoa väliä ole.Originally posted by Tiedz
Huippu pumppi liike.....itse nimettynä 7-7-7
.
.
.
Originally posted by McLee
Kuulostaapi hyvältä... Teen itsekkin supereita, mutta vain noin kerran kuussa. Kertoisitko vielä, että teetkö kaikki 3 x 7 aivan peräkkäin vai pidätkö pienen tauon välissä? Noi Supersarjat on kyllä aika kamalia kun tuntuu että käsi räjähtää ja kurkusta kuuluu aina alkukantaisia karjahduksia ja naama on :curs: