Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua kiinnostaa vielä enemmän noi sähköpostit. Oon kirjoittanut tänne vuosikaudet enkä ole saanut vielä yhtään sähköpostia, poislukien vip loppumisien ilmoitukset.
Ei myyty. Pakkotoisto.comin sähköposteja ei ole koskaan minnekään myyty, eikä KOSKAAN lähetetty mitään tarpeetonta mailia kellekään. Pakkotoisto Oy:n toimitusjohtaja myi sen kaupan asiakkaiden sähköpostit aikanaan ilman mun suostumusta eteenpäin, se ei liittynyt forumiin.Kyllä ne pakkiksen mailiosoitteet yhdessä kohtaa myytiin ja spämmiä tuli sieltä sun täältä. Ei tosin paljoa mutta ei nyt ihan tavatonta, että näin käy. Syyllisiä tuohon on tasan tarkkaan se taho, joka on yhteystiedot myynyt.
Ei. Mä en nostanut vuoteen palkkaa ja se nosti. Lainasin firmalle silloin pankista ottamaani rahaa ja nekin meni konkassa. Samoin vuokrasin nimiini sen liiketilan ja makselin sitten sitäkin 2 kuukautta tyhjänä. Ja kaiken ton jälkeen vielä sitten jätti lehtikuvaukista mulle 3500 euroa pystyyn. Kunnon vitun koira.Antoiko Virtamo sulle osuuden noista myymistään yhteystiedoista?