SUPERCARB 1kg -40%

Käyttäjän poisto

Älä palaa. Ihan kuten sinä et halua saada sähköposteja, ei me haluta lukea Forevermirin' seuraavaa tulevaisuuden threadia. Pelottaa myös riski sellaisen tulemisen mahdollisuudesta, vaikka sitä ei tulisikaan. Mutta kun kuitenkin on mahdollisuus.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mua kiinnostaa vielä enemmän noi sähköpostit. Oon kirjoittanut tänne vuosikaudet enkä ole saanut vielä yhtään sähköpostia, poislukien vip loppumisien ilmoitukset.

Ei pakkotoistolta mitään spammia tule. Yli 10 vuotta olen itse rekisteröityneenä ollut ja ei ole kyllä pakkiksen spammit postilaatikkoon osuneet.
Ne on ihan muut sivustot, jotka kerää sähköpostiosoitteita mainostamista varten.

Kyllä ne pakkiksen mailiosoitteet yhdessä kohtaa myytiin ja spämmiä tuli sieltä sun täältä. Ei tosin paljoa mutta ei nyt ihan tavatonta, että näin käy. Syyllisiä tuohon on tasan tarkkaan se taho, joka on yhteystiedot myynyt.

Kyllä ne pakkiksen mailiosoitteet yhdessä kohtaa myytiin ja spämmiä tuli sieltä sun täältä. Ei tosin paljoa mutta ei nyt ihan tavatonta, että näin käy. Syyllisiä tuohon on tasan tarkkaan se taho, joka on yhteystiedot myynyt.
Ei myyty. Pakkotoisto.comin sähköposteja ei ole koskaan minnekään myyty, eikä KOSKAAN lähetetty mitään tarpeetonta mailia kellekään. Pakkotoisto Oy:n toimitusjohtaja myi sen kaupan asiakkaiden sähköpostit aikanaan ilman mun suostumusta eteenpäin, se ei liittynyt forumiin.

Ja käyttäjiä ei voida poistella jos käyttäjällä on viestejä, koska viestejä on lainattu ja lainauksia lainattu jne. Yhden käyttäjän poistaminen viesteineen sotkee keskustelut totaalisesti ja vie mukanaan sitten haamuviestejä julmetun määrän. Vastaan poistokyselyihin yleensä vain "ei voida poistaa jos on viestejä". Tässä ko. tapauksessa mailissa ei nimimerkkiä ilmoitettu, joten en voinut edes katsoa montako viestiä on ja missä on.

Niinpä olikin, muisti pätkii. Nojoo, joka tapauksessa ihan hyvä muistutus kaikille siitä, että ei se ole itsestään selvää, että asiakastiedot säilyy yhdessä ja samassa paikassa aina. Olis kiva tietää missä joka paikassa omatkin tiedot liikkuu. Spämmiä ei ole ainakaan pariin vuoteen tullu.

Oli sinällään harmi, kun kaupassa oli nimenomaan oikea sähköposti, puhelinnumerot, osoitteet yms jotka karkasivat maailmalle.

Antoiko Virtamo sulle osuuden noista myymistään yhteystiedoista?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Antoiko Virtamo sulle osuuden noista myymistään yhteystiedoista?
Ei. Mä en nostanut vuoteen palkkaa ja se nosti. Lainasin firmalle silloin pankista ottamaani rahaa ja nekin meni konkassa. Samoin vuokrasin nimiini sen liiketilan ja makselin sitten sitäkin 2 kuukautta tyhjänä. Ja kaiken ton jälkeen vielä sitten jätti lehtikuvaukista mulle 3500 euroa pystyyn. Kunnon vitun koira.

Back
Ylös Bottom