Voisiko joku ystävällisesti kertoa miten käyttäjän saa poistettua? Tajusin nimittäin etten tänne haluakaan :D
Kiitos
Kiitos
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hölmö kysymys, miksi käyttäjätunnus pitää poistaa? Yks viesti joka sekin koskee tunnuksen poistamista :D Jos nikkiä haluaa suojella ni olis kannattanut tämäkin thread jättää perustamatta.
Näin tekisinkin, mutta miten pääsen eroon pakkotoisto.comin tulevista sähköposteista.Niin no, en vaan ymmärrä miksi. Itse et saa tietojasi pois, mutta toisaalta jos sulla ei ole yhtään postia koko foorumille kirjoitettuna, niin unohtaisin koko homman ja poistuisin sinne minne kiinnostaa ja unohtaisin pakkotoiston.
Niin no, en vaan ymmärrä miksi. Itse et saa tietojasi pois, mutta toisaalta jos sulla ei ole yhtään postia koko foorumille kirjoitettuna, niin unohtaisin koko homman ja poistuisin sinne minne kiinnostaa ja unohtaisin pakkotoiston.
Kirjaudut ulos etkä enää kirjaudu sisään.
Problem solved.
Pakkotoistolta varmaan kuitenkin tulee vielä sähköpostia jota en halua.
ehkä toi on perustanut ton profiilin sitä varten että voi kysyä asiaa? ja siis sillä on joku toinen vanhempi profiili jonka haluis nyt vetää pois areenalta..? Tällainen itsellä tulee mieleen, tyyppi ei halua huomioo siihen "oikeaan" profiiliin jonka haluu pois vähin äänin..
Miten tämä foorumi on monimutkainen? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska minusta tässä ei ole mitään monimutkaista. Jos haluat kirjoitella tänne niin mikset vain kysy neuvoa foorumin käytöstä?
Pakkikselta ei ole kyllä spämmiä ikinä tullut sen yhden katastrofin jälkeen, mutta ihan vinkkinä voin sanoa anonyymiteetin ja muunkin spämmin osalta, että ei kirjaudu foorumeille tms. Osoitteella jota ei halua sotkea. Mulla on sellainen tannekaikkisaaspammata@hotmail.com jota käytän kaikenmaailman kirjautumisiin yms. Ja avaan sen postin vaan kun tarttee vahvistuslinkkiä klikata.
Tämä Ei nyt enää liity kyllä aiheeseen.
Itse en ole saanut ikinä pakkikselta sähköpostia, mutta jos sulla nyt pelottaa että sinulle s-postia lähetetään niin mene asetuksiin -> forum asetukset ja kohdasta viestit ja ilmoitukset otat ruksit pois.
Mua kiinnostaa vielä enemmän noi sähköpostit. Oon kirjoittanut tänne vuosikaudet enkä ole saanut vielä yhtään sähköpostia, poislukien vip loppumisien ilmoitukset.