Käyrä / EZ-tanko kotireenissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaz69
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro.

Pientä apua olisin vailla.

Painoa on tullut vuosien mittaan tasaisesti ja kekaran syntymisen jälkeen homma on vielä kiihtynyt. Salilla en ole käynyt varmaan viiteen vuoteen ja ei sinne tunnu olevan enää aikaa lähteäkkään. Nyt olis sitten tarkoituksena alkaa tekemään kotona pientä jumppaa iltaisin, kun on saanut kekaran nukkumaan. Sellaista mihin ei tartte oikeastaan mitään laitteita, koska eivät ne mihinkään mahdu. Punnerruksilla / vatsalla / selällä / kyykyillä meinasin alottaa. Kävi nyt kuitenkin himottamaan se vanha ystäväni käyrätanko, jolla olen aikoinaan tehnyt vaikka mitä liikkeitä. Pikkusen tuossa googlailin ja vaihtoehtoja on aika valtava määrä, olisiko jollain ajatusta mikä näistä nyt kannattaisi ostaa. Tai jos jollain on käytettynä hyvää tarjolla, se menee myös. Huonoa ei kannata köyhän ostaa, joten jos laadukasta haluaa, pitää varmaan unohtaa nuo 30 euron tangot? Kotona juoksee 1½ vuotias kekru, enkä tankoa siltä piiloon saa, joten siinä ei saisi olla mitään huonon valun tai kromauksen teräviä reunoja.

Esim. tälläsiä löysin, olisiko jollain kommenttia mikä kannattaisi hommaa? Mitä tuossa 150 euron tangossa on muita parempaa? Saa myös antaa hyviä vinkkejä mitä lihaksia kannattaisi tehdä ja millä tavalla. Haukat ja ojentajat onnistuu helposti, voisi tuolla varmaan vähän yrittää olkapäitä ja rintalihaksiakin?

[mod]Mainoslinkitykset ovat kiellettyjä.[/mod]

Tänks

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Osta mieluummin ihan suora tanko ja siihen painoja, saat kaikki samat tehtyä sillä kuin tuolla käyrälläkin, jopa enemmän. Tai sitten vaan hankit aikaa sinne salille.

..tai sit teet niinku ite haluut, suosittelen ostaa halvimman tuskin niissä niin suurta eroa on..:) Niin ja kyllähän tollakin saa olkapäitä ja rintoja tehtyä, etuvipareita, pulloveria, yläsoutuu..

Jostain syystä sillon aikoinaan vaan tykästyin tuohon käyrään malliin. Jotenkin helpompi käsitellä ja sopi paremmin käteen.

Mitä tulee punttarille menoon, niin en siihen juurikaan järkeä nää. Mieluummin menen tunniksi tytön kanssa leikkimään pihalle, kuin poljen pyörällä paikallaan. Ja koska ei tarkoitus ole mitään megasettiä alkaa vetämään, ainakin alku onnistuu kotonakin. Katellaan sitten vuoden päästä uudestaan.

Kreg, mulla on joskus vuonna nakki ollut sellainen halvin mahdollinen ja se on niin surkea ettei mikään järkeä. Kromaus oli tehty niin huonosti, että joka nurkassa teräviä tikkuja ja paljain käsin sitä ei voinut nostaa ollenkaan, sellainen sahalaita siihen oli tehty.

Avovaimo varmaan antaisi pisteitä, jos painot olisi sellaisia hienoja ja värikkäitä eikä mustia. :D

Liity Elixiaan nii saat ne pinkit yms painot ja lapsenki saat sinne hoitoo

Tää on just niin pakkista... joku kysyy neuvoa hyvän käyrätangon ostamiseen kotitreeneihin, niin vastaus on että osta suora tanko tai mene salille mutta käyrää tankoa ei ainakaan saa ostaa.

Tangon valinta on tietenkin vaikeata näkemättä, mutta eiköhän sellaisella hyvällä perustangolla pärjää. Muutaman kympin halpisrimpuloissa on iso riski saada paskaa, kuten joku totesikin, ja siinä kalleimmassa ero on varmaan siinä, että se kestää pidempään paiskomista oikealla punttiksella, mikä taas ei kotitreeneissä hyödytä. Itse kallistuisin siis Wrangen tai Voimaharjoittelun GymTec-tangon puolelle, varmasti ajavat asiansa ja itse kullekin käteen sopivinta ei voi tietää kuin kokeilemalla.

Tää on just niin pakkista... joku kysyy neuvoa hyvän käyrätangon ostamiseen kotitreeneihin, niin vastaus on että osta suora tanko tai mene salille mutta käyrää tankoa ei ainakaan saa ostaa.
Joo... :D Käyrätanko on lyhyytensä takia varmasti parempi useimmille kotitreeneihin, ellei asu jossakin keskiaikaisessa linnassa.

Ainakin laakeroinnissa on eroa, halvimmat ez-tangot on usein kokonaan laakeroimattomia, ainakin Sport-Tiedjen tanko oli noissa linkeissä laakeroimaton. Ja halvimmat ez-tangot on usein päistään ohuempia, ostaisin itse mieluummin paksumman ez-tangon johon mahtuu ns. normaalit isompireikäiset levyt. Plus sitten tangot joissa käytetään kierrelukkoja on IMO kohtalaisen perseestä jos haluaa vaihtaa painoja usein. Tankojen kulmassa on myös eroa, GymTecin tanko näytti omasta mielestäni turhan jyrkkäkulmaiselta mutta tämä on tietty makuasia. Wrangen tangon noista itse ostaisin, siinä on laatu varmaan kotitreeneihin ihan riittävä. En tiedä onko kalleimmassa 150 euron tangossa mitään ihmeellistä käytännössä vaikuttavaa eroa Wrangen tankoon verrattuna, mutta epäilisin että ei.

Ei jaksa lukea sääntöjä, että tuleeko tästä banaania, jos kerron nyt mitä ostin. :) Ostin tuon Wranglen tangon ja mustat kiekot, 2x10, 2x5, 2x2,5 2x1,25. Eiköhän noilla alkuun pääse.
Laitan kommenttia kunhan tullut kokeiltua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on tankoa testattu. Kuten todettua ostin tuon Wrangen tangon. Palvelu oli ainakin erinomaista, joten setti oli kotona nopeammin kuin uskoinkaan. Aluksi tarjottu painopaketti kyllä hämmensi, koska sisälsi oikeastaan vain isoja painoja ja itse kokenut sen parhaaksi, että saa aina kehityksen mukana nostettua painoja sen 1,25 kerrallaan. No ne sai silti vaihdettua ja paketti tuli kotio. Ensiksi voin sanoa, että painoista lähtenyt haju oli todella voimakas kemikaalin haju. Pistin painot kylpyammeeseen fairykylpyyn ja tämä vähän asiaa helpotti, mutta ei tosiaan poistanut sitä kokonaan. Nyt ajan myötä haju on hälventynyt. Tanko on hyvä ja tuntuu laadukkaalta, mutta gripit ovat ehkä hieman liian teräviä, joten jouduin pistämään hanskat reenin ajaksi käteen. Mutkat osuvat joissain reeneissä kohdalleen tosi hyvin, mutta toisissa ei oikein tunnu löytyvän sitä oikeaa mutkaa juuri tähän tarkoitukseen. Joka tapauksessa, mielestäni tein hyvän diilin noiden kanssa ja olen hankintaan tyytyväinen. Tanko mahtuu painojen kanssa tietokonepöydän alle, johon olen sen sitten kahlinnut kiinni, ettei 1,5 vuotias murkula vie sitä mukanaan.

Enää ei puutu kuin reeni-ilo, mutta sitä ei tainnut olla kaupan missään. :)

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom