Kävely/hölkkäys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stayfly
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voisiko se toimia että jotain kasviksia ja jotain leipää sitten vettä sen 3-4 lasillista päivässä? Tolla menetelmällä jaksaisin varmaan mennä eteenpäin, ja tosta että lenkkeily on kovaa työtä niin kyllä mä jaksan lenkkeillä, siitä ei ole mitään ongelmaa, eniten oli probleema tosta ruokavaliosta.

Joo, en tiedä olisko tää hyvä menetelmä että pari tummaa leipää päivässä, pari kupillista kahvia, kouluruoka mihin liittyy salaatti jota otan välillä ja sit jotain vihanneksia esim porkkanaa?

Noh, voit syödä vaikka karkkia jos haluut laihtua, kunhan syöt alle kulutuksen.
Toi ravinnon laatu vaan määrää sitä, mistä se paino tippuu. Jos esim karkkia syömällä laihdutat, voit olla varma ettei paljon lihaksia jää.
Tarpeeks suuri proteiinin saanti on siis turvattava. Proteiini ja rasvat pitää myös nälkää poissa paremmin kuin hiilihydraatit, ja hiilareista hitaasti imeytyvät pitää verensokerin tasasena pidempään kuin nopeet, eikä tuu niin helposti nälkä.

Lisäks jos syöt paljon alle kulutuksen, elimistö tulkitsee sen hätätilana ja hidastuttaa aineenvaihduntaa, jolloin läskit pysyy entistä tiukemmin kehossa. Järkevät miinuskalorit ja järkevä sisältö ruokavalioon ratkasee paljon.

Okei, ymmärsin tuon jotenkin niin että voin syödä ruokaa kunhan syön alle kulutuksen, eli mun täytyis liikkua vain aina kun oon syönyt? Eli siis käydä lenkillä

Tarkotus olisi että syön terveellisesti ja käyn lenkillä tällä viikolla joka päivä ja luulisin että näkyy jotain eroa jo sen jälkeen...

Sori jos tää keskustelu menee vähän pitkälle mutta en ole mikään kauhea asiantuntija näissä laihduttamisi jutuissa vielä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom