Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sä oikeen siinä vittuilet?!? Jos ei ole heittää vinkkejä mulle niin ei tarvi kommentoida ollenkaan. Jatkuva vittuilu on nimittäin sellanen asia jota mä en suodata :curs: Mä haluan vinkkejä käsivarsitreeneihin ja en ole mikään aloittelija. Oon treenannu jo 5vuotta mut en oo tehnyt ikinä kunnolla käsivarsia ja nyt haluisin niihinkin kehitystä enemmän.Tomi sanoi:No jo on taas laiskuus huipussaan. Etkä muuten alunperin postittanut edes aloittelijoiden asiolle tätä... :jahas:
No sä sentään osaat esittää asiasi järkevästitraining_day sanoi:Nyt on minunkin pakko sanoa, että käytäpä hakua...
Huomautin sinulle ihan aiheesta. Käsitreeneistä on varmasti 50 viestiketjua Pakkotoistoilla, mutta uusavuttomat ja saamattomat ihmiset, kuten sinä olet, eivät niitä ikävä kyllä osaa etsiä. Saisinko käydä salilla puolestasi?Pavetti sanoi:Mitä sä oikeen siinä vittuilet?!? Jos ei ole heittää vinkkejä mulle niin ei tarvi kommentoida ollenkaan. Jatkuva vittuilu on nimittäin sellanen asia jota mä en suodata :curs:
No mitä sitten postitat aloittelijatason kysymyksiä?Pavetti sanoi:Mä haluan vinkkejä käsivarsitreeneihin ja en ole mikään aloittelija. Oon treenannu jo 5vuotta mut en oo tehnyt ikinä kunnolla käsivarsia ja nyt haluisin niihinkin kehitystä enemmän.
Pavetti sanoi:kiitos kommenteista, myös tomi Oon vaan aika uusi täällä pakkotoistossa, joten en viel osaa hyödyntää kaikkia juttuja.