Käsivarsi treenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavetti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heittäkää jotain hyviä treenivinkkejä joilla saisi käsivarsiin enemmän massaa ja paksuutta. Miten itse treenaatte käsivarsianne?

No jo on taas laiskuus huipussaan. Etkä muuten alunperin postittanut edes aloittelijoiden asiolle tätä... :jahas:

Nyt on minunkin pakko sanoa, että käytäpä hakua...

Tomi sanoi:
No jo on taas laiskuus huipussaan. Etkä muuten alunperin postittanut edes aloittelijoiden asiolle tätä... :jahas:
Mitä sä oikeen siinä vittuilet?!? Jos ei ole heittää vinkkejä mulle niin ei tarvi kommentoida ollenkaan. Jatkuva vittuilu on nimittäin sellanen asia jota mä en suodata :curs: Mä haluan vinkkejä käsivarsitreeneihin ja en ole mikään aloittelija. Oon treenannu jo 5vuotta mut en oo tehnyt ikinä kunnolla käsivarsia ja nyt haluisin niihinkin kehitystä enemmän.

Pavetti sanoi:
Mitä sä oikeen siinä vittuilet?!? Jos ei ole heittää vinkkejä mulle niin ei tarvi kommentoida ollenkaan. Jatkuva vittuilu on nimittäin sellanen asia jota mä en suodata :curs:
Huomautin sinulle ihan aiheesta. Käsitreeneistä on varmasti 50 viestiketjua Pakkotoistoilla, mutta uusavuttomat ja saamattomat ihmiset, kuten sinä olet, eivät niitä ikävä kyllä osaa etsiä. Saisinko käydä salilla puolestasi?

Pavetti sanoi:
Mä haluan vinkkejä käsivarsitreeneihin ja en ole mikään aloittelija. Oon treenannu jo 5vuotta mut en oo tehnyt ikinä kunnolla käsivarsia ja nyt haluisin niihinkin kehitystä enemmän.
No mitä sitten postitat aloittelijatason kysymyksiä? :confused:

Miten ois jos vaikka treenaisit hauista ja ojentajaa kovaa ja söisit yli kulutuksen?

Ihan oikeesti Tomi jo sanoi kaiken oleellisen, ei tollasiin ympäripyörisiin kysymyksiin kukaan viitti ruveta edes vastaamaan...

kiitos kommenteista, myös tomi :) Oon vaan aika uusi täällä pakkotoistossa, joten en viel osaa hyödyntää kaikkia juttuja.

Aavistanko kamelikurjen (= strutsi ) saapumisen....---> x-files...

Johnnylle terveisiä...... ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom