käsivarren tykytys

Auttakaa hyvät ihmiset mua..... on ollu kohta viikov vasemmassa hauiksessa elohiiri ja ei saa nukuttua eikä voi keskittyä oikeen mihinkään ku aina vään tykyttää ja nykittää...... tuun kohta hulluksi....... Onko mitään keinoa millä se saa pois???? Ois kiva nukkua yks kokonainen yö.............:itku: >:wall: >:evil:

Jos et syö magnesiumia niin koita sitä.

Magnesiumia sisäisesti nautittuna.

Itselläni oli samaa oiretta etureidessä ja kun otin hieman enämmän lepoa niin hävisi, elikkä voisi olla sellaista enteilevää vihjettä ylikunnosta kenties? Nyt kun olen hieman rytmittänyt treeniä ja lepoa erilailla niin ei ole elohiiriäkään.

Voiko ylikunto tulla parissa viikossa? Ku oli nuo joulun ja uuden vuoden pyhät ja välipäivät taukoa ja oon treenannu nyt jotai pari viikkoa sen jälkeen........ Et en ainakaa ite usko et ois ylikuntoa......

Nämä elohiiret ovat hermostollisia juttuja eli eipä näihin vaivoihin sitä yhtä totuutta tiedetä. Tiedetään vain muutama basic sääntö, kuten magnesium, lepo, ravinto, neste ja stressitön elämä. Itselläni vaivasi kolme kuukautta ärsyttävä nykytys haukkarissa enkä silloin edes treenannut. Nyt treenatessakin kyseisiä vaivoja on siitäkin huolimatta, että juuri nämä mainitsemani perusasiat ovat kondiksessa.

Originally posted by Rauta Reiska
Voiko ylikunto tulla parissa viikossa? Ku oli nuo joulun ja uuden vuoden pyhät ja välipäivät taukoa ja oon treenannu nyt jotai pari viikkoa sen jälkeen........ Et en ainakaa ite usko et ois ylikuntoa......

No ei ehkä totaalista ylikuntoa mutta voihan se olla sellainen tietyn lihaksen levon puutteen merkki, ainakin itselläni oli sellaisesta kyse. Kaikkihan nämä asiat on niin yksilöllisiä ja kuten penneck jo mainitsi että yhtä ainutta totuutta näihin ei tiedetä. Mutta jos ongelma vaivaa pahasti niin ei se lepokaan sitä varmaan pahenna...

Minulla on viime aikoina tullut vinopenkkiä käsipainoilla tehdessä sellainen kumma särähdys kyynärpäähän. Siis ei tee kipeää, mutta tuntuu tosi kummalliselta. Onko muut törmänneet tällaiseen? Pelottaa, että yhtenä päivänä tuo tulee kivun kanssa ja paino putoaa vauhdilla päinnäköä :(

Reiskan pitäis pitää ylätalja reeneistä vähän taukoa niiin loppuis se ylikunto tykitys. Hauiksesta vois kans pitää pientä palauttelu taukoa:thumbs: :arvi:

Originally posted by Memmu
Minulla on viime aikoina tullut vinopenkkiä käsipainoilla tehdessä sellainen kumma särähdys kyynärpäähän. Siis ei tee kipeää, mutta tuntuu tosi kummalliselta. Onko muut törmänneet tällaiseen? Pelottaa, että yhtenä päivänä tuo tulee kivun kanssa ja paino putoaa vauhdilla päinnäköä :(

Keväällä 2000, kun rikoin kyynärpääni, niin tuo oli ensimmäinen havaittava merkki siitä että kädessä ei kaikki ole kohdallaan.
Siihen aikaan en osannut (ja ymmärtänyt ) omaa kroppaa kuunnella ja jatkoin edelleen kovaa treeniä ja viimein käsi oli niin kipeä, että treenit loppuivat sitten siihen. Arvauskeskus määräsi lepoa ja sitä sitten pidettiin kuukausikaupalla...

Originally posted by Penneck
Nämä elohiiret ovat hermostollisia juttuja eli eipä näihin vaivoihin sitä yhtä totuutta tiedetä. Tiedetään vain muutama basic sääntö, kuten magnesium, lepo, ravinto, neste ja stressitön elämä. Itselläni vaivasi kolme kuukautta ärsyttävä nykytys haukkarissa enkä silloin edes treenannut. Nyt treenatessakin kyseisiä vaivoja on siitäkin huolimatta, että juuri nämä mainitsemani perusasiat ovat kondiksessa.

Niinpä, mulla oli silmäkulmassa pitkään ja se johtu magnesiumin puutteesta, tai ainakin lähti kun rupes sitä käyttämään. Mutta toi stressi aiheuttaa myös elohiirtä ja paljon muutakin mihin sitä ei osaa yhdistää...ja kun aina ei ees tajuu kuinka stressaantunut saattaa olla!!

Originally posted by TestoMani|
Reiskan pitäis pitää ylätalja reeneistä vähän taukoa niiin loppuis se ylikunto tykitys. Hauiksesta vois kans pitää pientä palauttelu taukoa:thumbs: :arvi:

Oon tehny ylätaljaa kerran viikossa. Samoin hauista. että silleen..... :thumbs:

Back
Ylös Bottom