Käsivarren lihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PowerBB
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kellää antaa täällä vinkkejä miten ylläpitää sitä ettei joka kuukausi tulisi käsivarsiin kipuja venyttely, hieronta yms kylmä/kipugeelit? Itsellä työ semmoista, että tulee tehtyä käsien kanssa paljon joten 4 5 kertaa viikko salia on naula arkuun.

Millaista kipua tarkoitat ? Forkkuihin tulee ? Mullekin tuli mieleen että vähennä rasitusta ensiksi. Vältä liikkeitä jotka provosoivat käsi ongelmia. Saatat saada kroonisen vaivan ja treenit estyvät vielä pahemmin. Kehonhuolto on aina suositeltavaa. Venyttely, hieronta, kylmä jne...

Käsivarren lihakset on siitä huonoja et niitä on vaikea aukoa itse jos menevät pahasti jumiin. Ensimmäinen etappi ois mun mielestä asiansa osaava urheiluhieroja useamman hierontakerran voimin, varaudu vitunmoiseen kipuun kun auotaan kalvot ja lihakset. Sen jälkeen sitten jatkossa kehonhuoltoa säännöllisesti, eli joka päivä töitä tauottamalla venyttelyä ja esimerkiks kevyttä otevoimailua...

Tuli ostettua fat gripzit ne siniset, käytin ekoissa reeneissä niitä pelkästään penkissä ja kässäripenkeissä niitä mutta seuraavat kolme päivää forkut ja sormet hellänä ja öisin tuntunut että katkeaa verenkierto kummastakin kädestä (puutuminen). Tänään alkanut vasta kolotukset lähteä pois. eilen myös forkut rullailin tuplapallien välissä

Omia kyynärpää ja rannejumeja oon aukonu kylmä-kuumalla, muutama kerta saunasta pihalle pyörittelemään käsiä lumessa niin seuraavana päivänä tavallaan helpottaa. Ja koko käsivarsi ihan hartioista asti vaikka oireet olisi vaan kyynärpäästä alaspäin.

Mutta se rasituksen hallinta tietysti ensimmäisenä, jos kertalaakista aloittaa jotain tekemään liikaa niin ihan varmasti tulee ongelmia.

Back
Ylös Bottom