Käsivarren lihakset kehittyy vaivalloisesti (!?)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itse en pumppaile koskaan vaan vedän samalla 3 x 8 & 10-8-6 (2 liikettä) ohjelmalla hauiksille ja ojentajille ja ne kehittyy parhaiten koko kropasta.

Totta kai ne toimii, en mä sitä sano.

Mut mun näkemys on, että pohja rakennetaan perusjutuilla ja ite en jaksais mitään erikoisvemputuksia alkaa hauiksille hinkkaamaan vaikkapa maastavedon ja leuanvedon jälkeen enää. Tossa vaiheessa kädet kasvaa ihan mukavasti vielä ihan perusjutuillakin.

Mut kuten sanoin, jokainen dallaa tyylillään ja jos joku haluaa erikoistekniikoita käyttää ja saa niillä hyviä tuloksia, go for it.

Itse olen kokeillut kaikkia mahdollisia juttuja hauiksille, mutta ainakin vinopenkissä istuen käsipainoilla tuntuu parhaiten siellä missä pitää. Ja rest-pauseilla tuntuu vielläkin paremmin mutta saattaa olla vähän hifistelyä.

Mulla ei ojentajat kasvanu yhteen väliin käytännössä milliäkään, ja kroppani toimintaa silloin yhtään tuntematta en tajunnut, että niille kohdistuvaa rasitusta tarvitsi vähentää eikä lisätä. Sellaiset salilta saamani valmiit ohjelmat, joissa oli tietysti tasaisesti kaikkea, kasvatti kyllä kaikkea muuta, mutta ei ojentajia! Tässäpä nyt tein sitten itselleni täysin yksilöllisen ohjelman, jossa ojentajille tulee vain kerran viikossa suoraa rasitusta yhdellä perusliikkeellä ja pitkästä aikaa tapahtuu progressiota. Enää ei rintareenitkään turhaan jumita.

Isommat painot ja perusliikkeitä. Ei niitä 20 toiston pumppisarjoja kannata tehdä, kutistaa vain lihaksia. Proteiinia tarpeeksi, siitä se aika usein on kiinni ettei kasva. Mielestäni hauis ja ojentajat kannattaa tehdä eri päivinä niin voi keskittyä molempiin kunnolla, mutta tästähän on erilaisia mielipiteitä.

Juu,, okei,, Joku sanoo että pitäisi treenata ja pumpata kovempaa noilla ttt-vetkutuksilla, ja toiset taas sanoo että pitäis vähentää rasitusta,,, Kuinkas tässä nyt osaa valita oikein? :D

Wulffrick, kerroppa jotain mittoja? Tai paino kehityksesi? Hauis kääntötuloksia. Näkis vähän onko se kehitys oikeasti ollut normaalia hitaampaa, vai onko se yhtä hidasta kuin muillakin :) Itse olen alusta asti mitaillut hanskaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon samaa mainostanu jo useita kertoja, mutta itelle siitä oli kyllä todella paljon apua, eli n. viikon pituinen proteiini pumppaus. 6 treeniä päivässä 6 päivän ajan ja joka treenin jälkeen proteiinia ja hiilareita hyvät määrät. Minulla tuon vajaan viikon jälkeen kädet ovat jatkaneet kasvuaan aika kauan ihan hyvää vauhtia ja siitä tuli käteen ns. raskausarpiakin. onhan se aika raskasta kyllä mutta on sen arvoista.

-> http://www.******.fi/index.php?viewkey=db773eb2dc1b0a17836a katso toi läpi ja tee perässä. itselläni alkoi pientä kasvua tapahtua pitkästä aikaa :l

ai tommost linkkii ei saa pistää :( gym teevee ** kohdalle tai sit sivuille ja ettii musclesta argo aderin hauistreenin.
Ojentajille suosin ensin pientä etukäteisväsytystä ylätaljassa narulla. sitten lattiapenkkiä tai dippiä ja kolmanneksi ranskalaisia. toistoja yleensä ojentajille 6-10.
Forkuille sormirullauksia

Tuli vielä mieleen, että onko se ihan fuulapuhetta, kun jotkut sanovat että hauista ja ojentajaa ei siksi kannata tehdä samalla treeni kerralla, koska hauis on supistuva lihas ja ojentaja päin vastoin. Mene ja tiedä..

no hauiskäännössä tangolla toi menee niiin että 7 toistoo alhaalta puoleen väliin, sit 7 toistoo iha ylhäältä puoleevälii ja takas ylös, ja vikat 7 tehdään koko liikeradalla. yht 21 toistoo

Tuli vielä mieleen, että onko se ihan fuulapuhetta, kun jotkut sanovat että hauista ja ojentajaa ei siksi kannata tehdä samalla treeni kerralla, koska hauis on supistuva lihas ja ojentaja päin vastoin. Mene ja tiedä..

Minulla on kyllä sellainen käsitys että just sen takia ne kannattaa trenata samassa treenissä. Treenaan yleensä aina koko kädet samassa treenissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom