Käsitreeniohjelma?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Dolph Lunkreeni

Ei kukaan varmastikkaan käske venyttämmään pumpissa olevia lihaksia.
Voi Jeesus...

Hei, kaada ittelles vaan. Toi toimii hauistreenissä helvetin hyvin ja Godzilla on oikeasti suositellut noin tekemään. Itse oon venytellyt hauiksia pumpissa kylläkin jo ennen Godzillan neuvon lukemista.

Minkä takia hyökätä jeesus ojossa, jos asiasta on vain mutu-tuntumaa?

Originally posted by Dolph Lunkreeni

Ei kukaan varmastikkaan käske venyttämmään pumpissa olevia lihaksia.
Voi Jeesus...

mä kun luulin, että tällä naureskeltiin tolle Hannibalin ehdotukselle, että pumpissa olevia lihaksia ei kärsi venytellä, vai ymmärsinkö väärin??
Jos tässä tosissaan ollaan, niin kerrohan meille, miksei?

Hyviä hauis venytyksiä?

Mä yleensä pikkasen venyttelen sarjojen välissä, en ole huomannu haittaa.
Hauisvenytyksistä, mites venyttelette hauista?
Mä teen homman yleensä kotona istumalla sohvalla, käsi/kädet selkänojan päälle, hauis/peukalo alaspäin ja venytys tuntuu.
Toi on hyvä kun vaikka kattelee telkkaria ja hauiksissa tuntuu edellisen päivän reeni.
Mä oon ihan itse keksinyt edellä mainitun.:kippis1:

Mulla on sellanen ongelma, että ei nuo kyynärvarret kestä tehdä hauiskääntöä tangolla. Millähän liikkeellä se kannattais korvata? Muutenkin, mitä liikkeitä kannattaisi käyttää nimenomaan sen koon kasvattamiseen. Nimim. "narukäsi" ;)

Siis hauiksen koon, ei sen koon :hmmm:

Originally posted by gnut
vedä yhellä kadellä leukoja niin sullon pakko olla iso haba

Ei välttämättä..........voi olla hyvinkin pieni mies joka saa yhden käden leuan......:mad:

Originally posted by Persetan
Mulla on sellanen ongelma, että ei nuo kyynärvarret kestä tehdä hauiskääntöä tangolla. Millähän liikkeellä se kannattais korvata? Muutenkin, mitä liikkeitä kannattaisi käyttää nimenomaan sen koon kasvattamiseen. Nimim. "narukäsi" ;)

Siis hauiksen koon, ei sen koon :hmmm:

Kokeile sellaista snadia loivahkoa ez-tankoa. Mulla ainakin tuntuu vähemmän kyynärvarsissa.

Tosi vähän tehty liike on myös supinoimaton hauiskääntö käsipainoilla vinopenkillä, jossa painot nostetaan yhtäaikaa.
Eli kädet on valmiiksi about kämmenet eteenpäin-asennossa jo lähdössä, mutta kulkevat tankokääntöä luonnollisempaa ja pitempää liikerataa jyrkähköllä vinopenkillä istuttaessa.

Painoa ei pysty käyttämään läheskään yhtä paljon kuin vuorotahtiin tehdessä. Cheating on vaikeampaa, tuntuma jopa parempi, venytys hyvä.

Ja Franco Columbun pointtaama seikka vielä: tämä on hyvä tehdä ennen tankokääntöä, koska tämä liike lämmittää ja pumppaa hauiksia lukitsematta kyynärpääniveltä, jonka tanko taas tekee ja saattaa vääntää sitä kylmänä ikävästi.

Kannattaa koittaa.

Tomi sanoi:
Mun vinkit näin pähkinänkuoressa:

Valitse näistä liikkeistä ihan mitkä tahansa kaksi liikettä:

- vasarakääntö (voi tehdä yhtäaikaisesti)
- hauiskääntö scott-penkissä
- keskitetty hauiskääntö (älä nojaa reiteen, vaan pidä olkavarsi ilmassa)
- hauiskääntö käsipainoilla
- hauiskääntö suoralla tangolla (kapeahko ote)

Liikkeet voi olla ihan mitkä tahansa ja toki voi myös valita muitakin liikkeitä, mitkä on tuossa listassa. Tärkeintä kuitenkin valita jokaisen treeniin eri liikkeet.

Liike 1: Sarjat 4 x 6-8
Liike 2: Sarjat 4 x 10-12

Tehdäänkö tässä molemmat liikkeet samalla kertaa
vai esim vuoroviikoin liike1 sit liike2? :P

Miksi ei saisi venytellä hauista kun se on pumpissa? Itse joskus lueskelin Manfred Hoeberlin (miten se sukunimi nyt kirjoitettiinkaan, 8 vuoden saksanopiskelu takana ja ei siltikään osaa) antamia neuvoja käsitreeniin. Mies kehoitti venyttelemään koko ajan sarjojen välillä ja välillä repivästikin. Ja kun äijän hanska oli muistaakseni kunnolla päälle kuusikymppinen, niin otin neuvosta vaarin. Kun aloitin venyttelemään sarjojen välissä niin olen onnistunut saamaan joka kerta kädet niin kipeiksi että itku meinaa tulla ja patti on kasvanut parin kuukauden dieetinkin aikana yli sentin. Ja vaikka ei tuota kokemusta tästä hommasta vielä paljon olekaan, niin olen kyllä saanut huomata että ei se määrä ratkaise, vaan se laatu. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom