Käsisärky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pekepeke
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä voisi olla, koska minua on jo pidemmän aikaan vaivannut käsien särky urheillessa ym. käsien rasituksessa. lähinnä sali ja lukkopaini reenit.
kädet kipeytyvät kun ne joutuvat rasitukselle. harrastan lukkopainia jossa säryt ovat olleet haitallisia treeneissä, yhdissä treeneissä alkulämmöissä jopa kuperkeikkojen aikana alkoi tulla pientä särkyä joka yltyi treenien aikana kunnes loppu matsissa jossa kädet joutui kovemmalle rasitukselle niin oikeaan käteen alkoi särkeä entistä enemmän. Olen miettinyt laukeaisiko särky tärähdyksestä vai rasituksesta? mutta salillakin on käsikipuja ollut... yleensä vain yksi käsi särkee kerrallaan (enimmäkseen oikea) mutta joskus myös molemmat samaa aikaan.

käsien särky on edennyt treenien kuluessa niin kovaksi että voimat häviää ja hyvä että käden saa nostettua ylöspäin..Särky on koko kädessä tuntuva.
särky helpottaa kun ei tee käsillä mitään vaan lepää hetken aikaa (1h) ja kovempiin kipuihin olen syönyt buranaa joka on helpottanut.
olen pitänyt mm.2vk-1kk taukoja urheilusta ja aloittanut tauon jälkeen rauhallisesti edeten, mutta silti säryt ovat tulleet takaisin..
mikä voisi olla? alkaa jo pikku hiljaa tympimään kun treenejä ei voi vetää täysillä käsien takia.. vaiva ollut jo melkein vuoden. välillä on päiviä milloin kädet eivät kipeydy, voi olla jopa 1kk putkeen ja sitten ne taas tulee ja on sen 1kk ainakin..
Äskettäin oli noin 1kk tauko käsikivuista, mutta pari pv sitten olin kaljalla ja siinä tuli nosteltua kaveria niin sen jälkeen taas käsikivut on alkanut ja tänään treeneissä oikeakäsi kipeä.. :(

Back
Ylös Bottom