Käsipainoliikkeistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kun esim. hauiskääntöä tehdään käsipainoilla niin onko mitään käytännön eroa siinä, nostetaanko painoja yhtäaikaa vai vuorotahtiin. Vuorotahtiin tietenkin kestää kauemmin.

Jos painoja nostetaan vuorotahtiin, niin kannattaako aloittaa toisen käden positiivinen osa samalla kun tekee toisen käden negatiivista osaa, vaiko vasta sitten kun toisen käden paino on laskenut alas.

;) ompa kysymys.. no vuorotahtiin tehdessä voit keskittyä yhteen käteen vuorollaan ( tod. näk. saat puhtaamman liikeradan). puhtaampi liikkeestä tulee myös kun annat toisen käden laskeutua kokonaan ennen kuin aloitat toisella.. toisaalta jos voimat alkavat olla lopussa on nopea tahtinen pumppaaminenkin omalla tavallaan tehokasta.
kokeilemallahan tuo selviää..

yhtäaikaa mulla nousee ainakin isommat romut :) siitä voi jotain päätellä..

vuorotahtiin on puhtaampaa ja raskaampaa.. mielestäni..

mulla menee taas sillai että samaan aikaan tulee nopeempaa ja puhtaammin ja mielestäni raskaammin,

kun taas vuoronperään tulee notkautettua helpommin ja isommat painotkin liikkuu sillon helpommin. siinä saa mun mielestä hiukan lepuutettua toista kättä.

omien kokemuksien mukaan molemmat kädet samaan aikaan tuntuu raskaammalta (ja puhtaammalta) lyhyemmässä ajassa.

sillon kun olen tehnyt vuoronperään teen koko liikkeen ensin toisella kädellä ja vasta sitten aloita nostamaan toisella. sitä sitten on vaikea sanoa että kumpi kannattaa.

Oisko homman suurin juju siinä, että vuorotahtiin tehdessä käsi ehtii hetken levätä ennen uutta toistoa? Joskus tuntuu, että lyhyt tauko on rankempi, kuin ei taukoa ollenkaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom