Käsiin voimaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Atrox
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli voisiko joku kertoa mahdollisen monta liikettä joilla saisi
kehitettyä habaa, olkapäitä ja kaikkia muita käsilihaksia
näillä välineillä:
-Penkki (+ painot ja tanko)
- Käsipaino (7,5Kg)
- Metalli tanko

Liikkeitä mihin ei tarvita välineitä
olisi myös hyvä tietää.

Apua arvostetaan! :)

penkkipunnerrus, vinopenkki, sotilaspenkki, kapea penkki, leveä penkki->kaikki käy vähän eri paikkaan.
hauiskääntö, kickback, niskantakaapunnerrus(kässärillä) yms
lue tuolta http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394 niin opit jo paljon. eläkä unoha muita lihaksia kuin kädet, esim penkki vaatii muutakin. selkää(tukevoittaa) ja rintaa. eikä niistä jaloistakaa oo haittaa.

leuanveto, punnerrus, vatsat, selät, kyykky(yhe/kahen jalan), askelkyykky. Hyppää ihan kyykystä niin korkeelle niin nopeesti ku voit, käy jalkoihin hyvin

ojentajat http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=56793
olkapäät http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=56439
kädet http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=20998

Kiitos neuvoista! En maininnut jalkoja, rintaa, ja vatsaa tuossa alussa koska niille
minulla on omat tapani kehittää.

Ja kannattaa muuten kehittää sitä selkää aivan vitusti...

Kiinnostaa minuakin tietää tuo treeniohjelma nyt kokonaisuudessaan. Sillä suurin virhe mitä aloittelija voi tehdä, on selän ja jalkojen treenaamisen vähättely.

Selästä ja jaloista voima lähtee... lisäksi niiden treenaaminen vapauttaa koko kropan lihaskasvua nopeuttavia hormoneja.

Tee ny edes: selälle leuanvetoja, koulurepulla kulmasoutua, jaloille yhden jalan kyykkyjä.

NO, leukoja, penkistä nostoa, käsipainoa silloin tällöin, punnerruksia...
Nostelen myös 20 kiloista penkin painoa. niinkuin että ensin roikotan sitä vyötäröllä ja sitten nostan rintaan asti. samanlailla kuin käsipainolla paitsi että käytän kahta kättä.

Kun ikää on 13v, niin suosittelen pysymään vielä pari vuotta ihan oman kropan painovastus harjoittelussa eli punnerruksissa ym. Sulla on melkeenpä noi kovimmat kasvuvuodet just päällä, itse kasvoin 13v 11,5 cm vuodessa joten odota kovia painoja (ja lopullisia liikeratoja) sinne 15 vuotiaaksi.
Mihinkäs tässä kiire valmiissa elämässä, right?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
opettelet kävelemään käsillä.
roikut tangossa, leukoja, renkaatkin olis varmaan kova sana.
voi olla tylsää mutta varmasti kehittää.

Kun ikää on 13v, niin suosittelen pysymään vielä pari vuotta ihan oman kropan painovastus harjoittelussa eli punnerruksissa ym. Sulla on melkeenpä noi kovimmat kasvuvuodet just päällä, itse kasvoin 13v 11,5 cm vuodessa joten odota kovia painoja (ja lopullisia liikeratoja) sinne 15 vuotiaaksi.
Mihinkäs tässä kiire valmiissa elämässä, right?
Turhaa jeesustelua, enkä jaksa vääntää sen enempää. Sanon vain, että ellei ihan 143cm pitkä ole niin rohkeesti kunnon ohjelmalla treenaamaan. Ensin ne liikeradat kuntoon esim. maastavedot puutangolla tai vastaavalla ja pikkuhiljaa painoa. Ruoan tarpeellisuutta väheksymättä.

No voin nyt sanoa että olen 179Cm pitkä ja
painan muutama kilo päälle 60. (ainakin kun viimeksi punnitsin.)
Kerroin ku tosta koosta oli puhetta.

Kaikenlainen roikkuminen, esim. tangossa (ja leuan veto) varmaan tosiaan kannatta tässä iässä ja kun vielä kasvaa.

Hyvä, koska et tiedä mistä puhut.
:jahas: ... Perustele nyt toki, miksei voisi. Mua nimittäin kiinnostaisi oikeasti tietää. Jos kaverin pituuskasvu päättää loppua niin se loppuu, turha sitä on miettiä "jos en olisi tehnyt maastavetoa, olisin kasvanut 182-senttiseksi enkä olisi _vain_ 180cm pitkä:(" .. Ja itse kasvoin noin 3-4cm puolessa vuodessa vaikka tein maastavetoa yms. liikkeitä

Ensin ne liikeradat kuntoon esim. maastavedot puutangolla tai vastaavalla ja pikkuhiljaa painoa. .. Yep yep. Siksi pyysinkin perusteluja, koska oikealla tekniikalla vaaraa ei ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom