TTT-habatreeni! se kasvattaa käsii n.0.5-1.5 cm
Löydät tänkin etsimällä
Löydät tänkin etsimällä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mullakaan forkut kasva vaikka tekis maastavetoa, leuanvetoa yms kahteen kertaan viikossa.
Ainut keino millä niihin oon saanu kokoa, on jollain opilla vetää ne hapoille. Ihan silleen kunnolla siis. Ja yks hyvä vaihtoehto on tähän CoC -puristimet, joilla vetelee esim. joka toinen ilta muutaman sarjan loppuun asti.
Tuli taannoin hankittua Charles Poliquinin kirja "Winning the Arms Race". Teos sisältää kuusi erilaista kuuden viikon ohjelmaa käsien treenaamiseen . Lähestymistapa on hieman erilainen verrattuna perinteisiin bodausohjelmiin. Itse olen tällä hetkellä menossa 2/6 ohjelmassa ja ei voi muuta sanoa kuin että olen tyytyväinen hankintaani.
Et viittis heittää tähän paria niistä ohjelmista.
Tein kädet viimeksi sunnuntaina (11.5). Voinkohan tänään perjantaina (16.5) tehdä jo uudelleen? Tässä tulee nyt noin 5 päivää lepoa. Mahtaako riittää, kun treeni oli melko kova ja kädet todellakin uuvuksissa? Ihan hyvältä ainakin tuntuu..
Ediittiä vielä nottei mene ihan offtopiciksi. Onko n. 2cm:n kasvu hauiksissa ~9kk:ssa hyvä, pitäisikö huolestua?
Tein kädet viimeksi sunnuntaina (11.5). Voinkohan tänään perjantaina (16.5) tehdä jo uudelleen? Tässä tulee nyt noin 5 päivää lepoa. Mahtaako riittää, kun treeni oli melko kova ja kädet todellakin uuvuksissa? Ihan hyvältä ainakin tuntuu..
Ediittiä vielä nottei mene ihan offtopiciksi. Onko n. 2cm:n kasvu hauiksissa ~9kk:ssa hyvä, pitäisikö huolestua?
Hyvä on kehitys mut enpä sanois älytön, siinä just eniten kasvaa kun just reenin alottanu mut tulee kasvu luultavast koko ajan hidastumaan:itku:Palautumisen mukaan reenaat niitä. Kuuntele vaan rohkeesti kroppaa.
Voi kun mullakin kasvais 9 kk:ssa 2 senttii.
Eli ei todellakaan kannata olla huolestunu, ihan älytön kehitys.