Käsien treenaamisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jose
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
KäveleväRuumis sanoi:
Mieltymyskysymys. Itse lisäisin ojentajat taljassa -liikeen kyytipojaksi jonkun pumppausmentaliteetillä tehdyn hauisliikkeen. Tai vastaavasti hauiksen mukaan ojentajat taljassa pumppaamalla. Kumpikin on itselläni toiminut, vaikka onkin ollut käsipäivä erillisenä.

Tarkotin lähinnä että kummalle päivälle.
Teen nyt niin että siirrän hauikset 1.päivälle, koska siinä on vähemmän liikkeitä.
Eli teen siis 1.päivänä haiukset ja ojentajat näin:
maanantaina: 2x10 haius "vasarakäännöllä" ja ojentajat taljassa jonka jälkeen 1-2 minuutin tauko ja sitten 2x10 hauis tangolla ja ranskalaiset
perjantaina: 2x10 hauis käsipainoilla normaalisti ja ojentajat taljassa yksi käsi kerrallaan, sitten 1-2 minuutin tauko jonka jälkeen haius alataljassa ja ojentajat taljassa.

Vai pitäskö sitten laittaa noi ojentajat 2.päivään ja pitää hauikset 2. päivässä, koska 2.päivässä on ylätalja , joka kuitenkin ottaa hauikseen jonkun verran. Miten on?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
A2J sanoi:
Tarkotin lähinnä että kummalle päivälle.
Teen nyt niin että siirrän hauikset 1.päivälle, koska siinä on vähemmän liikkeitä.

Niin tai mitä jos ottasit ihan 3- tai 4-jakoisen ohjelman käyttöön, niin tulisi vähemmän tavaraa joka päivälle, superit olisi helpompaa tehdä (jos niitä kerran on pakko tehdä ;) ).

Voithan tietenkin jatkaa tuolla 2-jakoisella ja siirtää ne habat sinne ykköspäivälle.. Suosittelen kuitenkin siirtymään tuohon vaikkapa 4-jakoiseen ohjelmaan niin tulee lisää palautuspäiviäkin noille lihoille kun kerran treenailet 2x vko:ssa ton kierron

Mige sanoi:
Niin tai mitä jos ottasit ihan 3- tai 4-jakoisen ohjelman käyttöön, niin tulisi vähemmän tavaraa joka päivälle, superit olisi helpompaa tehdä (jos niitä kerran on pakko tehdä ;) ).

Voithan tietenkin jatkaa tuolla 2-jakoisella ja siirtää ne habat sinne ykköspäivälle.. Suosittelen kuitenkin siirtymään tuohon vaikkapa 4-jakoiseen ohjelmaan niin tulee lisää palautuspäiviäkin noille lihoille kun kerran treenailet 2x vko:ssa ton kierron

Ohjelmaa en vaihda.
Siis tosta ylätaljasta ei oo "haittaa" kun se on kuitenkin 1.päivällä?
Eikös se ollu niin että tossa Miken penkkisystemissä olis hyvä että ojentajat treenataan eri päivänä kun itse penkki?
Eli onko se kuitenkin järkevämpi vaihtaa ojentajat 2.päivälle?

Zone-sarja -42%
Mitä hyötyä on tehdä hauista ja ojentajaa superina? Millälailla se auttaa sen lihaksen kasvuun? Luulis et siinä vaan kyynärvarren nahka kiristää enemmän kun molemmat on yhtä aikaa pumpissa, onko sillä jotain muita vaikutuksia miksi se ois hyvä?

ljm sanoi:
Mitä hyötyä on tehdä hauista ja ojentajaa superina? Millälailla se auttaa sen lihaksen kasvuun? Luulis et siinä vaan kyynärvarren nahka kiristää enemmän kun molemmat on yhtä aikaa pumpissa, onko sillä jotain muita vaikutuksia miksi se ois hyvä?

kertokaa joku ljm:lle
:D

ljm sanoi:
Olenko mä vaan tosi tyhmä, vai haluatko sinäkin tietää mitä hyötyä niistä on :)

Vaihtelua ja ajan säästöä...en mä äkkiseltään keksi mitään sen hyödyllisempää. Harvoin tulee tehtyä, tosin nykyisessä ohjelmassa ei ole edes erillistä käsipäivää.

ljm sanoi:

itse kokeilin joskus. en kauheasti tykännyt tehdä niin, mutta pumppi oli kyllä parempi.

kaikki eivät usko, että pumpilla on positiivinen vaikutus, mutta itse uskon, eli kannattaa ainakin kokeilla.

ljm sanoi:

Ei ole täyttä faktaa välttämättä, mutta muistelisin lukeneeni täältä, että vastapumppi pitää pientä "venytystä" kokoajan päällä ja vastaa aikalailla sitä, että venyttelet kevyesti joka sarjan välissä. Jotenki se pumppi vaan tuntuu kyllä paremmalta...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"maanantaina: 2x10 haius "vasarakäännöllä" ja ojentajat taljassa jonka jälkeen 1-2 minuutin tauko ja sitten 2x10 hauis tangolla ja ranskalaiset."

eikös tää käytännössä niin mee, että ensin teen 10 toistoo "vasaroita", jonka jälkeen välittömästi 10 toistoo ojentajia taljassa, ja sitten 1-2 min tauko
ja taas 10 vasaraa ja välittömästi 10 ojent. taljassa ja sitten 1-2 min tauko ja 10 hauiskääntöö tangolla ja välittömästi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom