Käsien treenaamatta jättäminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sittenhän ei ole mitään ongelmaa, tee tempauksia.

Nimenoon!!! Treenaat niin ko haluat ja thats it!!

Jos alat treenaan joskus tavotteellisemmin niin aika moni varmaan sitte suosittelee koko kehon treenaamista..

Pää asia että tekee jotaki ees.. Parempi treenata vaikka pelkkiä pohkeita tai esim pelkää persettä ko olla tekemättä mitään..:)

Jos alat treenaan joskus tavotteellisemmin niin aika moni varmaan sitte suosittelee koko kehon treenaamista..

Kyllähä sitä nyttenkin tulee koko kroppaa treenattua. Ojentajillekkin tulee osumaa penkistä, punnerruksista, tempauksesta, rivestä + työnnöstä, dipeistä ja ties mitä kaikkea muuta tulee tehtyä :D sama hauiksilla

Miks niitä käsiä nyt ei voi muutamaa sarjaa tehä? Tottakai ne vahvistuu muissakin liikkeissä, mutta vahvat kädet on suuressa roolissa lähes kaikissa liikkeissä. Jos joku nyt haluu mahdollisen heikon lenkin omaan kehoon, nii ei se keltään muulta ole pois.

Vähän sama asia ku moni kyykkää ja tekee maastavetoo, mutta silti on esim takareidet erittäin heikot verrattuna etureisiin. Tässä tapauksessa aika moni suosittelis takareisille omaa treeniä, jotta vahvistuisivat.

Vain minun mielipide, enkä ala kenenkään kanssa vääntämään asiasta. :)

e. en ota kantaa ketjun alottajan treeniin, mutta monesti kuulee porukan jättävän kokonaan pois käsien treenauksen ja halusin pillittää siitä täällä

En mäkään ole treenannut hauiksia enää aikoihin. En ole vielä huomannut mitään haittaa.
Seuraava ihmiskokeeni käsittelee aihetta, voisiko pystypunnerruksen jättää myös pois. :)

Joo-o, itselläni oli tänään eka hauistreeni (no, neljä sarjaa sentään) moneen kuukauteen. Ojentajat ottavat kyllä osumaa penkistä ja olympianostoista/apuliikkeistä, mutta onhan sieltä sentti-pari lähtenyt olkavarren ympärysmitasta jos vertaa vaikka reilun puolen vuoden takaiseen, jolloin "bodailin" vielä hieman. Ei juuri leukojakaan tule nyt tehtyä niin on tuo hauispuoli ollut aika heikoilla. Ei siitä kuitenkaan mitään varsinaista haittaa ole ollut, kun ei tässä mitään kehonrakennusta harrasteta.

vähän ristiriitaista että tulet kysymään että onko haittaa, kun selvästi sua ei kiinnosta kehitys muutenkaan. Tietenkin niitten treenaamatta jättäminen haittaa lihaskasvumielessä, mutta ei ne jälkeen jää koska ei sulla mitkään muutkaan lihakset kasva

vähän ristiriitaista että tulet kysymään että onko haittaa, kun selvästi sua ei kiinnosta kehitys muutenkaan. Tietenkin niitten treenaamatta jättäminen haittaa lihaskasvumielessä, mutta ei ne jälkeen jää koska ei sulla mitkään muutkaan lihakset kasva

Nyt meni taas niin sekavaksi... Mistä päättelet, että minua ei kiinnosta kehitys? Koska kerron omia mielipiteitäni? Entä tuo "ei sulla mitkään muutkaan lihakset kasva", mistä nyt noin tyhmän väitteen kehitit? Jotain tieteellistä faktaa, että kehitystä ei minulle tule? Voi muuta sanoa kuin vitun idiootti

Elikkä et treenaa body tyyliin etkä voimaa, etkä treenaa ohjelmalla...
Et treenaa käsiä etkä haluakkaan..
Olet ilmeisesti tyytyväinen kehitykseesi mutta kuitenkin huolestunut saako olkapään alue tarpeeksi treeniä..
Kukaan ei varmaan kiellä etteikö sivuosumaa tule isoista liikkeistä..
Eikä sitä etteikö se käsienki treenaus olisi ihan ookkoo juttu..
Omasta treenistä sanot sen verta että se on perseestä..:)

Sitte täällä vielä haukutaan toisia vitun idiooteiksi..

Eikö tää oo aika turha ketju???

Ei käsiä tartte erikseen tehdä. Leuanvedot, dipit, soudut, penkkipunnerrus, pysty/niskantakaa treenaa käsiä ihan riittävästi. Parempi käyttää sekin aika kunnon liikkeisiin kuin joihinkin hauiskääntöihin.

en minäkään niitä erikseen tee. Ojentajat punnerruksissa ja dipeissä, hauikset selkäliikkeissä. Joskus harvoin jos siltä tuntuu niin teen pari hauiskääntösarjaa loppuun. Viime kerralla tein ekaa kertaa puoleentoista kk, sarjaenkkarit tuli komiasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvinhän se homma pelittää jos pelkästään kyykkyä tekee. Ei siihen välttämättä tartte reidenojennusta ja -koukistusta erikseen pumpata. Samahan se käsiin pätee.

Nyt meni taas niin sekavaksi... Mistä päättelet, että minua ei kiinnosta kehitys? i
Omasta treenistä voisin sanoa vielä sen verran, että treenini on perseestä. En treenaa voimapainotteisesti enkä bodybuilding painotteisesti, kunhan vaan treenaan tällä hetkellä ilman ohjelmaa jonkinlaisella jaolla.
tossa se nyt on aika suoraan sanottu. Tiedät että treenisi on perseestä ja treenaat pitkin vittuja ilman ohjelmaa tai jakoa miten huvittaa. Se tarkoittaa ettei sua kiinnosta. Sillä tavalla et myöskään kehity (siinä määrin että sillä kehityksellä olisi merkitystä). Joten miks sua kiinnostais jääkö sun kädet jälkeen kun ei ole mitään kehitystä mistä ne voisi jäädä jälkeen

Jos treeni kostuu noin hyvistä perusliikkeistä se ei mene vitulleen vaikka yrittäs ja peili kyllä kertoo mitä kohtaa täytyy pommittaa.

Itse olin pitkään tekemättä käsiä erikseen, nyt olen tehnyt aina selkätreenin päälle nopean pumppitreenin hauiksille ja rintatreenin jälkeen ojentajille. Kyllä sillä kivat pumpit saa, mutta varsinaisesta kehityksestä en tiedä. Kai sillä ainakin lihaskalvot vähän venyy jos ei muuta :)

Ja mä ku luulin kehittyneeni ihan hyvin ilman ohjelmaa :(
luultavasti sulla joku systeemi on päässä minkä mukaan treenaat (=ohjelma) jos pitkään oot kehitystä saanut. Tai ainakin tiedät että sun treenit ei oo perseestä. Aloittaja sano tietävänsä että sen treenit on perseestä ja treenaa sillein silti, päin persettä, se kertoo vähän kiinnostuksen puutteesta

Keksikää nyt saatana parempaa tekemistä kun päivitellä jonkun toisen tekemisiä. Asia lienee tulleen selväksi. Kukaan ei viitsi/osaa/tiedä miten tulisi treenata täydellisesti, saatika tiedä mitä varten ja miksi joku treenaa. Aivan älytöntä paskaa kommentoida ylipäänsä yhtään mitään, joskin kritiikkiäkin tarvitaan, mutta sen on oltava rakentavaa. Vittuilu ei edistä asioita eikä kehitä yhtään ketään.

Olen avautunut -.-'

Oma käsitreeni koostuu kerran viikossa tehtävästä dipistä sekä hauiskäännöstä tangolla. Muuten mennään hiukan muunnellulla voimapainotteisella ohjelmalla. En sano että olisivat paremmin kasvaneet kuin keskitetymmällä rääkillä, mutta luotan siihen et jos progressio menee painojen osalta eteenpäin ja voimatasot nousee, niin kyllä sitä jotain tarttuu luiden ympärille kunhan malttaa syödä kunnolla.

1. Treeni:
Kyykky 5x5
Penkki 5x5
Kulmasoutu 5x5

+ Leuat 3x8 (lisäpainoilla)

2. Treeni
Kyykky 4x5 (kevyt)
Mave 4x5
Sotilaspunnerrus 4x5

+ SJMV 3x8 (painot sen mukaan mitä maven jäljiltä jaksaa)
+ takaolkapäät taljassa 3x8

3. Treeni:
Kyykky 4x5,1x3,1x8
Penkki 4x5,1x3,1x8
Kulmasoutu 4x5,1x3,1x8

+Dippi 3x8 (LP)
+Hauiskääntö tangolla 3x8
+ (joskus pari pumppailu sarjaa ranskista jos jaksaa)

Jaa-a kyllä mä ainakin lasken penkin suoraksi ojentajatreeniksi ja leuanvedon suoraksi hauistreeniksi, muun muassa. PN-liikkeet taas ei oo ojentajille oikein tehtynä juuri mitään, vaikka en nyt maksimityöntöjä alkais tekemään väsyneillä ojentajilla.
Perusliikkeitä ja niiden variaatioita vaan tasapainoisesti, niin hyvää tulee.

Suositut

Back
Ylös Bottom