Käsien epätasapaino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja porrada
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Teette vaan normaalisti ilman mitään ekstratoistoja kummallekaan kädelle. Erot tasottuu ajan myötä sekä tuntumassa, että ulkonäössä. Kokemusta on. Ja turha huolehtia muutenkaan. Kaikissa on vähän epäsymmetrisyyttä.

Tuossa pitkästä aikaa olkavarret mittasin ja 45cm oli vasuri ja 43,5cm oikia. eikä nuissa nyt koossa silmällä eroa huomaa.
Voimissa en oo eroa huomannut.

Mahdollisimman paljon käsipainoliikkeitä niin epätasapaino vähenee, koska liike lopetetaan, kun heikompi käsi ei enää jaksa.
Mielummin vielä noi ranskalaiset punnerrukset ja hauiskäännöt yms. samaan aikaan molemilla käsillä, ei siis vuorotellen.
Penkkipunnerrukset vinopenkit ja muut myös kässäreillä, niin vahvempi kasi ei pääse liikkeissä dominoimaan kuten tangolla suoritettavissa liikkeissä.

Mahdollisimman paljon käsipainoliikkeitä niin epätasapaino vähenee, koska liike lopetetaan, kun heikompi käsi ei enää jaksa.
Mielummin vielä noi ranskalaiset punnerrukset ja hauiskäännöt yms. samaan aikaan molemilla käsillä, ei siis vuorotellen.
Penkkipunnerrukset vinopenkit ja muut myös kässäreillä, niin vahvempi kasi ei pääse liikkeissä dominoimaan kuten tangolla suoritettavissa liikkeissä.

Tästä voisin oikeestaan jo kokemuksesta sanoa, että toimii. Mulla tosin ongelma oli/on rintalihasten koossa eikä käsien, mutta käsipainot on kyllä saanu nuo molemmat saman kokosiks aika hyvin. On tuo oikea edelleen pienempi, mutta enää ei yhtään niin paljoa kuin ennen.

Ite oon oikeekätinen mutta silti vasen hauis on hivenen vahvempi vaikka on pienemmän näkönenkin. Pikkuhiljaa toi ero tasottunu..

Täällä myös selkeetä eroa käsien koossa varsinkin ojentajissa. Vasurin ojentaja on selkeesti isompi, vaikka olkavarren ympärysmitta molemmissa käsissä on sama 40cm. Luulen, että johtuu penkistä, joka muutenkin on aina sujunut huonosti pitkäkätisenä. Varmaan jotenkin penkissä tulee vasen puoli työnnettyä enemmän ojentajalla, oikea tissikin ihan vähän isompi kuin vasen. Viime viikolla teinkin ekaa kertaa penkkiä kässäreillä ekana liikkeenä, ja aion myös jatkaa niin. Tuntuma rinnassa moninverroin parempi ja toivon mukaan ottaa tasasemmin eri puoliskoille kehoa.

Oikea kätinen olen mutta vasen ojentaja selvästi kookkaampi.

Ja taas se kysymys, millä saisi tehokkaasti senttejä käsiin kun ei tunnu normi 2-jakoinen riittävän mulle, käsiin pitäis saada massaa kun ovat muusta kropasta jäljessä, oon pitkä kaveri.

Suositut

Back
Ylös Bottom