Kärpät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wikke
  • Aloitettu Aloitettu
Jess, Kärpät on Suomen Mestareita 2004. Ovat kyllä ansainneet kyseisen pokaalin, koska ovat paiskineet hommia tosissaan asian eteen. Oli hieno finaali ja TPSkin pelasi hienosti, mutta parhaat vei voiton. :thumbs:

-- Wikke

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todella mahtava peli ja Raksilan fanit oli äänessä alusta loppuun. Onnea Kärpille, nyt kelpaa juhlia :thumbs: :kippis1: :thumbs:

Onnea Kärpät !!!!

Itse Turkulaisena olen tottakai henkeen ja vereen tepsi-fani, mutta kyllähän täällä aurajoen rannalla on jo saatu mestaruutta juhlia niin moneen otteeseen että sen toki oululaisillekin suo kerran neljännesvuosisadassa :D

Vielä kerran onnea kärpille, harmi että olen Tampereella turhan pitkä matka lähteä mestaruus kemuihin Ouluun :kippis1: :kippis1: :kippis1:

Pyranha hienoa että saadaan tunnustusta etelästäkin, mutta luulenpa että voitto menee vastakin tänne pohjoiseen ;)
Oisit tullut vaan juhlimaan Ouluun. Täällä on kunnon karnevaalit :D

-- Wikke

Tulihan se "poika" sieltä kotiin, kun vähän potki!! :kippis1:

Nyt muuten v**uttaa aika kovasti, se oli niin pienestä kiinni. TPS otti kuitenkin ihan turhia rangaistuksia ja menetti sen takia maalintekotilaisuuksia. Kärpät ei ollut hyviä, vaan TPS oli huono. :itku:

Yes, hienoa! Vilpitön tunnustus myös täältä kehä 3:n sisäpuoliselta Kärppien kannattajalta :)
Paras jengi voitti, hienoa että mestaruus meni kerrankin pohjoisempaan Suomeen! :worship:

Mixu sanoi:
Nyt muuten v**uttaa aika kovasti, se oli niin pienestä kiinni. TPS otti kuitenkin ihan turhia rangaistuksia ja menetti sen takia maalintekotilaisuuksia. Kärpät ei ollut hyviä, vaan TPS oli huono. :itku:

lässyn lässyn.

Gillyanne sanoi:
Yes, hienoa! Vilpitön tunnustus myös täältä kehä 3:n sisäpuoliselta Kärppien kannattajalta :)
:

Hauska tutustua,teitä ei nimittäin varmastikaan ole montaa.

En kannata todellakaan kärppiä, mutta kyllä meni mestaruus oikeeseen paikkaan! Kärpät on tehny todella paljon duunia ton eteen!

Fat Rat sanoi:
lässyn lässyn.

No joo o. Kattellaa taas 23 vuoden päästä seuraavan kerran josko sitten taas lässyn lässyn...hehehehhe

Onnea kärpät T: helvetin humalainen Turkulainen Tampereelta :kippis1:

Jarek sanoi:
Hauska tutustua,teitä ei nimittäin varmastikaan ole montaa.

Meitä on monta, nimittäin meitä jotka vihaavat TPS:ää ja Turkua... :evil:
Mun kaikki pk-seudun kaverit + minä ollaan kannatettu vilpittömästi Kärppiä koko finaalisarjan ajan siinä toivossa että TPS tippuu. ;)

Ihanaa Leijonat iha.... Ihanaa Kärpät ihanaa!

:D :kippis:

edelbrock sanoi:
Meitä on monta, nimittäin meitä jotka vihaavat TPS:ää ja Turkua... :evil:
Mun kaikki pk-seudun kaverit + minä ollaan kannatettu vilpittömästi Kärppiä koko finaalisarjan ajan siinä toivossa että TPS tippuu. ;)

Näinhän se menee...ensin pelätään ja sitten vihataan ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom