Kärpäsen kakkaa, linnun kakkaa vai mitä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marek
  • Aloitettu Aloitettu
Heh, hyviä arvauksia on kyllä tullut. Hiiriin en oikein jaksa uskoa. Ei kait niitä yleensä kerrostaloasunnoissa ole? Luulis et hiiret löytyis nopeesti 50neliön asunnosta...
Tosiaan läntit on sellasia niinkuin joku olis syöny lakua ja sitte sylkässy. Ainoo vaa et paljon pienempiä. Yhdessä tälläisessä oli sitten oikein "pökäle" keskellä. Sellanen 3-4mm pitkä.
Täytyy jatkaa metsästystä....... :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksei mun kämpässä tapahdu koskaan mitään näin jännää... :(

Marek sanoi:
Heh, hyviä arvauksia on kyllä tullut. Hiiriin en oikein jaksa uskoa. Ei kait niitä yleensä kerrostaloasunnoissa ole? :evil:

Onko sulla optinen vai pallohiiri? Pallohiirillä on joskus paha tapa kakkia hiirimatolle. Kokeilepa että irroitat pallon aina yöksi niin hiiri ei pääse levittelemään tuhnuja kauemmas.

Vai Mikki Hiiri? Sehän on Sisun kaveri, niin on voinu saada asunnon avaimet sitä kautta?
Kyllä mä suosittelisin että alkuun heittäisit kaikki aku ankka -lehdet ja disney dvd:t samoten yhtään säälimättä roskiin. Paitsi jos sulla on vuoden 67 13.numero, niin otan ilolla vastaan, se on harvinaisuus.
Ne voi olla myös semmosia pieniä multahyppiäisiä, ne tykkää mönkiä kukkaruukuissa ja rypsytellä multahippusia ympärikämppää, ihan vaan vaikka vittuillakseen jos sillä tuulella ovat...eli vaimon rehut parvekkeelle ja heti, jos sanoo vastaan niin vaimo myös. Luulis auttavan, täällä ainakin toimi.

Stallion sanoi:
Vai Mikki Hiiri? Sehän on Sisun kaveri, niin on voinu saada asunnon avaimet sitä kautta?
Kyllä mä suosittelisin että alkuun heittäisit kaikki aku ankka -lehdet ja disney dvd:t samoten yhtään säälimättä roskiin. Paitsi jos sulla on vuoden 67 13.numero, niin otan ilolla vastaan, se on harvinaisuus.
Ne voi olla myös semmosia pieniä multahyppiäisiä, ne tykkää mönkiä kukkaruukuissa ja rypsytellä multahippusia ympärikämppää, ihan vaan vaikka vittuillakseen jos sillä tuulella ovat...
Repesin...
eli vaimon rehut parvekkeelle ja heti, jos sanoo vastaan niin vaimo myös. Luulis auttavan, täällä ainakin toimi.
...ja hajosin täysin!

Stallion sanoi:
Ne voi olla myös semmosia pieniä multahyppiäisiä, ne tykkää mönkiä kukkaruukuissa ja rypsytellä multahippusia ympärikämppää, ihan vaan vaikka vittuillakseen jos sillä tuulella ovat...eli vaimon rehut parvekkeelle ja heti, jos sanoo vastaan niin vaimo myös. Luulis auttavan, täällä ainakin toimi.

:lol2: :lol2: :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom