Kännykkämaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu
Osaakos joku kertoa, että pystyyko jostain seuraamaan tollasen HTC Desire Hd:n kulkua. Mulla varastettiin tuollanen ja oon koittanu omaa sensation tiliä seurata,
mutta puhelin ei ole päällä. Mietin jos joku laittanu heti omat tiedot puhelimeen etten pääse seuraamaan?
Eli onko HTC:llä joku palvelin mistä ne pystyis seuraamaan puhelimen kulkua?

P.S. Jos joku tunsi piston, palautathan kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näillä tiedoilla on paha lähteä arvailemaan. Laitat siis auton HF:n hakutilaan, ja puhelimen BlueTooth ei sitä löydä ollenkaan? Löytääkö jonkun muun puhelin? Löytääkö puhelimesi muut BT-laitteet normaalisti?

Puhelin löytää muut HF-laitteet normaalisti, mutta 3:lla kokeilemallani puhelimelle, mikään ei löytänyt HF:ää.

Puhelin löytää muut HF-laitteet normaalisti, mutta 3:lla kokeilemallani puhelimelle, mikään ei löytänyt HF:ää.
Eihän siinä vain ole ns. pairing moodia, eli pelkkä päälle kytkeminen ei riitä.

Nokia E5:ssa on sellainen ominaisuus että herätyksen äänenvoimakkuus on aivan helvetin kovalla, eikä soittoäänen voimakkuuden säätäminen vaikuta siihen mitenkään. Onko jollain vinkkiä millä heräämisestä saisi hieman miellyttävämpää eikä tarvitsisi pompata sängystä ylös herätyksen alkaessa.

Ei ole pitkiin aikoihin Nokialaisten kanssa tullut pelattua mutta eikös herätyksen asetuksista saa säädettyä nuo äänen voimistumiset yms. jutut? Soittoäänen voimakkuudella ei sen kanssa ole mitään tekemistä.

Sitten HF on joko rikki tai et vaan ole saanut sitä haku- eli paritustilaan. Yleensä autoHF:t eivät ole löydettävissä ennen kuin ne erikseen asettaa siihen tilaan.

miksi mun samsung galaxy S2 ei välillä saa yhteyttä verkkoon? ei siis ole mikään väliaikainen tai paikasta riippuva ongelma. Joskus kun kaverit on soittanu niin ei oo saanu yhteyttä, aina ei omat viestitkään lähde. Operaattorina saunalahti. Mikä neuvoksi?
Mulla samaa ongelmaa samalla puhelimella mut operaattorina DNA...

Yleensä autoHF:t eivät ole löydettävissä ennen kuin ne erikseen asettaa siihen tilaan.
Sama se on mun ihan normi HF:n kanssa, Nokia merkkinen se, eli ei löydy ellei erikseen aseta sitä siihen tilaan.

Sama se on mun ihan normi HF:n kanssa, Nokia merkkinen se, eli ei löydy ellei erikseen aseta sitä siihen tilaan.

Mitenköhän sen saa siihen tilaan. Ilmeisesti painamalla kytkintä pohjassa tarpeeksi pitkään?

Mitenköhän sen saa siihen tilaan. Ilmeisesti painamalla kytkintä pohjassa tarpeeksi pitkään?
Auton HF:stä ei käryä, mutta tässä Nokian korvaversiossa pidetään juurikin power -painiketta pitkään pohjassa. Mulla on tässä valo joka vilkkuu todella nopeasti sitten kun on "paritusmoodi", kun normaalisti vilkkuu hitaasti. Sitten kun se on päällä, niin laitetaan puhelin etsii laitteita.

Mun iPhonessa on vasemmassa ylakulmassa koko ajan E-kirjain. Tarkoittaako tama etta mulla on netti paalla koko ajan? Jos kylla, miten saan sen pois? Ja miten saan asetettua sen niin ettei netti mene vahingossakaan paalle ellen erikseen hyvaksy sita?

Mun iPhonessa on vasemmassa ylakulmassa koko ajan E-kirjain. Tarkoittaako tama etta mulla on netti paalla koko ajan? Jos kylla, miten saan sen pois? Ja miten saan asetettua sen niin ettei netti mene vahingossakaan paalle ellen erikseen hyvaksy sita?

Se meinaa, et puhelimen verkko on Edge-nopeudella. Iphonessa et oikeestaan voi ottaa mitään pois päältä, et vaan käytä softia jotka vaatii nettiä. P.S. En ymmärrä et jos hommaa älyluurin ni ei ota siihen kiinteähintaista nettiä!!??

Se meinaa, et puhelimen verkko on Edge-nopeudella. Iphonessa et oikeestaan voi ottaa mitään pois päältä, et vaan käytä softia jotka vaatii nettiä. P.S. En ymmärrä et jos hommaa älyluurin ni ei ota siihen kiinteähintaista nettiä!!??

Eli siis en maksa netista koko aikaa? Mulla on ollut sama juttu lahes kaikkien puhelimien kanssa, aina se vitun E siella kulmassa pelottaa mua lahinna siksi etta esim. ulkomailla ollessani Suomen liittyman netti on aika helvetin kallis. Samasta syysta ei ole kiinteahintaista nettia, ei jarkea maksaa joka kuukausi siita kun olen Suomessa vain lomat. Brittiliittymassa netti on aika halpa, joten omiin kayttotarkoituksiini se sopii hyvin vaikka ei kiinteahintainen olekaan. En kayta nettia tai nettia vaativia softia kovinkaan paljon.

Eli siis en maksa netista koko aikaa?

Jos haluat olla 100% varma ettet käytä nettiä ollenkaan, edes vahingossa, niin ota se asetuksista pois päältä. Asetukset -> Yleiset -> Verkko -> Mobiilidata (pois päältä).

Se e-kirjain kertoo vaan sen verkon nopeuden jossa kulloinkin olet. Se ei oletusarvoisesti tarkoita että käyttäisit nettiä puhelimen kautta.

Telefinlandilla soittelivat tänään ja tarjosivat kytkyliittymää, jossa olisi 1000 tekstaria 2 vuoden ajan ilmaiseksi sekä 250 minuuttia puheaikaa. Liittymän mukana tulisi Nokia C3-01i -mallin puhelin. En ole kovin paljoa perehtynyt näihin kytkyliittymän jekkuihin, niin mitä sanotte: Kannattaisiko tuollaista sopimusta tehdä? Minkälaisia vaaroja tuollaiseen kytkyliittymään liittyy?

Miksi mun samsunkistani katoaa aina toi ''näytön kääntö'' ominaisuus välillä? Välillä se kääntää, kuin rasvattu ton näytön, kun vähänkin liikuttaa puhelinta myötäpäivään, mutta välillä se ei käännä sitä, vaikka kuinka pyörittelisi ympyrää..

Yleensä se on mennyt ohitse muutamassa tunnissa, mutta nyt tätä on jatkunut jo vitun viikko, että en saa käännettyä tota pitkittäin, vaikka asetuksista on laitettu se näin toimimaan.. Olikohan se viimeinen puhelimen putoaminen liikaa vai onko tässä nyt taas joku asetuskikka..

btw. mistä mä saan tietää, koska noita uusia järjestelmäpäivityksiä tulee, koska viimeksi paskominen johtui siitä, että en ollut päivittänyt tarpeeksi nopeasti järjestelmää uusiin sfääreihin..

Telefinlandilla soittelivat tänään ja tarjosivat kytkyliittymää, jossa olisi 1000 tekstaria 2 vuoden ajan ilmaiseksi sekä 250 minuuttia puheaikaa. Liittymän mukana tulisi Nokia C3-01i -mallin puhelin. En ole kovin paljoa perehtynyt näihin kytkyliittymän jekkuihin, niin mitä sanotte: Kannattaisiko tuollaista sopimusta tehdä? Minkälaisia vaaroja tuollaiseen kytkyliittymään liittyy?

Parempi kun ostat sen puhelimen erikseen tai otat kytkyn toiseen liittymään uudella numerolla :D

Etuoikeutettu data tarkoittaa sitä, että nopeus SAATTAA hidastua tuon siirtorajan jälkeen. Itse dna:lla töissä olevana ja myöskin nettiä kahdella puhelimella käyttelevänä kumpikaan ei ole kertaaakaan vielä hidastunut. Lähinnä keissi tulee kyseeseen silloin, jos verkko on täynnä possea.

Pitäisi kohta harkita uutta puhelinta seuraavilla kriteereillä:
-liittymä vain ja ainoastaan soneralta
-puhelin nokia
-pystyy pitämään taskussa kuten metsällä jne. ei tarvitse pelätä jonkun kosketus näytön hajoamista jne
- siihen saa navigoinin sekä vaikkapa koira tutkan
- sillä pääsee nettiin jos tarve
- kamera ainakin + 5megapikseliä
Ehdotuksia?

Sitten liittymä kysymyksiä:
Miten paljon sellainen uutisten ja vaikkapa vedonlyönti tilanteiden tarkistamien ja niiden teko vie sitä "tilaa" kun noissa liittymissä aina puhutaan jostain kuukauden käyttö 40megaa jne jne.
Toimiiko nykyään tuo netti kännykän kautta siellä missä toimii kännykkäkin? Vai onko ne eri verkossa?
Kumpi tulee halvemmaksi: ostaa känny erikseen vai sellainen soneran kytky?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom