Vastaan itse itselleni: onnistuu.Voiko Mobile Excelillä luoda omia kaavoja? Tästä ymmärrän, että kaavoja voi kopioida ja liittää, mutta ei luoda itse uusia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastaan itse itselleni: onnistuu.Voiko Mobile Excelillä luoda omia kaavoja? Tästä ymmärrän, että kaavoja voi kopioida ja liittää, mutta ei luoda itse uusia.
Itselle tulossa tälle viikkoa nokian 5800 navigation edition, jonka ainakin heti aion päivittää ja pistää garminin navigointisoftat sisään.
Viitsisikö joku kertoa jonkun hyvän ohjelman, jolla lisäillä kuvia, musiikkia, videoita älypuhelimeen? Samsumgin oma ohjelma kaatuilee kaatuilemistaan ja olisi hyvä saada toimiva ja nimenomaan Samsungin kanssa yhteensopiva ohjelma.
öööh luuri massamuistitilaan ja raahaukset kortill? Tuohan nyt on joka luurissa nykyään se normitapa (pl. iDont-luuri)
Eikä se valmistaja oikein mitään merkkaa, kerro nyt onko alla samsun androidit, winmoot vai vieläkö niilläkin on jotain symbbareita. Vai peräti se niiden uusin tekele.
Niin eli oletan että saat sen ihan usbila kiinni koneeseen? Siinä vaiheessa luuri yleensä kysyy käytetäänkö massamuistia/activesyncciä/jotain_ihan_muuta. Massamuistitilan valkatessa luuri ilmestyy omaksi asemakseen/laitteekseen, johon voi sitten raahailla matskua koneelta. Useimmilla alustoilla taitaapi jopa olla niin ettei tarvi edes kansiorakenteesta välittää mitään, luuuri hakee soitantoon kaikki kortin tekeleet kansioista riippumatta.
Nokia E52, käyttöönotosta lähtien näytön oikeassa yläkulmassa on vilkkunut kirjekuoren kuva. Was?
Kiitän!Veikkaan että vika löytyy SIM-kortin viesteistä. Eli menet Viestit-valikon kohdalle, painat Valinnat-nappia ja sieltä etsit SIM-kortin viestit. Niitä viestejä kun poistelee tarpeellisen määrän niin välkkymisen pitäisi loppua.
Oon tässä valitsemassa uutta liittymää ja aloin pohtimaan, että paljonko liikkuu dataa liittymässä jos päivittäin surffailee kännykällä hieman? Puhutaanko nyt jostain 20Mt/kk vai enemmän?
No esimerkkinä voi sanoa, että avaat esim iltalehden etusivun niin pari megatavua heilahtaa kevyesti. Sitten taas jos käytät wap pohjaista internet palvelua (ovat erittäin rajattuja) niin sivuja voi avata tuolla 20MT noin 1000 kertaa.
Eli voisi sanoa että ota suosiolla käyttöön data kk, niin säästyt turhilta lisä kuluilta.
Saako tuommoiseen puhelimeen oikeasti pöydälle heijastettavan näppäimistön? http://www.youtube.com/watch?v=vMWS0qdtkg4 tuossa videossa kohdalla 0:25 semmoinen on.