Kännykkämaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu
No kysytäänpä nyt vielä täälläkin, eli: Kannattaako nokia N95 näyttömoduli vaihtaa itse, jolloin hinnaksi tulee 47e vai viedä liikkeeseen hintaan 85?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kysytäänpä nyt vielä täälläkin, eli: Kannattaako nokia N95 näyttömoduli vaihtaa itse, jolloin hinnaksi tulee 47e vai viedä liikkeeseen hintaan 85?
Halvemmallahan sä siinä pääset, eikä se oikeesti oo mikään vaikea temppu vaihtaa sitä.
4 torxia auki, kuori pois, näppis sivuun, liitin auki, näyttö irti, uus näyttö tilalle, liitin kii, näppis takas, etukuori paikoilleen ja torxit kiriälle. :)

Onko oikeastaan mitään mahdollisuutta että rikkoisin puhelimen tuossa hommassa? kuulostaa helpolta, youtube videossa näyttää helpolta, mutta silti vähän pelottaa :)

Jos perus elektroniikka hommat on hallussa niin tuo on helppo homma. Korjailin muutama vuosi sitten vanhaa 3650(jota ei voi kyllä yhtään verrata n95:seen) ja se oli todella helppoa. Jos lähellekkään yhtä helppoa on niin suositelen itse korjaamaan.

No sehän siinä onkin kun en siis ole oikeastaan avannut mitään tuollaisia elektroniikkalaitteita ennen, mutta kuitenkin olen suht kätevä käsistäni. Joten kai se on vaan sitten koitettava itse avata, ja jos menee pieleen niin tulen tänne pakkikselle avautumaan :D

Onko oikeastaan mitään mahdollisuutta että rikkoisin puhelimen tuossa hommassa? kuulostaa helpolta, youtube videossa näyttää helpolta, mutta silti vähän pelottaa :)
Onhan siinä tietenkin pieni riski, mutta jos muistat vaan olla varovainen, etkä revi mitään väkisin irti niin ei sinä kuinkaan käy. :)

Tässä videossa näkyy tosi hyvin, ja on kuvattu tarkasti miten se tehdään.

No sehän siinä onkin kun en siis ole oikeastaan avannut mitään tuollaisia elektroniikkalaitteita ennen, mutta kuitenkin olen suht kätevä käsistäni. Joten kai se on vaan sitten koitettava itse avata, ja jos menee pieleen niin tulen tänne pakkikselle avautumaan :D
Jos tulee jo probleemi ni pistä kyssäri ni koitetaan porukalla ratkoa.

osaisko joku neuvoo, kun alkanu n96 tekeen semmosta, että ei tuu enään nimiä näyttöön jos yrittää soittaa tai joku soittaa mulle, vaikka nimet on tallennettu? Ensin tuntu että vaan pari numeroo teki sillai, mut nyt tekee kaikkien numeroitten kanssa tollai...

osaisko joku neuvoo, kun alkanu n96 tekeen semmosta, että ei tuu enään nimiä näyttöön jos yrittää soittaa tai joku soittaa mulle, vaikka nimet on tallennettu? Ensin tuntu että vaan pari numeroo teki sillai, mut nyt tekee kaikkien numeroitten kanssa tollai...
Oletko replikoinut pc-suitelta tai muualta, että numeroita tullut vahingossa kahteen kertaan yhteystietoihin? Jos yksi numero tallennettu kahteen paikkaan, ei näy muuta kun pelkkä numerotieto, eli puhelin ei osaa päättää kumpi nimitieto se näyttää :)

juu itseasias häsläsin tos vähän sim-kortin vaihon kanssa ja tuli numerot kahteen kertaa sekä puhelimen muistissa että sim-kortin muistissa, sitten poistin kaikki puhelimen muistissa olleet numerot. Elikkä varmaan johtuu tosta, mut millähän ton nyt sais toimiin sillai, että vois pitää numerot sim-kortin muistissa jatkossakin ja näkyis nimet myös soittaessa ja vastattaessa?

Seuraa tyhmä kysymys, johon en ole löytänyt vastausta. Elikkä. Voiko applen sivuilta ostaa iphonen ja kun siis tietysti voi niin toimiiko tuo luuri suomessa? Jatkoa seuraa: Tuleeko siihen hintaan jotain tulleja yms. mukaan?

Seuraa tyhmä kysymys, johon en ole löytänyt vastausta. Elikkä. Voiko applen sivuilta ostaa iphonen ja kun siis tietysti voi niin toimiiko tuo luuri suomessa? Jatkoa seuraa: Tuleeko siihen hintaan jotain tulleja yms. mukaan?

Eipä voi, joudut ostamaan kytkynä tai hakemaan ulkomailta.

Mitenkä hyvin youtuben katselu onnistuu nokian e63:lla? En saa näkymään videoita m.youtube.comista. Real player alkaa lataamaan videota, mutta latauspalkki ei liiku ja lopulta tulee aikakatkaisu. Lisäks ku oon muuttanu real playerin suoratoistoasetuksista oletusyhteysosotteeks wlanin ni se muuttuu aina automaattisesti dna gprs internetiks.. Ja videoita kyllä pystyy kattomaan normi youtubesta ku menee selaimella sinne, mut toi mobiili puoli ei vaan toimi. Ja se ois vähän kätevämpi käyttää puhelimella.. Neuvoja?

Nokia E51:sella kun yritän mennä nettiin niin aloitussivulta siirryttäessä vehje poikkaisee yhteyden ja siirtyy takaisin valikkoon jossa näytetään vapaana olevat wlanit. Olen ainoastaan wlanin kautta kokeillut, mutta onko laite paska vai käyttäjä yössä?

Ehkä on väärä ketju, mutta kysyn nyt kuitenkin. Tietääkö kukaan mistä saisi tilattua käynnykän laskulla kotiin? Eli se, että ei tarvi heti maksaa vaan on 14 päivää aikaa hoitaa maksu.

Miten Nokia 5630 MusicXpress luuriin saa hymiöt tekstiviesteihin? Pitänee ladata jostain, mutta mistä?

Kaksoispiste ja sulkumerkki : )

Oikeasti, miksi tekstiviestiin pitäisi saada kuvahymiö? Jos toisessa päässä ei ole täsmälleen sama luuri, niin ei se ainakaan tarkoitetun näköisenä näy. Ettet tarkoita instant messagingiä?

-k

Kaksoispiste ja sulkumerkki : )

Oikeasti, miksi tekstiviestiin pitäisi saada kuvahymiö? Jos toisessa päässä ei ole täsmälleen sama luuri, niin ei se ainakaan tarkoitetun näköisenä näy. Ettet tarkoita instant messagingiä?

-k

hehee, no kun ne nyt vaan pitäs saada näkymään.

Mistähän mahtaa löytyä ajanotto/sekuntikello Nokian E63 puhelimessa? En vaan löydä mistään, vai eikö sitä ole siinä ollenkaan :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom