No kysytäänpä nyt vielä täälläkin, eli: Kannattaako nokia N95 näyttömoduli vaihtaa itse, jolloin hinnaksi tulee 47e vai viedä liikkeeseen hintaan 85?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Halvemmallahan sä siinä pääset, eikä se oikeesti oo mikään vaikea temppu vaihtaa sitä.No kysytäänpä nyt vielä täälläkin, eli: Kannattaako nokia N95 näyttömoduli vaihtaa itse, jolloin hinnaksi tulee 47e vai viedä liikkeeseen hintaan 85?
Onhan siinä tietenkin pieni riski, mutta jos muistat vaan olla varovainen, etkä revi mitään väkisin irti niin ei sinä kuinkaan käy.Onko oikeastaan mitään mahdollisuutta että rikkoisin puhelimen tuossa hommassa? kuulostaa helpolta, youtube videossa näyttää helpolta, mutta silti vähän pelottaa
Jos tulee jo probleemi ni pistä kyssäri ni koitetaan porukalla ratkoa.No sehän siinä onkin kun en siis ole oikeastaan avannut mitään tuollaisia elektroniikkalaitteita ennen, mutta kuitenkin olen suht kätevä käsistäni. Joten kai se on vaan sitten koitettava itse avata, ja jos menee pieleen niin tulen tänne pakkikselle avautumaan :D
Oletko replikoinut pc-suitelta tai muualta, että numeroita tullut vahingossa kahteen kertaan yhteystietoihin? Jos yksi numero tallennettu kahteen paikkaan, ei näy muuta kun pelkkä numerotieto, eli puhelin ei osaa päättää kumpi nimitieto se näyttääosaisko joku neuvoo, kun alkanu n96 tekeen semmosta, että ei tuu enään nimiä näyttöön jos yrittää soittaa tai joku soittaa mulle, vaikka nimet on tallennettu? Ensin tuntu että vaan pari numeroo teki sillai, mut nyt tekee kaikkien numeroitten kanssa tollai...
Seuraa tyhmä kysymys, johon en ole löytänyt vastausta. Elikkä. Voiko applen sivuilta ostaa iphonen ja kun siis tietysti voi niin toimiiko tuo luuri suomessa? Jatkoa seuraa: Tuleeko siihen hintaan jotain tulleja yms. mukaan?
Eipä voi, joudut ostamaan kytkynä tai hakemaan ulkomailta.
Miten Nokia 5630 MusicXpress luuriin saa hymiöt tekstiviesteihin? Pitänee ladata jostain, mutta mistä?
Kaksoispiste ja sulkumerkki : )
Oikeasti, miksi tekstiviestiin pitäisi saada kuvahymiö? Jos toisessa päässä ei ole täsmälleen sama luuri, niin ei se ainakaan tarkoitetun näköisenä näy. Ettet tarkoita instant messagingiä?
-k