Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyttöystävälläsi ei ole joko MMS asetukset kondiksessa (viestikeskus) tai palvelua ei ole avattu liittymässä. Puhelinmalleilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Onko Nokialaisiin kapuloihin olemassa muita "koodeja", kuin *#0000# ja *#0010#?
E. En jaksa sepostaa noista koodeista, oletan että tiedätte mistä puhutaan...
On. Edellisellä sivullakin mainitaan yksi.
Mutta en jaksa sepostaa noista koodeista, netti on niitä väärällään. Etsivä löytää.
-k
Kiitän!
Toista kysymystä en ymmärtänyt, mutta GPS:n käytöstä ei tarvitse mitään maksaa. N95:n karttaohjelma hakee kartat GPRS:n kautta, joten se sitten maksaa. Kartan voi hakea etukäteen muistikortille, jolloin koko ohjelman käyttö on ilmaista.Kun käyttää N95:n GPS:ää ulkomailla niin tarviiko maksaa mitään ekstraa. Saako sen navigointiominaisuuden maksettua myös ulkomailta käsin?
Hommasin uuden puhelimen Nokia 7500 Prism. Miksi siitä muuttuu tausta koknaan mustatksi vähän ajan päästä, vaikka näytönsäästäjä on päällä?
Etenkin vielä, jos siinä näytössä pyörittää vielä jotain esim. animoitua näytönsäästäjää.Mutta isot näytöt tuppaa kuluttaa sitä energiaa sen verran että ihan fiksua pitää se päällä.
google + oikeat hakusanat niin löydät sivuille jotka kysyy puhelimesi imein jonka perusteella lasketaan puhelimelles "salainen suojakoodi" eli joku ihan muu kuin minkä itse olet puhelimeen laittanut.Voiko puhelimeen asetettua omaa suojakoodia ohittaa/avata muuten kuin oikealla koodilla?
Aika moneen puhelimeen on tullut tuollaista "Master lockcode" hässäkkää testattua, mutta ei ole toiminut kertaakaan :jahas:google + oikeat hakusanat niin löydät sivuille jotka kysyy puhelimesi imein jonka perusteella lasketaan puhelimelles "salainen suojakoodi" eli joku ihan muu kuin minkä itse olet puhelimeen laittanut.
Voit.Mulla on elisan mobiililaajakaista ja eilen ostin N95:n. Voinko surffailla tolla mobiililaajakaistalla kännykällä jos lykkään sen laajakaistan sim-kortin kännyyn?