Kännykkämaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu
Tyttöystävälläsi ei ole joko MMS asetukset kondiksessa (viestikeskus) tai palvelua ei ole avattu liittymässä. Puhelinmalleilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tyttöystävälläsi ei ole joko MMS asetukset kondiksessa (viestikeskus) tai palvelua ei ole avattu liittymässä. Puhelinmalleilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Juu arvasin ettei malleilla ole väliä, mut mielummin annan liikaa infoa kuin liian vähän. Pitää tarkistaa noi asetukset, DNAlta tuli viesti jossa oli asetukset joita sitten tallensin puhelimeen ja silti ei toimi. Soitan aspaan tänään. Kiitos avusta

Onko Nokialaisiin kapuloihin olemassa muita "koodeja", kuin *#0000# ja *#0010#?

E. En jaksa sepostaa noista koodeista, oletan että tiedätte mistä puhutaan...

Onko Nokialaisiin kapuloihin olemassa muita "koodeja", kuin *#0000# ja *#0010#?

E. En jaksa sepostaa noista koodeista, oletan että tiedätte mistä puhutaan...

On. Edellisellä sivullakin mainitaan yksi.
Mutta en jaksa sepostaa noista koodeista, netti on niitä väärällään. Etsivä löytää.

-k

Kun käyttää N95:n GPS:ää ulkomailla niin tarviiko maksaa mitään ekstraa. Saako sen navigointiominaisuuden maksettua myös ulkomailta käsin?

Kun käyttää N95:n GPS:ää ulkomailla niin tarviiko maksaa mitään ekstraa. Saako sen navigointiominaisuuden maksettua myös ulkomailta käsin?
Toista kysymystä en ymmärtänyt, mutta GPS:n käytöstä ei tarvitse mitään maksaa. N95:n karttaohjelma hakee kartat GPRS:n kautta, joten se sitten maksaa. Kartan voi hakea etukäteen muistikortille, jolloin koko ohjelman käyttö on ilmaista.

http://europe.nokia.com/maps

Tuolta voi ladata kartat

Olen täysin tipahtanut kännykkämaailman kyydistä käytettyäni vuositolkulla näitä halvimman hintaluokan puhelimia, ilman mitään hienouksia. Laitoin läppärin tilaukseen ja nyt pitäisi mobiilinettiä saada kannettavan kylkeen tien päällä oltaessa.

Mitä vaihtoehtoja minulla nyt on? "Mokkulat" ja 3g-puhelimet? Periaatteessa hieman arvokkaampikin puhelin voisi tulla kyseeseen, jos nettiyhteys hoituu sillä kätevästi.

Kiinteähintainen yhteyden pitäisi joka tapauksessa olla, sen verran sille olisi käyttöä. Miltä yhteydentarjoajalta saa hyvän toimivuuden ja halvat hinnat pohjanmaalla? Saatavuuden ei kait kuitenkaan pitäisi täällä Seinäjoella olla ongelma?

Sitten ihan tälläistä käytännön toimivuutta, kun itse en ole edes perustekniikasta perillä. Miten nuo yhteydet toimivat auton kyydistä esim 100km/h-nopeudessa?

Tarttis löytää joku oikeasti kestävä(ei mikää nitisevä muovinen"sport-malli") perus halpispuhelin. Pitää pystyä soittamaan ja lähettämään viestejä, kalenteri on kanssa hyvä. Nuo nyt kyllä onkin joka luurissa. Pieni näyttö on melkeinpä plussaa koska se ei ota osumaa niin helpolla. Mielellää metallikuorilla, ei tarvii olla edes vaihdettavat, ehkä parempikin jos ei ole.
Ehdotuksia? :p

Hommasin uuden puhelimen Nokia 7500 Prism. Miksi siitä muuttuu tausta koknaan mustatksi vähän ajan päästä, vaikka näytönsäästäjä on päällä?

Hommasin uuden puhelimen Nokia 7500 Prism. Miksi siitä muuttuu tausta koknaan mustatksi vähän ajan päästä, vaikka näytönsäästäjä on päällä?

Se menee virransäästö tilaan se näyttö. Lähes kaikki uudemmat puhelimet tekevät tuon. Sen saa asetuksista pois päältä jos niin haluaa. Mutta isot näytöt tuppaa kuluttaa sitä energiaa sen verran että ihan fiksua pitää se päällä.

Voiko puhelimeen asetettua omaa suojakoodia ohittaa/avata muuten kuin oikealla koodilla?
google + oikeat hakusanat niin löydät sivuille jotka kysyy puhelimesi imein jonka perusteella lasketaan puhelimelles "salainen suojakoodi" eli joku ihan muu kuin minkä itse olet puhelimeen laittanut.

google + oikeat hakusanat niin löydät sivuille jotka kysyy puhelimesi imein jonka perusteella lasketaan puhelimelles "salainen suojakoodi" eli joku ihan muu kuin minkä itse olet puhelimeen laittanut.
Aika moneen puhelimeen on tullut tuollaista "Master lockcode" hässäkkää testattua, mutta ei ole toiminut kertaakaan :jahas:

Mulla on elisan mobiililaajakaista ja eilen ostin N95:n. Voinko surffailla tolla mobiililaajakaistalla kännykällä jos lykkään sen laajakaistan sim-kortin kännyyn?

Mulla on elisan mobiililaajakaista ja eilen ostin N95:n. Voinko surffailla tolla mobiililaajakaistalla kännykällä jos lykkään sen laajakaistan sim-kortin kännyyn?
Voit.

mitä varten mun :haart:kännykka (sony ericsson 850i) hakee päivityksiä about 6kertaa vuodes ja ilmottaa siitä ärsyttävällä äänimerkillä aina siihen aikaan kun on nukahtamassa klo23-01 aikoihin? ja sit ku lataa ne päivitykset "puhelimen netin kautta" about 20minsaa nii se ilmottaa sit taas sillä äänimerkillä just ku (taas) oon nukahtamas että et tarvitse uusia päivityksiä. wtf? jos en tarvi puhelimeeni päivityksiä nii miks se sit alkaa asentaa niit ja sit herjaa et en tarvikkaa.. :kakka:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom