Kämmenten hikoamiseen apua hanskoista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mirmu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ongelmana siis, että pelottaa, että tangot ja muut lipsuu käsistä, kun kämmenet hikoavat niin paljon :D Olisiko hanskoista apua? Tiedän, että tähän käytetään myös magnesiumia, mutta siitä monen vuoden kokemuksella aiemmasta lajista toivoisin jotain muuta helpompaa ja ei-sotkevaa vaihtoehtoa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nestemäinen magnesium ei kaiketi sottaa niin paljon. Hanskat lienee ihan ok, mut ne on nolot ja kädet hikoilee sit vielä enemmän "tumpuissa".

Nooo, ei sillä noloudella oikeastaan väliä ole. Mutta tota vähän pelkäsin, että sit kädet vasta hikoileekin, kun laittaa hanskat

Ite oon puolestaan käyttänyt sitä nestemäistä magnesiumia. Treenin alussa kun laittaa niin ei hikoa koko treenin aikana kädet. Ei haittaa enää yhtään vaikka olisi edellisen käyttäjän jäljiltä painot tai tanko hiessä.

Kiitos vastauksista! Kävin hankkimassa hanskat. Jos niistä ei oo apua, niin seuraavana sitten toi nestemäinen magnesium testiin :D

Kivahan se on magneessiumilla pöläytellä pitkin poikin. Varsinki sotkea ennen ylätaljaa kädet täyteen puluveria ja sit tarttua tankoon kiinni ja kaikki ne hippuset ja pöly laskeutuu sun silmiin ja vedät se keuhkoihin.. Suosittelen.

se on magnesium/kalsium karbonaatti. ei se keuhkoissa niin pahaa tee. ei voi verrata vaikka huonepölyyn siis. ellei salilla oo lupa käyttää mankaa, se on huono sali ja tarkoitettu istuskeluun. ei se sotke sen enempää. vähemmän ku hiki ja pierut.

kädet hikoo sisältäpäin eli on aika sama laittaako mankan jauheena vai nesteenä. nesteessä on lisänä viinaa, että vähä putsaa rasvaa pois paremmin enneku haihtuu. alumiinikloridia saa apteekista ja se vähentää hikoilua aika tehokkaasti. 16v kiipeilyä takana ja pieni käsitys noista grippijutuista on kertyny.

Nestemäinen mankku on kyllä paras apu, mutta kuivattaa käsiä ikävästi. Kun on muutenkin taipuvainen käsi-ihottumaan (varsinkin talvella kädet halkeilee), niin tuo kyllä usein käytettynä pahentaa asiaa. Meidän salilla on normimankun käyttö kieleltty, mutta nestemäinen on ok, koska ei pöllyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse käytän perus raksahanskoja. Ostan aina nipun ku näen halvalla (n.1e/kpl) niin voi heittää menee ku alkaa haisee. Leikkaa hanskoista "sormet" ennen keskiniveltä ja vola! Mielellään sen verran pientä kokoa ettei pyöri kädessä.

esim: http://www.biltema.fi/fi/Rakentamin.../Kasineet/Tyokasineet-asennus-635-2000038161/

Mä oon muita duuneja tehny noiden hanskojen kanssa. Koneistukseen yms räpellykseen hyvät, mutta rautakangella tai lapiolla härvätessä teki ihan tolkuttomat rakot käsiin. Voisin kuvitella saman tyyppistä vaikutusta myös raskaissa vedoissa?

Mä oon muita duuneja tehny noiden hanskojen kanssa. Koneistukseen yms räpellykseen hyvät, mutta rautakangella tai lapiolla härvätessä teki ihan tolkuttomat rakot käsiin. Voisin kuvitella saman tyyppistä vaikutusta myös raskaissa vedoissa?
:D Sen takia ostan koon/kaks pienemmät, että ne on kompaktit (leikkaa sormet helvettiin niin pienemmätki menee kyllä käteen). Vaikka totta puhuakseni käytän hanskoja ainoastaan penkissä. Vedoissa pieni käsien luistaminen ei meikäläista haittaa toisin kuin penkissä rupee rintalihas ottaan liikaa damagea jos ote leviää hirveästi.

PS. Semmosia hanskoja en oo nähnykkää etteikö lapio/kanki hommissa tulisi rakkoja :D

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom