Kämmeneen kokoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -ändi-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tiedättekö, miten voisi vahvistaa tota kämmenen aluetta, eli esimerkiksi sormia, että saisi sellaisen työmiehen kouran? Joo tiedän, että geeneistä kiinni, minkä näköinen kämmen on, mutta kuitenkin monesti näkee noilla vanhoilla timpureilla sellasen kunnon kouran. Tota kouraa voisi kätevästi varmaan silloin tällöin kehittää pöydän äärelläkin ajan kuluksi. Onko liikkeitä?

En tiedä, mitä ne tykkäävät tuosta tankojen puristelusta salilla. Tiukoissa liikkeissä luulisi olevan hyötyä nähtävästi olkapäästä - sormiin olevista lihaksista.

Silti suurin osa varmasti geeneistä kiinni.

Oikeestiko? Kämmentä?

Ehdin!

Edit: Aloittelijoiden osio, my bad.

Se minkä näköinen ja kokoinen kämmenestäsi/kourastasi tulee on 99% kiinni perimästä ja 1% siitä paljonko olet siinen salilta/duunissa saanut kovettumia, arpia ja muita hankausjälkiä.

Katsohan minkä näköiset faijallasi on niin tiedät, melko tarkasti, mitä odottaa.

No ainakin jossain tutkimuksissa oli jotain tuon tyylistä havaittu. Siis, että miehillä joilla on testosteronin tuotanto on suurta niin kämmenet (vai olikohan ihan vaan sormet...) sun muut ruumiin ulokkeet on isompia...:D
En tiiä sit mitä vaikuttas jos jotain hormoni pillereitä popsis, enkä kyllä suosittelekaan. :hyper:

Terve!
Olen kyllä itse kuullut, että ''powerball'' on sellainen millä saa sormia vahvistettua/ saada työmiehen kouraa ;) ( kuulemma myös haukkaa, ojentajaa ja olkapäitä) itsellä kans sama ongelma ja nyt on postia odotellessa... huhuihinhan tuo perustuu... Mutta voin vaikka sitten kun on saanu postia niin kertoa kokemusta ja onko tuo vaan ihan roskaa...

E: http://kauppa.powerball.fi/
Sry mike jos mä rikoin sääntöjä kaupan mainostamisessa ( en tosin oo varma)

Kokeile puristimilla, tai puristelet vaikka tennispalloa tai vaimon rintoja tai peppua, mitä nyt mileen tulee. Jotain tiukkaa kuitenkin, eli jos vaimosi on löysärintainen, niin niitä on turha puristella:D Ja rannekääntöä kannattaa myös kokeilla, sekä tangosta roikkuminen lisäpainoilla tai ilman.
Alkaa olla jutut taas sitä luokkaa että pitää varmaan painua nukkumaan...:nolo:

Ok, eli siis se on nimenomaan puristaminen, joka kehittää tota aluetta? En nimittäin nyt tarkoita niinkään ranteen alueen vahvistamista, vaikka ei siitäkään haittaa ole, Joo toi tennispallo on ihan hyväidea, jos siinä on riittävästi vastusta. On hieman aikaa kun olen pitänyt käsissä. Muijan perseen puristelu on siitä huono, että se vaatii sitten yhteiset treeniajat molemmilta neljästi viikkoon, joka on hankala sopia.

No huhhuh. Olipas veikeän oloinen laite, kiitti linkistä.

Kävin vielä tuota foorumia tsiigaamassa, niin moni on sanonut, että kasvaa lihakset ja toi oikeesti auttaa.. :D Toivoisin kyllä itsekin, että tuo heikot ranteet, ja ruipelo sormet lähtis oireryhmästä pois ton avulla :kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos haluatte kasvattaa niitä lihaksia/voimaa niin tehkää suosiolla rannekääntöjä ja captains of crush grippereillä treeniä.

Taitaa ne vaan geeneissä mennä eikä täällä ole ainakaan faijan puolelta periytyny: faijalla suht kovat forkut ja ranteet, tosin vääntäny kohta 30v noita sähkömiehen hommia muun punttailun ja yleisurheilun ohella. Ite omistan pitkät ja rujot forkut ja pitkät sormet mutta pienen kämmenen eikä ne tuntuvasti salitreeneissä tai forkkutreeneillä ole kasvanu.

Mä oon joskus vienyt töihin mukanani ykkös ja kakkos gripperit ilmoittanut luvannut tarjota kahvit jokaiselle joka saa puristettua tuon kakkosen kiinni (kyse kirvesmiehistä) Ja ei oo vielä kukaan saanut edes ykköstä kiinne vaikka on vanhemman sukupolven kaverikin kokeillut. (Sillä on iso koura).
Mulla on varmaan aika normaalin kokoiset kädet vaikka raksahommia teen ja grippereitä puristelen joten ei ne ainakaan sillä treenillä kasva, ainoastaan kädet parkkiintuu.

Alappa tekemään ruumillista työtä:thumbs: Kesällä juttelin yhen maatalonisännän kanssa, jolla oli ikää jo varmaan 60. Koko ikänsä painanu duunia tilalla, kauhea kynis koko heppu mutta ne sormet ja kämmenet:wtf: Aivan törkeet lapiot! Ukolla on kanssa kohtuu "duunarin kädet", joku humalainen heppu ei ollut uskoa pari vuotta takaperin, kun isäpappa sano että toimistohommia tekee. Kesämökillä vaan kaiken maailman hommaa (puun kaatoa etc.)
Saattaahan toi tosin olla geeneistä kiinni, mutta itellä on toi koura aika mitätön verrattuna vaikka ukon käteen...:jahas:

Se minkä näköinen ja kokoinen kämmenestäsi/kourastasi tulee on 99% kiinni perimästä ja 1% siitä paljonko olet siinen salilta/duunissa saanut kovettumia, arpia ja muita hankausjälkiä.

Katsohan minkä näköiset faijallasi on niin tiedät, melko tarkasti, mitä odottaa.
Jos melko tarkasti voin isani kasista tuon katsoa, pateeko sama jalkoihin? Jos faijalla joku 47-48 mono ja itella joku 43-44 vielako mun pitas lahes 20v:na ottaa pari numeroa kenkiin? Isapapan kadetki on samaa kokoa kun jalat. Tullee kiire kasvaessa. :david:

-Punttisalilla raskaita perusliikkeitä ilman remmejä
-gripperiä ja muuta puristelutreeniä
-fyysinen työ
Geenit sanelee pitkälti kuinka paljon kämmenesi kasvavat mutta jokainen saa kämmenensä kasvamaan,kestää vaan vuosia.Ei välttämättä ISOA LAPIOTA kädestä tule mutta eron huomaisi entiseen jos pääsisi vertailemaan.

Mä oon joskus vienyt töihin mukanani ykkös ja kakkos gripperit ilmoittanut luvannut tarjota kahvit jokaiselle joka saa puristettua tuon kakkosen kiinni (kyse kirvesmiehistä) Ja ei oo vielä kukaan saanut edes ykköstä kiinne vaikka on vanhemman sukupolven kaverikin kokeillut. (Sillä on iso koura).

Turussa juttelin kerran Wellmax-liikkeen myyjän kanssa puristusvoimasta ja grippereistä, ja myyjä kertoi seuraavan jutun. En nyt ihan varmasti muista oliko kyse Captains of Crush kakkosesta, mutta niin oletan. Kuulemma joskus joku isokätinen kehonrakentaja oli kokeillut, mutta ei ollu menny puristin kiinni. Sitte kaupassa oli joskus käyny joku jäntevä maanviljelijä, joka oli puristellu pöydällä olleita Heavy Grip -grippereitä kolmesataseen asti ja oli tuumaillu että onko mitään jäykempää, kun nää on vähän löysiä.. Oli kuulemma CoC kakkonen painunu kiinni. :)

Toi "power"ball:kakka: on helposti yks dorkimmista tvshop laitteista mitä oon nähny.

Tää on niitä geneettisiä tekijöitä jotka vituttaa niin kovasti. Onhan se dorkaa kun nostelee penkistäkin vaikka mitä, mutta kättä puristaessa joku lantsarilalli sitten rutistaa luutkin melkein ruttuun.

Back
Ylös Bottom