Kädet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
olen 3v käynyt epäsäännöllisesti salilla, mutta nyt viimeiset 6kk treenannu ihan tosissaan ja safkaa vetänyt ku hullu. Tulokset kasvanut ja kaikki muut lihakset ihan huomattavasti kasvaneet mutta kädet ei vaan kasva. Ekat 2,5kk treenasin 3x viikossa yksi lihas ryhmä kerran viikossa läpi jonka jälkeen vaihdoin 2 jakoiseen jota olen tehnyt niin että treeni 1, välipäivä, treeni2, välipäivä, välipäivä, treeni1 välipäivä treeni 2 yms.. käsiä olen viime ajat tehnyt niin että esim. hauis 2-3 liikettä. 2-3 sarjoja 10-12 toistoilla. Eli olisko kellään mitään vinkkiä kuinka sais käsiin lihaa, v*tuttaa ku kädet on ku pikku tytöllä :puntti:

Mikä penkin, maven ja kyykyn suhde on? Todennäköisesti sun käsivarret ovat kasvaneet suhteessa muihin lihaksiin ihan tasaisesti, mutta se ei näytä eikä tunnu siltä, koska käsivarren lihakset ovat pienet.
Pelkkää hauista veivaamalla ei saada isoja käsivarsia, vaikka habaa ei tietenkään sovi unohtaa. Suurin osa paksuudesta tulee kuitenkin ojentajista ja akuuttiin ojentajien surkeuteen mä suosittelen lääkkeeks raskasta penkkiä ja dippiä. Varmaan tiedätkin kaikenlaisia liikkeitä käsivarren lihaksille. Onhan sulla raskaat perusliikkeet etusijalla?

Varmista, että ohjelma on hyvin suunniteltu ja, että se on tasapainoinen. Edelleen uskon kuitenkin, että sun käsivarret eivät ole oikeasti jäljessä. Miksi? Koska mä en oo ikinä nähny miestä, joka olis alitreenannut käsiään.
Lisäys: paljonkohan sulle on kertynyt rasvaa? Voi olla niinkin, että rasvan kertyminen muualle, kuin käsivarsiin aiheuttaa illuusion siitä, että lihasta olis tullut muualle enemmän.

no treeni on nykyisin ollut seuraavanlainen:

päivä 1.

etureidet
rinta
olkapäät
ojentajat

Päivä 2.

selkä
hauikset
takareidet
pohkeet

Ojentajiin olenkin kiinnittänyt huomiota viime aikoina enemmän, mutta ei näytä käsi kasvavan halutulla tavalla, toki voi olla mahdollista tuo rasvan kertyminen muualle vaikka mielestäni olen kyllä aika tikissä kunnossa. Pitäisikö vaihtaa noiden sarjojen ja toistojen määrää johkin suuntaan? ja onko tua 2-3 liikettä sopiva jos tekee tuolla 5pv kierrolla? ja tavoitteenahan on kokonaisuudessaan saada sitä massaa ettei tarvi näyttää kuivan kesän oravalta... mitäs mieltä olette tuosta kyynervarresta, siihenkin olen koittanut saada kasvua koska onnettoman pieni, rannekääntöä on tullut tehtyä välillä..ilmeisesti kasvaa kovin hitaasti verrattaen isompiin lihasryhmiin?

paljos kädellä ympärysmittaa niin saa vähä osviittaa...tee paljon vaihtelua, muista myös ojentajia rääkätä. kai tiedät että vaihtelu treenissä on kaiken a ja o. eli erillaisia liikkeitä, pituuksia, painoja yms yms. kokeile vaikka tehdä muutama kuukausi 4 jakoisella ohjelmalla, syöden plussalla, olet varmasti tyytyväinen tuloksiin.

Mites paino käyttäytynyt? Käsiin on vaikeaa saada massaa ilman plussakaloreita.
Suoraa käsitreeniä ei tietenkään tule unohtaa, mutta isot liikkeet silti pohjalle, esim.

-Leuat, kulmasoutu, hauiskääntö
-Penkki, dippi, ranskalainen punnerrus

Ja pohjalla kyykkyä ja mavea tietty ;)

Ehkä alat olla jo tottunut nykyiseen rasitukseen? Voisit vaikkapa toteuttaa jonkinlaisen toistovariaation, 1kk 6-8, 1kk 8-12, 1kk 12-15 esim..

Jos käteen haluat paksuutta niin kannattaa ottaa se ojentajakin huomioon,se on kuitenkin suurimmaksi osaksi tuosta käden paksuudesta,eikä vain hulluna hauista veivata niin ku tossa ylempänä sanottiinki.En tiedä mistä johtuu mutta itsellä ainaski natuna niin selkä,rinta ja jalat kasvaa tosi nopeesti,kun vertaa esim,pienempiin lihasryhmiin kuten juuri käsiin ja olkapäihin :curs: Kohta kokeilla jo jotain radikaalimpaa jos nuo pienemmät lihasryhmät ei muuten kasva

Jos käteen haluat paksuutta niin kannattaa ottaa se ojentajakin huomioon,se on kuitenkin suurimmaksi osaksi tuosta käden paksuudesta,eikä vain hulluna hauista veivata niin ku tossa ylempänä sanottiinki.

Niinpä ja muutenkin suht pieni määrä sarjoja taitaa olla useimmille natuille parempi.

En tiedä mistä johtuu mutta itsellä ainaski natuna niin selkä,rinta ja jalat kasvaa tosi nopeesti,kun vertaa esim,pienempiin lihasryhmiin kuten juuri käsiin ja olkapäihin :curs: Kohta kokeilla jo jotain radikaalimpaa jos nuo pienemmät lihasryhmät ei muuten kasva

Ihan sama homma itsellä. Ainoastaan reidet kasvaa suht pienellä vaivalla ja suht hyvin myös rinta ja selkä, mutta käsilihakset on edelleen säälittävät.

Niinpä ja muutenkin suht pieni määrä sarjoja taitaa olla useimmille natuille parempi.

Ihan sama homma itsellä. Ainoastaan reidet kasvaa suht pienellä vaivalla ja suht hyvin myös rinta ja selkä, mutta käsilihakset on edelleen säälittävät.

Jep melko vittumaista kun rintakehä alkaa näyttää tynnyriltä ja kyykky persee vaan pyöristyy koko ajan niin hartiat on sitten mallia pullonkaula ja hihoissa säälittävät narut :( sivusta päin näyttää olevan kondiksessa ja edestä päin sitte semmonen semi pötkylä :D
Ois varmaan sillon alku aikoina pitäny runnuttaa juuri nuita pienempiä lihasryhmiä enemmän kun kehitty paljon nopeempaa,vituttaa nyt näin parin vuoden päästä kun kehitys on hidastunu niin koittaa kasvattaa nuita olemattomia sivu ja takaolkapäitä ja koittaa saada tumppua etes siedettäviin mittoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom