Kädet ongelmana...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hgu sanoi:
Ja mitä hauikseen tulee, niin heittäkää se käyrä tanko ***tuun ja tehkää suoralla tangolla! Ihan sama teetkö seisten vai scott-penkillä, kunhan tanko on suora.

perustele kiitos kunnolla tää suora tanko!!!, oon ite tietenkin yrittäny tehdä monesti suoralla, mutta mulla rupee sattumaan ranteeseen :curs: joten siirryin tekemään vinolla enemmän.

Hauiskääntö suoralla tangolla on habojen kuningasliike. Jos ei sillä kädet kasva niin sit täytyy vaik laittaa pää pusikkoon ja itkeä. Intensiteettiä siihen käsien kasvatukseen niin johan kasvaa! Ei ne nyt niin helposti mee ylikuntoon.

Bodaaja sanoi:
Hauiskääntö suoralla tangolla on habojen kuningasliike. Jos ei sillä kädet kasva niin sit täytyy vaik laittaa pää pusikkoon ja itkeä.

Jep:rock:

Itse aloin tossa joulun aikoina käymään taas pitkästä aikaa aktiivisesti salilla. Hauiksille valitsin pääliikkeiksi juuri ton hauis suoralla tangolla. Kannattaa laittaa tankoon sen verran painoja että jaksaa tehä 4 sarjaa ja minimissään 6 toistoo huijaamatta ja sitten joka salikerta tekee yhen toiston enemmän jokaiseen sarjaan ja kun jaksat tehdä 12 toistoa jokaisessa sarjassa niin lisäät painoa. Tämä toimi mulla:)

suoralla tangolla hauiskääntö on kyllä melko V:mäinen liike, mutta tehokkuuden takia sitä itekki teen. eipä sen kaiken siellä salilla aina tartte kivaa olla.

Bodaaja sanoi:
Hauiskääntö suoralla tangolla on habojen kuningasliike.

:eek: ehkä ihan kun ekaa kertaa kävin salilla niin tein pari kertaa suoralla tangolla, mutta kun käsiin rupes sattumaan niin jätin sen kokonaan, ja on meinaan hyvin haba kasvanu siitä huolimatta, vois ruveta kokeileen tunkee tota suoraa tankoo treenirutiiniin :rolleyes:

Hgu sanoi:
Ihan ku mulla olisi varaa neuvoa näillä siimoilla, mutta DIPPI on ihan kurko liike jonka perään sitten ranskalaista punnerrusta kiukulla...

Ja mitä hauikseen tulee, niin heittäkää se käyrä tanko ***tuun ja tehkää suoralla tangolla! Ihan sama teetkö seisten vai scott-penkillä, kunhan tanko on suora.

Ja mihinhän sää perustat väitteen että tangon on pakko olla suora?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom