Kädenvääntö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja serpico
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Missä voin aloittaa kädenväännön treenaamisen helsingin alueella? Onko kellään tietoja seuroista, muusta kädenvääntämiseen liityvistä asioista, järjestetäänkö missään kursseja?

Tuota, en tuolta Helsingin alueelta kyllä tiedä mitään seuroja tai muuta, mutta äkkiseltään googlella katottuna löyty tällainen kuin HAK. Ei sitten ole mitään hajua että onko nuo vielä voimassa, mutta kyllä luulisi että ainakin joku pakkikselta tietää enemmän siitä.

EDIT: Näköjään löyty täältäkin tämmöinen: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=48671 ja sitten tietenkin Suomen Kädenvääntöliitto. Toivottavasti jotain apua edes on.

En viitti kattoa tota enää, mutta aika satanan sekasin se yks kaveri oli joka rupes vääntään jujia sitä pöytää vasten... siis jos ei sen toisen käsi katkennu siihen jujiin ni ei sit mihinkään :eek: Muutenki hieno laji :hyvä: :david:

Offariksi vetää mut tää XARM. ;D;D Pahinta tossa on se että ne on tosissaan tän lajin kanssa! Mulle tuli ekaks mieleen joku MadTV sketsi tai jotain. Vieläki repeilyttää koko äks-käsi. :D

voi upgradeta XARMiin!
odotinkin jo että milloin joku keksii puhua samaan aikaan kädenväännöstä ja tuosta. Sillä ei ole yhtään mitään tekemistä kädenväännön kanssa, joka on kamppailulaji jossa mitellään voimissa, tekniikassa ja nopeudessa ja loukkaantumisia erityisesti vältetään. Säännöt ja vääntöpöytä on suunniteltu nimenomaan turvallisuus huomioonottaen.

odotinkin jo että milloin joku keksii puhua samaan aikaan kädenväännöstä ja tuosta. Sillä ei ole yhtään mitään tekemistä kädenväännön kanssa, joka on kamppailulaji jossa mitellään voimissa, tekniikassa ja nopeudessa ja loukkaantumisia erityisesti vältetään. Säännöt ja vääntöpöytä on suunniteltu nimenomaan turvallisuus huomioonottaen.
Noh kai jokainen aivot omaava tän jo tajuaa? Eikä sanderson tainnu sitä hirveesti edes verrata, vai vertasiko? :E Hirveetä kuraa koko laji, siis x-arm.

Noh kai jokainen aivot omaava tän jo tajuaa? Eikä sanderson tainnu sitä hirveesti edes verrata, vai vertasiko? :E Hirveetä kuraa koko laji, siis x-arm.
No toki. Henkilökohtaisesti ärsyttää vaan koko laji.;) Kädenväännön imagon kanssa on vielä paljon tekemistä monessa maassa, jotta suuri yleisö tajuaisi ettei sillä ole mitään tekemistä "perinteisen" baarikänniväännön kanssa, harmittavia harhaluuloja vielä joillain tutuillakin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
offariksi menee mutta en tiennytkään että kädenvääntökin on kamppailulaji? :eek::eek::eek::hyper::hyper::hyvä::hyvä:

No Wikipedia (jee :rolleyes:) luokittelee kamppailulajit seuraavanlaisesti: "Kamppailulaji on ensisijaisesti kilpailemiseen tarkoitettu laji. Sen säännöt, tekniikat ja luonne ovat luotu siten, että lajissa on mielekästä ja turvallista kilpailla." Joten eikös tämä kädenvääntökin siihen voida sitten tavallaan laskea, siinä kilpaillaan voimia kaverin kanssa samanaikasesti ja luulenkin että näissä virallisissa kilpailuissa säännöt ovat tehty onnettomuuksien minimoimiseen.

En tällä viestillä tietenkään itse väitä että kädenvääntö olisi kamppailulaji, itseasiassa nyt vasta rupesin miettimään mihin kategoriaan se kuuluu... :jahas:

En tällä viestillä tietenkään itse väitä että kädenvääntö olisi kamppailulaji, itseasiassa nyt vasta rupesin miettimään mihin kategoriaan se kuuluu... :jahas:

Offtopic: Mitä saadaan kun yhdistetään kamppailulajit ja kädenvääntö?

-XARM!

Olin :wtf: kun matsi alkoi... ei hitto mitä touhua!

Tässä toinen näyte, sisältää pätkiä useammasta matsista (osa noista melko huvittavan näköistä touhua).

Harmi ku ei oo viel näkyny noita ...latauspaikois.. Helvetin hienolta näyttää :D Kuulostaa vampilta mut ku katoin ton trailerin nii olin iha "o.O" joku veti armbarinki tuol :D

Harmi ku ei oo viel näkyny noita ...latauspaikois.. Helvetin hienolta näyttää :D Kuulostaa vampilta mut ku katoin ton trailerin nii olin iha "o.O" joku veti armbarinki tuol :D

Tuolta sivuiltahan noita matseja pystyy katsomaan, parikin katsoin jo ja se tais riittää ainakin minulle... :urjo:

Heh hassu laji tuo Xarm. itseä yhäkin kiinnostaisi alkaa harrastaan kädenvääntöä mutta eipä taija oulussa olla mitään seuraa? Liekkö enään Oulunsalossakaan.

Mitä järkeä tuossa lajissa nyt on ? :D Kavereilla sidotaan kädet yhteen ja sitten aletaan tappelemaan. Lol.

Oikea kädenvääntö sensijaan on kova laji.

offariksi menee mutta en tiennytkään että kädenvääntökin on kamppailulaji? :eek::eek::eek::hyper::hyper::hyvä::hyvä:
:jahas:

Armwrestling = "käsipaini". Voi lukea myös liiton sivuilta onko kamppailulaji vai ei. Kamppailu terminä ei tarkoita sitä että vedetään toista lättyyn, ja itsepuolustuskin on hieman eri asia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom