Kädenvääntö?

Tietäjä

Banned
Nyt on oikeasti käynyt ihmetyttämään tämä että vaikka lihasta,kokoa ja voimaa löytyy niin käden väännössä häviän äidillenikin.
Eli siis onko kyse tekniikasta vai mistä?
Mitkä lihakset yli päätään tekee työtä käden väännössä?
Joskus mä vielä äipän voitan :lol2: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun käsittääkseni kädemvääntö on hyvin pitkälle tekniikkalaji. Mäkin oon hävinny tyypeille jotka ovat salilla mua heikompia. Noista lihaksista en osaa muuta sanoo ku et muistan jostain lukeneeni et ainakin habassa pitää olla räjähtävää voimaa.

Angel of Death sanoi:
Mun käsittääkseni kädemvääntö on hyvin pitkälle tekniikkalaji. Mäkin oon hävinny tyypeille jotka ovat salilla mua heikompia. Noista lihaksista en osaa muuta sanoo ku et muistan jostain lukeneeni et ainakin habassa pitää olla räjähtävää voimaa.
Minäkin haluaisin uskoa näin.

Jos haluat pärjätä kädenväännössä niin suosittelen lukemaan fyysiikan kirjan aiheesta vääntömomentit ja vipuvarret. Ja treenaamaan habaa :thumbs:

EDIT: Niin ja mun pitäs varmaan lukee ne äidinkielen kirjoitusopin kirjat..

Millä vois treenata ranteen lihaksia?
Tai räjähtävää voimaa habaan?

Nimimerkillä haluaa voittaa isompia käden väännössä.

Saa viisaammat neuvoo ton haban räjähtävyyden :D mutta kyynärvarren lihaksia treenataan rannekäännöillä, kannattaa tehä sekä myötä- ja vastaotteella.

Angel of Death sanoi:
Saa viisaammat neuvoo ton haban räjähtävyyden :D mutta kyynärvarren lihaksia treenataan rannekäännöillä, kannattaa tehä sekä myötä- ja vastaotteella.
Olen aloitteleva treenari niin voisitko kertoa minkä näkönen liike on ranne kääntö :nolo: .
Semmoinen että tehdään habaa mutta aina ylös vedettäessä käännetään rannetta sisään päin? Vai? :(

Tossa lajissa sisulla pääsee jo pitkälle .

Eli kaikkien mielestä kädenväännössä on kyse tekniikasta,selvä.
No mistäs mä opin sen "voitto" tekniikan?
En tarkoita mitään ranne lukkoja tmsp.

Jenkkilässä, jossa Arm Wrestling on peräti keskilännen urheilulajeihinkin lukeutuvaa hupia, varmasti on kirjoja jos jostain netistä jaksaa metsästää. Olen kuullut mm. hengitystekniikan merkityksestä paljon, mm. siten että on hyvä osata katsoa vastustajan hengitystä ja tahdistaa oma loppurutistus johonkin tiettyyn kohtaan hengityksessä. Samalla yritetään peittää omaa hengitystahtia ettei vastustaja saisi tehtyä samaa.

Jne. Tuossa siis vain kuulopuheita netistä, mutta käsittääkseni kyse on todellakin yllättävän monimutkaisesta tekniikkalajista.

kääntää heti alussa toisen ranteen alaspäin ni sitä ei saa enää nostettuu ja voittaa melkeenpä varmasti :evil:
Aika :david: tekniikka mutta toimii :thumbs:

tohon on pari kikkaa jotka menevät läpi epävirallisesti, esim. voit hakea kipupistettä kaverin peukalotaipeesta jolla hermotus menee vituralleen ja voimat katoaa. yleensäkin peukalo on avainsana jonka kautta voi kikkailla vääntöä ja hakea edullisia vipuvarsia :evil:

Eikös toi kädenvääntö oo aika myrkkyä käsille? Kerran baarissa väänsin kaverin kanssa kättä ja eikös tullut kyynärtaive jumalattoman kipeeks pariks viikoks. Voitin, molemmilla käsillä :D Eiks siinä voi tosiaan hajottaa kätensä ihan kunnolla, jopa murtaa luita?

Samat sanat, väänsin aikoinaan kättä aika pitkään ja hartaasti ja eikös vaan tullutkin sen session jälkeen OLKAPÄÄ kipeäksi ainakin pariksi viikoksi. :D
Tuon jälkeen onkin kädenväännöt jäänyt vähemmälle..

Ukolla katkesi olkavarsi kädenväännössä. En suosittele tuota temmellystä kellekään :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom