Meitsi vasurilla pronssilla. Perkeleen Pynnönen taas pilasMites siellä meni pakkislaisilla? Henkseleitten pauketta odotellessa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meitsi vasurilla pronssilla. Perkeleen Pynnönen taas pilasMites siellä meni pakkislaisilla? Henkseleitten pauketta odotellessa...
Oli kova suoritus. Itse näin vasta KarunPoikien videon finaalit enkä tiedä miten tuo kaavio meni. Mitä siinä vasurin moksi VS Marjomaa -matsissa tapahtui? Kuka Moksin lopulta tiputti kun ei finaaliin päässyt?Ehkä vieläkin kovempi suoritus oli fressin Marjomaan flässääminem vasemmallaTodella diabolista!
Nukahti vissiin, tosin aina jonkun käsi voi olla myrkkyä toiselle ja toiselle helppoOli kova suoritus. Itse näin vasta KarunPoikien videon finaalit enkä tiedä miten tuo kaavio meni. Mitä siinä vasurin moksi VS Marjomaa -matsissa tapahtui? Kuka Moksin lopulta tiputti kun ei finaaliin päässyt?
Moksin tyyli pirun paha hookkaajille. Plus Aku laittanu Matin hikoilemaan monasti aikasemminki.Oli kova suoritus. Itse näin vasta KarunPoikien videon finaalit enkä tiedä miten tuo kaavio meni. Mitä siinä vasurin moksi VS Marjomaa -matsissa tapahtui? Kuka Moksin lopulta tiputti kun ei finaaliin päässyt?
Mä olin Akua vastaan Marjomaa matsin jälkeen vasurilla, ja sitten Hukkanen lopulta pudotti.* Aika paljon meni ristiin eilen väännöt, ja sitä kautta todella hieno turnausMoksin tyyli pirun paha hookkaajille. Plus Aku laittanu Matin hikoilemaan monasti aikasemminki.
Moksi jäi pitkään matsiin Hukkasta vastaan. Hukkasessa se paha että pystyy puolustamaan ilman kontrolliakin tosi hyvin oman tyynyn päällä. Täysin erilainen vääntäjä ku esim Marjomaa, joka taas hevosvoimien puolesta tuottaa Hukkasella ongelmia. Lopulta Akun pudotti Pynnönen, joka mittasuhteellisesti täysin painajainen Moksille.
Akun alamäki ja lopullinen putoaminen alko äijälle kärsimästä tappiostaMä olin Akua vastaan Marjomaa matsin jälkeen vasurilla, ja sitten Hukkanen lopulta pudotti.* Aika paljon meni ristiin eilen väännöt, ja sitä kautta todella hieno turnaus