Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Oli kova suoritus. Itse näin vasta KarunPoikien videon finaalit enkä tiedä miten tuo kaavio meni. Mitä siinä vasurin moksi VS Marjomaa -matsissa tapahtui? Kuka Moksin lopulta tiputti kun ei finaaliin päässyt?
Moksin tyyli pirun paha hookkaajille. Plus Aku laittanu Matin hikoilemaan monasti aikasemminki.

Moksi jäi pitkään matsiin Hukkasta vastaan. Hukkasessa se paha että pystyy puolustamaan ilman kontrolliakin tosi hyvin oman tyynyn päällä. Täysin erilainen vääntäjä ku esim Marjomaa, joka taas hevosvoimien puolesta tuottaa Hukkasella ongelmia. Lopulta Akun pudotti Pynnönen, joka mittasuhteellisesti täysin painajainen Moksille.

Moksin tyyli pirun paha hookkaajille. Plus Aku laittanu Matin hikoilemaan monasti aikasemminki.

Moksi jäi pitkään matsiin Hukkasta vastaan. Hukkasessa se paha että pystyy puolustamaan ilman kontrolliakin tosi hyvin oman tyynyn päällä. Täysin erilainen vääntäjä ku esim Marjomaa, joka taas hevosvoimien puolesta tuottaa Hukkasella ongelmia. Lopulta Akun pudotti Pynnönen, joka mittasuhteellisesti täysin painajainen Moksille.
Mä olin Akua vastaan Marjomaa matsin jälkeen vasurilla, ja sitten Hukkanen lopulta pudotti.* Aika paljon meni ristiin eilen väännöt, ja sitä kautta todella hieno turnaus

Mä olin Akua vastaan Marjomaa matsin jälkeen vasurilla, ja sitten Hukkanen lopulta pudotti.* Aika paljon meni ristiin eilen väännöt, ja sitä kautta todella hieno turnaus
Akun alamäki ja lopullinen putoaminen alko äijälle kärsimästä tappiosta 😉 Ei vaan meni noin niiku sanoit ✌️

Pertun vasen mennyt selvästi eteenpäin. Pitkästä aikaa väänsi tänään Emilin kanssa. Emilillä ei ollut enää mitään vasurilla. Marjomaa ei tainnut olla vasurilla täydessä iskussa SMissä 🤔 Tai vaikutti jotenkin hitaammalta. Saattaisin melkein laittaa Pertun suosikiksi heidän vasurin haastematsiin näiden perusteella. Tiukkaa tulee olemaan. Odotan innolla.

Back
Ylös Bottom