KÀdenvÀÀntö - Ranteet rullalle

Meta title: đŸ’„ KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU đŸ’„

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynÀrpÀÀt tulille, tÀÀllÀ puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjÀ.

Nyt pitkÀÀn vaivanneen olkapÀÀn lisĂ€ksi sain lahjaksi vielĂ€ tenniskyynĂ€rpÀÀn ja oikeassa myös tennarin alkua. Hassua sinĂ€nsĂ€ kun volyymi aika pieni ja vÀÀnnĂ€n tosi harvoinđŸ€ŠđŸ»â€â™‚ïžđŸ˜ƒ
Oman kokemuksen mukaan tennari paljon kivempi kuin golfari vÀÀntöÀ ajatellen 😄

No en tiiĂ€đŸ˜ƒ haittaa hammeria, grippiĂ€, leukoja, vetoja ja vipunostoja. OlkapÀÀ sitten punnerrusta ja tavan hauista😃
No joo super rajottavia kyl molemmat 😼

1000071237.webp
on sitĂ€ ennenkin osattu 😁

Onkos vÀÀntÀjissÀ muitakin c-pap kansalaisia kuin minÀ? VÀÀntÀjien pullukkaosastossa arvelisin muitakin olevan. Tosin on niitÀ hoikilla nuorillakin.
Uni apneaa vissiin meinaat. Ei ole mulla, mutta viime kesÀnÀ tein sen testin ettÀ piti nukkua niissÀ piuhoista yö.
Kaikki lĂ€hti kun kuulemma kuorsaan. No hitto kaikki kuorsaa 😅, mutta todistimpahan ettei johdu uniapneasta 😁

Uni apneaa vissiin meinaat. Ei ole mulla, mutta viime kesÀnÀ tein sen testin ettÀ piti nukkua niissÀ piuhoista yö.
Kaikki lĂ€hti kun kuulemma kuorsaan. No hitto kaikki kuorsaa 😅, mutta todistimpahan ettei johdu uniapneasta 😁
Mut testasivat 4 vuotta sitten ja keskivaikea uniapnea löytyi. Sen jÀlkeen en ole kuorsannut, kun laitteen sain. Laitteen kÀytössÀ ei minulla mitÀÀn vaikeuksia. Monella tutullani taas kuuluu olevan.

Topin juonnot kyllÀ loistavia! On asiantuntemusta ja juttu luistaa. SitÀ en tiedÀ, hÀiritseekö juonnot hÀnen omaa kesklttymistÀÀn kisaan? MitÀ sanoo Topi itse siihen?
Kiitti đŸ’Ș Ei haittaa juonnot omaa tekemistĂ€, kun oon kova jĂ€nnittĂ€mÀÀn muutenkin 😄 MelkeempĂ€ vie jĂ€nnitystĂ€ vĂ€hĂ€n pois kun pÀÀsee esiintymÀÀn ennen itse vÀÀntöjĂ€.

Back
Ylös Bottom