Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Ikinä en oo rannekääntöjä tehnyt, enkä kyllä itse tekisi vaikka pelkästään vääntäisin kättä 😄 Nyt parin viikon välein tjsp. teen treenin lopussa tuota riseria kahvakuulalla.

Enkä siis pidä sitä mitenkään erikoisena liikkeenä, mutta vahvintreenit vie vaan kaikki mehut, että tuo on parasta mihin itse pystyy ja aika riittää. Varmaan heikompi ja paskempi olisi jos kaiken päälle yrittäisi kädenväännön apuliikkeitä tykittää, eli en koe että mitään nyt tässä tilanteessa menetänkään kädenvääntöä ajatellen.

Vaikka sanoin ettei ole hajua oonko parempi kuin viime vuonna, niin aika varma olen etten huonompi ole. Eli jos tappiota tulee niin muut on ainakin todennäköisesti kehittyneet.
Joo enempi ei ole aina parempi, mutta mikä vika rannekäännöissä?

Tai kysytään näin, mitä tekisit rannekääntöjen sijasta jos keskittyisit pelkästään kädenvääntöön?
Rannekääntö siis tässä yhteydessä tuollainen kädenvääntötyylinen missä ei tehdä täyttä liikerataa.

Back
Ylös Bottom