Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Ikinä en oo rannekääntöjä tehnyt, enkä kyllä itse tekisi vaikka pelkästään vääntäisin kättä 😄 Nyt parin viikon välein tjsp. teen treenin lopussa tuota riseria kahvakuulalla.

Enkä siis pidä sitä mitenkään erikoisena liikkeenä, mutta vahvintreenit vie vaan kaikki mehut, että tuo on parasta mihin itse pystyy ja aika riittää. Varmaan heikompi ja paskempi olisi jos kaiken päälle yrittäisi kädenväännön apuliikkeitä tykittää, eli en koe että mitään nyt tässä tilanteessa menetänkään kädenvääntöä ajatellen.

Vaikka sanoin ettei ole hajua oonko parempi kuin viime vuonna, niin aika varma olen etten huonompi ole. Eli jos tappiota tulee niin muut on ainakin todennäköisesti kehittyneet.
Joo enempi ei ole aina parempi, mutta mikä vika rannekäännöissä?

Tai kysytään näin, mitä tekisit rannekääntöjen sijasta jos keskittyisit pelkästään kädenvääntöön?
Rannekääntö siis tässä yhteydessä tuollainen kädenvääntötyylinen missä ei tehdä täyttä liikerataa.

En muista onko tästä ollut puhetta aikaisemmin mutta jos pitäisi yksittäinen kyynärvarren voiman osa-alue laittaa tärkeimmäksi väännön kannalta niin mielestäni pronaatio on kaikkein tärkein, pidän kyllä hyvin tärkeinä raiseria ja kuppiakin mutta pronaatiosta jos loppuu voimat niin vääntö menee hyvin hankalaksi.

En muista onko tästä ollut puhetta aikaisemmin mutta jos pitäisi yksittäinen kyynärvarren voiman osa-alue laittaa tärkeimmäksi väännön kannalta niin mielestäni pronaatio on kaikkein tärkein, pidän kyllä hyvin tärkeinä raiseria ja kuppiakin mutta pronaatiosta jos loppuu voimat niin vääntö menee hyvin hankalaksi.
Joo kierto kun menee ni peli on ohi 😮

View: https://www.youtube.com/watch?v=1y94C3SmMbA

Mukavaahan se on että Pushkarin oppipoika on kovassa iskussa ja pärjää mutta ikävältä tuntuu nähdä pappa Todd häviämässä :cry:

8759c595b952b7c6994392d2db45cb64.webp

:unsure: Hmm, tuo olisi mielenkiintoinen.

Olisko oikean käden avoimelle vielä tilausta? Metagroup sponsoroi tonnin voittajalle ja useampikin paikka on valmiina antamaan tilat kisalle. En ole itse kysellyt, vaan minulle soiteltiin ja tiedusteltiin mahdollisuutta järjestää kisaa jo ensi kesänä.
Tämä olisi loistava kyllä 💪

Jep. Mutta vielä saa etsiä 95 kg sarjasta haastajaa Toddzillalle. Mikä on aika uskomatonta kun varsin yleinen sarja missä paljon porukkaa ja koko maailman mestarina ylivoimaisesti +60v pappa. Mitä vittua? Miksi?
Täyttää hei kuule 60v vasta 2kk päästä 😁 nuori kloppi vielä.
Harvassa on voimalajit joissa tuossa iässä ollaan parhaimmillaan, onko vain senverran poikkeusyksilö vai vaikuttaako mm. korkeampi aloitusikä esim. Brzenkiin verrattuna asiaan.

Olisko oikean käden avoimelle vielä tilausta? Metagroup sponsoroi tonnin voittajalle ja useampikin paikka on valmiina antamaan tilat kisalle. En ole itse kysellyt, vaan minulle soiteltiin ja tiedusteltiin mahdollisuutta järjestää kisaa jo ensi kesänä.
Kyllä tuollaiselle kisalle on aina tilausta, yleisöystävällinen tapahtuma ja tiukkoja vääntöjä.

View: https://www.youtube.com/watch?v=FQJG61He0Kc

Back
Ylös Bottom