Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Vasuria oon nyt ruennu enemmän reenaamaan. Oikeessa kädessä nivelsiteessä ja jänteessä repeämää ja rappeumaa yms ja pientä luunokkaa nivelen reunassa. Kuntoutusta ja ens vuonna sitten varmaan kisoja koittaa oikeella ottaa.
Toivottavasti oikeekin kunnossa mahollisimman nopeasti 💪

Osaako kukaan sanoa mitä ton Chaffeen niskassa oikein tarkalleen oli kun onko sitä operoitu monta kertaa vai jotenki muuten hoidettu. Tuntuu vaan että joku hermostohomma sillä oli joka sit poistaa olkapäästä ja kädestä voimaa kun ei hermota kunnolla. Itse syön hermokipulääkkeitä kans joka päivä niskan ja olkapään takia. Ihan mielenkiintosta kun mä ajattelen että tolla varmaan ollut varmaan jotain pahempaa ja saanut sen kuntoon ja voimia palautumaan kokoajan.

Osaako kukaan sanoa mitä ton Chaffeen niskassa oikein tarkalleen oli kun onko sitä operoitu monta kertaa vai jotenki muuten hoidettu. Tuntuu vaan että joku hermostohomma sillä oli joka sit poistaa olkapäästä ja kädestä voimaa kun ei hermota kunnolla. Itse syön hermokipulääkkeitä kans joka päivä niskan ja olkapään takia. Ihan mielenkiintosta kun mä ajattelen että tolla varmaan ollut varmaan jotain pahempaa ja saanut sen kuntoon ja voimia palautumaan kokoajan.

Se sano tuoreessa haastiksessa että ei se niska kunnossa ole. Ja että pitää tulevaisuudessa ehkä leikata. Mutta on se nyt näköjään aika hyvä kun pystyy tolla levelillä kättä vääntää.

Itselle tehty kaularankaleikkaus ja vähääkään jos vaikuttaa käden voimatasoihin niin leikkausta ei kannata pitkittää.
Mua kans lääkäri varoitti, että aina kun hermo on niin huonossa hapessa tai pinteessä että tulee puutumista tai voimat katoaa niin pitäs reagoida. Se hermo jos pääsee vaurioitumaan niin sitä ei enää korjata millään konstilla.

Onhan toi nyt katottava! Ihmiset lyö jo vetoa! Fredillä ilmeisen kova hauispito mutta väitän että Henrillä oikeella on kovempi ranne. Tässä on kyl Porin pojilla mahdollista ekaa kertaa joutua tuomaan se happipullot sinne nurkkauksiin. Lupaan Henrille pitää happinaamaria...

Mitä on Juvonen mieltä ? Tarviiko Fredi lisähappea ?

Back
Ylös Bottom