Uskon. Matilla on myös hyvä kisapää.Viikko sitten treenattiin Matin kanssa ja vaikutti olevan kyllä jämäkässä kunnossa. Kova matsi tulee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskon. Matilla on myös hyvä kisapää.Viikko sitten treenattiin Matin kanssa ja vaikutti olevan kyllä jämäkässä kunnossa. Kova matsi tulee.
Vasuria oon nyt ruennu enemmän reenaamaan. Oikeessa kädessä nivelsiteessä ja jänteessä repeämää ja rappeumaa yms ja pientä luunokkaa nivelen reunassa. Kuntoutusta ja ens vuonna sitten varmaan kisoja koittaa oikeella ottaa.Mites sulla muuten kädet kunnossa? Pystyy vääntämään molemmilla käsillä?
Toivottavasti oikeekin kunnossa mahollisimman nopeastiVasuria oon nyt ruennu enemmän reenaamaan. Oikeessa kädessä nivelsiteessä ja jänteessä repeämää ja rappeumaa yms ja pientä luunokkaa nivelen reunassa. Kuntoutusta ja ens vuonna sitten varmaan kisoja koittaa oikeella ottaa.
Osaako kukaan sanoa mitä ton Chaffeen niskassa oikein tarkalleen oli kun onko sitä operoitu monta kertaa vai jotenki muuten hoidettu. Tuntuu vaan että joku hermostohomma sillä oli joka sit poistaa olkapäästä ja kädestä voimaa kun ei hermota kunnolla. Itse syön hermokipulääkkeitä kans joka päivä niskan ja olkapään takia. Ihan mielenkiintosta kun mä ajattelen että tolla varmaan ollut varmaan jotain pahempaa ja saanut sen kuntoon ja voimia palautumaan kokoajan.
Mua kans lääkäri varoitti, että aina kun hermo on niin huonossa hapessa tai pinteessä että tulee puutumista tai voimat katoaa niin pitäs reagoida. Se hermo jos pääsee vaurioitumaan niin sitä ei enää korjata millään konstilla.Itselle tehty kaularankaleikkaus ja vähääkään jos vaikuttaa käden voimatasoihin niin leikkausta ei kannata pitkittää.
Älä Kimmo höpöttele täällä omiasOdotan innolla seuraavaa tulevaa matsia Porin marraskuun illassa Henri "Showman" Hermula vs Fredik Vestergård !
Luotan Median huomioon ja voimaan mahdollistaa joku tämmöinen hyvä matsi!Älä Kimmo höpöttele täällä omias![]()
Tämä olisi kyllä omasta mielestä mielenkiintoinen matsi! Freddi Toiva oli raaka matsi SM, niin varmasti olisi huikea pitkä matsi.Odotan innolla seuraavaa tulevaa matsia Porin marraskuun illassa Henri "Showman" Hermula vs Fredik Vestergård !
Mulle käy toi veto.Tämä olisi kyllä omasta mielestä mielenkiintoinen matsi! Freddi Toiva oli raaka matsi SM, niin varmasti olisi huikea pitkä matsi.
50€ heti laitan Vestergård