Lajin hienouksia, hyvin tehty video.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samat sanat, jotenkin sitä ajattelisi että olisi luonnostaan iso karju mutta ei.Uskomaton ajatella mistä pienestä rungosta toi Lupkeskin kaivo ittesä ja pikkuhiljaa muuntautu isommaksi. Onhan noita lisäkuviakin siitä kun morjestaa niin rannekello tippuu kainaloon. Ajattelin aina että kyseessä on luonnon iso kuin yleensä pidemmät ja leveät hartiat omaavat josta rakensi sitten lisälihaksilla ittesä. Tässähän on itelläki vielä mahis saada jotain aikaiseksi. 20v aikaa.
Flässätä pakko. Jos hidastuu liikaa ni tulee noutaja suomipojalle.Mitä jengi veikkaa, onko Saaranluomalla mahiksia Rayta vastaan?
Minä uskon että Topi tulee olemaan illan voittoisa etunimi. Kaikissa kolmessa ottelussaMitä jengi veikkaa, onko Saaranluomalla mahiksia Rayta vastaan?
Mä veikkaan että jompikumpi ******** voittaa.K:llä alkava nimi tulee olee ylivoimanen ;)
Juuri sain striimiäkin katseltua. Omaan silmään vaikutti ihan hyvältä. Parannettavaa tietysti mutta tästä hyvä mennä eteenpäin. Palautetta saa ja kuuluu antaaOlipas se hieno striimi, toimi paremmin kuin east vs west![]()
Kovin tapahtuma missä oon suomessa ollu! Ainoo ongelma mitä ymmärsin, niin striimin juonto ja meitsin huutelu meni aika ajoin vissiin vähän sekavaksi striimissä? Striimi juonnon jos saisi jotenkin äänieristettyyn tilaan (+juontajan selvinpäinJuuri sain striimiäkin katseltua. Omaan silmään vaikutti ihan hyvältä. Parannettavaa tietysti mutta tästä hyvä mennä eteenpäin. Palautetta saa ja kuuluu antaa![]()