Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Toki hauis myös kyllä hyvä valinta tässä 😃 riseri on mun mielestä eniten vääntötyyli kohtainen juttu näistä ja en näe lähellekään kaikkien edes järkeä treenata sitä erikseen 🤔

Toki hauis myös kyllä hyvä valinta tässä 😃 riseri on mun mielestä eniten vääntötyyli kohtainen juttu näistä ja en näe lähellekään kaikkien edes järkeä treenata sitä erikseen 🤔
Tää oli erittäin kova nosto! Hienoa että joku uskaltaa sanoa ääneen 😄

Ja cadoretten tyyli on sellanen että se vie vastustajalta kaiken tilan liikkua...varsinkin jotain tollasta tsvetkovin kaltaista mörköä vastaan 🤔
Ois hauska nähä Jerry vs Golden dragon 😮 Mitä siinä tapahtus???

Mut siinä on vähän eroa kun me puhutaan tässä hypoteettisista skenaarioista, missä joku ominaisuus ois ehkä ääretön ja joitakin ilmankin voi pärjätä.

Brzenk taas kommentoi käytännön kokemuksen kautta. Mulla itselläni on ihan kohtuullinen kuppivoima mut silti koen että hyötyisin todella paljon jos sitä ois enemmän.

Vastavuoroisesti tuntuu todella haastavalta vääntää sellasta vastaan jolla hirvee kuppi.🫣
Joo pahat kupit kyl vituttavia pääsääntösesti 😄

Se olis kyllä mielenkiintoinen mutta oliko kamililla se vasuri selvästi parempi 🤔
Joo näin tais olla ✌️ Oliko muuten sillaa että sää olit väännelly Jerryn kanssa lämppäpöydässä joskus?

Se oli hookissa yllättävän inhimillisen tuntuinen siihen nähden että maailman huippu kuitenkin 🤔 toki mua parempi ja siihen aikaan mullakin oli edes jonkinlainen hookki 😃
Miten tätä ei saatu videolle 😮😄 Legensaarisia tarinoita!

Screenshot_20240622_182119_com.instagram.android_edit_259075137057861.webp

Smaev kun lukee kommentteja:

yes-sweating.gif

Ois siistiä jos tulis sellane hydraulinen äijä kädenvääntöön. Eli räjähtävyyden vastakohta. Startissa ei liikkuis mihinkään, pitäis 10s paikallaan stone wallina. Sitten lähtis nojaa sivulle ja hitaalla konemaisella liikkeellä sentti sentiltä menis kohti tyynyä.

Ois siistiä jos tulis sellane hydraulinen äijä kädenvääntöön. Eli räjähtävyyden vastakohta. Startissa ei liikkuis mihinkään, pitäis 10s paikallaan stone wallina. Sitten lähtis nojaa sivulle ja hitaalla konemaisella liikkeellä sentti sentiltä menis kohti tyynyä.
Sen pitäs olla kyllä mega paljon vahvempi kuin kenenkään muun 😄 Ja siis jos ois noin paljon vehvempi, ni matsit ei todellakaan kestäis 10 sekuntia. Cipu aikanaan oli kyllä vähän ton tyylinen. Koppas ja vei suhteellisen hitaasti tyynyyn.

Back
Ylös Bottom