Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Pitkäaikaisen levon ja kiertäjäkalvosinjumpan yhdistelmällä olen saanut vasemman olkapääni siihen kuntoon, että olen jopa pystynyt nyt pari kertaa pystypunnerrusta treenaamaan. Edellisen kerran ol

Pitkäaikaisen levon ja kiertäjäkalvosinjumpan yhdistelmällä olen saanut vasemman olkapääni siihen kuntoon, että olen jopa pystynyt nyt pari kertaa pystypunnerrusta treenaamaan. Edellisen kerran ol
olen pystynyt sitä yli kymmenen vuotta sitten. Jospa minullekin iskee vielä arvokisamitalin himo, niin yli 60v sarjasta niitä saanee ihan vaan ilmaantumalla paikalle ifan kisoihin. Taas kuitenkin treenataan.

"John Brzenk and Rick Zumwalt 1992"
FB_IMG_1719317037976.webp

olen pystynyt sitä yli kymmenen vuotta sitten. Jospa minullekin iskee vielä arvokisamitalin himo, niin yli 60v sarjasta niitä saanee ihan vaan ilmaantumalla paikalle ifan kisoihin. Taas kuitenkin treenataan.
Mukavia reissuja muutenkin nuo arvokisat ☺️

Mä sanoisin että välityksiin..voisi kuvitella että mitä lähempänä tanko on kroppaa sitä parempi mutta kaikilla se ei todellakaan mene niin 🤔
En vielä kattonu videota, mut siis istuen reisiltä nostostako me puhutaan? Sehän on aika raju ku heti startissa on kaikista raskain nivelkulma, varsinki jos on pitkät forkut eikä hoksaa koukata ranteita niin silloinhan se tanko on tosi kaukana kropasta kun about 90 asteen kulmasta alkaa liike.

Back
Ylös Bottom